Gå til innhold

Drømmer om online chat/sex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg har aldri prøvd online sex chat - og i det siste har tanken tent meg voldsomt☺️
Jeg vil ikke eksponere meg med navn/telefon, men noen som vet hvordan det kan gjøres/fungere? Jeg er ikke ute etter noe spesielt kinky, kun sexprat.🙂 Er det noe en kan betale for og evt. hvor? Må være norsk jente. 

Anonymkode: 7bdcf...3b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Evt. Eros.no, eller Nakentid :)

AnonymBruker
Skrevet

Millioner av snapchat kontoer, nettsider osv som er til dette - whatsapp, telegram har også tusenvis av kontoer som selger sexchat., 

Anonymkode: dec03...5d5

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Hei. Jeg har aldri prøvd online sex chat - og i det siste har tanken tent meg voldsomt☺️
Jeg vil ikke eksponere meg med navn/telefon, men noen som vet hvordan det kan gjøres/fungere? Jeg er ikke ute etter noe spesielt kinky, kun sexprat.🙂 Er det noe en kan betale for og evt. hvor? Må være norsk jente. 

Anonymkode: 7bdcf...3b6

Har du ingen venninner som er litt sassy?

Jeg har et par-tre jeg kan tekste og dele bilder med, og en sjelden gang treffe.

Det må være flere som du merker at tonen kan bli litt frekk med? Utforsk handlingsrommet med dem.

AnonymBruker
Skrevet

Har prøvd ulike steder, slik som nakenprat og snapchat. Er noen som ønsker å betale for mer, feks kjøpe brukte truser eller eventuelt avtale tidspunkter for å prate mot betaling. Men har ikke prøvd det mot betaling, bare pratet osv ☺️

Anonymkode: d2914...cd7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...