exictence Skrevet i går, 06:27 #1 Skrevet i går, 06:27 (endret) Hva er dette? Når jeg trykker meg inn på Fb, kommer en link med dette opp, og jeg skal trykke på en knapp som heter kom igeng: Gå gjennom om vi kan behandle dataene dine til annonseringsformål Har dere også fått dette? Etter å ha sett en film og hørt så mye om svindel på nett og at noen kan observere hva du gjør på nettet, se passord mm, tør jeg ikke trykke på linker jeg ikke vet hva er. Skummelt at det skal være sånn. Jeg er ikke interessert i annonsering. Hva gjør jeg? Endret i går, 06:27 av exictence
tdm900 Skrevet i går, 06:57 #2 Skrevet i går, 06:57 Gå gjennom det de kommer opp med og velg å få opp annonser. Vil du ikke ha annonser, må du betale. Er det samme som med IG for ikke lenge siden, er jo samme eier på begge.
aksase Skrevet i går, 07:14 #3 Skrevet i går, 07:14 Du må gjennom det for å gjøre noen valg. Det handler i hovedsak om du vil tillate at FB samler data om din aktivitet på nett for å vise deg annonser tilpasset det du er opptatt av, eller om du vil nekte FB å styre annonser etter dine preferanser og bare vise deg tilfeldige annonser. Du kan ikke nekte annonser i gratisversjonen av FB, men du kan betale abonnement for å slippe annonser. Eller du kan gjøre som meg i gratisversjonen, ta jobben med å lukke annonser og merke dem som irrelevante. Da vil det bygges opp en base over ting du ikke er interessert i og gjør du det nok, har ikke FB noen aktuelle annonser å vise deg, og du får annonsefri FB gratis en periode. Jeg gjør konsekvent det, og har nå mange uker av gangen uten annonser før jeg må klikke bort annonser et par dager og dermed få noen nye annonsefri uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå