AnonymBruker Skrevet 22. juli #1 Skrevet 22. juli Hei! det er første gang vi prøver å bli gravide! Denne måneden er mensen 2dager for sen nå(tirsdag), negativ test. Men: For to dager siden(søndag) begynte jeg å føle meg kvalm. Det fortsette på mandagen på formiddagen, avtokk litt og kom tilbake på ettermiddag kveld. jeg har også disse: uteblitt mens Kvalme svimmel eller ør når jeg var i stallen i går metthetsfølelse, klarer ikke å fullføre verken mat eller drikke. litt murringer i magen på morningene kankje litt mer sult følelse, denne er jeg usikker på da jeg ikke føler på sult at all noen gang ingen ømme bryster. så jeg har altså testet mandag og tirsdag uten å få poseriv test.. hva var deres symptomer og har dere vært borti noe som dette? Anonymkode: 87161...4ba
AnonymBruker Skrevet 22. juli #2 Skrevet 22. juli Det er nok pga varmen. Hvis mensen er forsinket og du får negativ test er du nok ikke gravid. Lykke til videre! Anonymkode: 97045...3c0 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli #3 Skrevet 22. juli Hadde aldri så mange symptomer som da vi ble prøvere 😅 Symptomer kommer av hormoner. Og har du nok hormoner i kroppen til å kjenne symptomer, så vil testen være positiv. Anonymkode: 7feaf...a51 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli #4 Skrevet 22. juli Jeg tror at man kjenner etter på en ny måte når man vet at det kan komme symptomer på graviditet. Så plutselig så leter man veldig etter ting som kanskje egentlig ofte er der før mens? Jeg har tre barn, og har i alle fall den erfaringen om at positiv test faktisk kommer som en svak strek noen dager før forventet mens nå er det 4 år siden sist svangerskap, gpr ikke på noenprevansjon fordi mannen er sterilisert. Jeg får fortsatt mange rare symtomer før mens, og tar faktisk graviditetstest innimellom fordi jeg opplever sympomene før mens som intense. Skjønner spenningen din, og lykke til Anonymkode: 4c9a2...10e
bryllup 2025 Skrevet 22. juli #5 Skrevet 22. juli det er mange som får gravid symptomer når man prøver. når jeg var gravid så hadde jeg nesten ingen plager, var bare litt kvalm di første ukene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå