Perelandra Skrevet 22. juli #22 Skrevet 22. juli (endret) Nei, det ser ut som KI. Jeg liker fargene, men det ser merkelige ut med skygger og speilbilder som ikke stemmer. Endret 22. juli av Perelandra Skrivefeil 3
AnonymBruker Skrevet 22. juli #23 Skrevet 22. juli Ser "maleriet" er fra malerishop. no. Hva i all verden er dette for slags scamside? Mesteparten av bildene ser jo ut som klassisk AI-ræl. Sitat Alle våre malerier er håndmalte oljemalerier på lerret i høy kvalitet. Vi selger ikke trykk, maskinutskrifter eller lignende. Sitat Malerishop.no | Malerier til salgs på nettet Malerishop.no er et online galleri. Vi har alltid mange hundre håndmalte oljemalerier til salgs. Bare 5 stjerners-anmeldelser på trustpilot, bortsett fra én 4-stjerner. https://no.trustpilot.com/review/malerishop.no Merkelig youtubevideo: Anonymkode: 77fdb...b16 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli #25 Skrevet 22. juli Nei, ser masseprodusert ut, er kjedelig…. Men altså… Er du den samme som spurte om det andre bildet også? Kan ikke holde deg til EN tråd da? Eller… ring en venn! Anonymkode: ae088...6b6 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli #27 Skrevet 22. juli Hvorfor skal jeg ha et bilde på vegen? Anonymkode: a8aa5...9a3
AnonymBruker Skrevet 22. juli #28 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor skal jeg ha et bilde på vegen? Anonymkode: a8aa5...9a3 Passer bedre der enn på stueveggen Anonymkode: 77fdb...b16 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli #30 Skrevet 22. juli Nei, det ser ut som en billig plakat fra en møbelbutikk. Kunne sikkert ha hatt det for 35 år siden, da jeg var ung og fattig student, og bodde på en trasig hybel 🙂 Anonymkode: 544b9...416
AnonymBruker Skrevet 22. juli #31 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, jeg har kun originaler på veggen. Masseproduserte plakater ble jeg ferdig med på ungdomsskolen. Anonymkode: 62b67...8f1 Så merkelig. For meg er det bildet i seg selv som betyr noe, ikke om det koster mer eller mindre penger, eller er originalt eller en kopi. Det er malerier jeg aldri har sett i virkeligheten, men likevel elsker ut fra fotografiene av dem. Nå går jeg mye og ser på original kunst, men det er selve bildet som avgjør. Jeg vil mye heller ha en plakat av et bilde jeg elsker, enn et litt stusselig originalmaleri. Forstår ikke at mediet er så viktig med mindre man er et museum…. Anonymkode: 11690...5ee 7
AnonymBruker Skrevet 22. juli #32 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så merkelig. For meg er det bildet i seg selv som betyr noe, ikke om det koster mer eller mindre penger, eller er originalt eller en kopi. Det er malerier jeg aldri har sett i virkeligheten, men likevel elsker ut fra fotografiene av dem. Nå går jeg mye og ser på original kunst, men det er selve bildet som avgjør. Jeg vil mye heller ha en plakat av et bilde jeg elsker, enn et litt stusselig originalmaleri. Forstår ikke at mediet er så viktig med mindre man er et museum…. Anonymkode: 11690...5ee Man bestiller jo det man vil ha. Trenger ikke å bli så dyrt heller, mange flinke kunstnere som maler på hobbybasis. Anonymkode: 62b67...8f1 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli #33 Skrevet 22. juli Ville heller kjøpt et billig maleri fra en lokal ukjent kunstner. Da støtter du i tillegg kunsten. Ikke masseprodusert fake kunst Anonymkode: 98bf0...ee3 3
AnonymBruker Skrevet 22. juli #34 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Man bestiller jo det man vil ha. Trenger ikke å bli så dyrt heller, mange flinke kunstnere som maler på hobbybasis. Anonymkode: 62b67...8f1 Joda. Men jeg vil heller ha et bilde jeg virkelig elsker som plakat, enn «det beste jeg fant» fra en lokal kunstner. Anonymkode: 11690...5ee 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli #35 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Joda. Men jeg vil heller ha et bilde jeg virkelig elsker som plakat, enn «det beste jeg fant» fra en lokal kunstner. Anonymkode: 11690...5ee Virker ikke som om du skjønner hva et bestillingsverk er. Det er jo ikke snakk om å kjøpe et ferdig bilde, men å få det laget etter dine ønsker (motiv, farger osv.) Anonymkode: 62b67...8f1 1
Dame1993 Skrevet 22. juli #37 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Anonymkode: 9aff8...076 Liker bildet, men det er litt for stort
Dame1993 Skrevet 22. juli #38 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei. Skyggene går i forskjellige retninger, og det er flere speilbilder av trær i vannet enn det er faktiske trær... Noen av grenene henger i løse luften. Ser ut som AI. Anonymkode: 77fdb...b16 Det la ikke jeg merke til, men når du sier det så er det ganske tydelig! 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli #39 Skrevet 22. juli Synes det er fint jeg men går lei av bilder etter en stund så har ikke noe på veggene utenom barnas tegninger, som skiftes ut. Dessuten alt for dyrt for meg. Anonymkode: f7ea7...501
AnonymBruker Skrevet 22. juli #40 Skrevet 22. juli Rart at de ikke vil ut med fullt navn på kunstnerne sine. Det er jo ikke særlig tillitsvekkende. Anonymkode: f7ea7...501 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå