AnonymBruker Skrevet 22. juli #1 Skrevet 22. juli Har en partner som har vært litt grinete i dag. Våkna opp med feil bein og han trekker seg litt tilbake med at han går i garasjen og fikser ting. I dag har vi små ertet litt på hverandre og merket han er litt på hugget kan du si, men han ville ha sex i kveld og er generelt glad nesten hele tiden. I dag har han vært hissig og grinete også ønsker han sex på kvelden. Er det normalt? Har noen av dere ligget med en småsur kjæreste? Ble dagen bedre etter sex? Anonymkode: 73bc7...393
AnonymBruker Skrevet 22. juli #2 Skrevet 22. juli For en mann blir humøret alltid bedre etter sex, det ligger i hormonene. Anonymkode: ccd89...7c2 4 1
Isambard Skrevet 22. juli #3 Skrevet 22. juli Det ligger ofte noe bak når folk er sure og trekker seg tilbake. Det kan være noe større enn det dere småkranglet om. Humøret kan bli bedre av sex uansett, men effekten er kortvarig hvis problemet er et annet sted. 4
Snok1 Skrevet 22. juli #4 Skrevet 22. juli Har du lyst på sex, har dere sex. Har du ikke lyst på sex, har dere ikke sex. Hvordan er det mulig å overtenke noe så enkelt? 6
AnonymBruker Skrevet 22. juli #5 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (9 timer siden): Er det normalt? Har noen av dere ligget med en småsur kjæreste? Ble dagen bedre etter sex? Anonymkode: 73bc7...393 Syntes det høres merkelig ut. Siste jeg vil med kona om hu er sur/kranglete etc, er å ha sex med henne. Ikke at det skjer ofte akkurat, men dog. For min del har ikke sex noen påvirkning på resten av dagen. Blir trøtt med en gang, men merker ikke noe annerledes ut over det sammenlignet med dager vi ikke har sex. Anonymkode: dcdb2...dc2
Irak Skrevet 22. juli #6 Skrevet 22. juli Isambard skrev (6 timer siden): Det ligger ofte noe bak når folk er sure og trekker seg tilbake. Det kan være noe større enn det dere småkranglet om. Humøret kan bli bedre av sex uansett, men effekten er kortvarig hvis problemet er et annet sted. Enig med deg. Det er noe han ikke er helt tilfreds med. Ikke sikkert han er klar over det selv engang...🤷
AnonymBruker Skrevet 22. juli #7 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (16 timer siden): Har en partner som har vært litt grinete i dag. Våkna opp med feil bein og han trekker seg litt tilbake med at han går i garasjen og fikser ting. I dag har vi små ertet litt på hverandre og merket han er litt på hugget kan du si, men han ville ha sex i kveld og er generelt glad nesten hele tiden. I dag har han vært hissig og grinete også ønsker han sex på kvelden. Er det normalt? Har noen av dere ligget med en småsur kjæreste? Ble dagen bedre etter sex? Anonymkode: 73bc7...393 Min mannlige kjæreste blir helt ødelagt av å krangle og bli sur. Han blir så emosjonelt ute av stand at han ikke fungerer seksuelt. Han må finne tilbake til roen og tryggheten før han klarer å ha sex. Men hvis vi krangler og skværer opp så kan vi ha sex med en gang, det har skjedd. Men da er stemningen også blitt bra. Så høres rart ut for meg fordi min ikke fungerer slik. Anonymkode: d67ca...3fd
AnonymBruker Skrevet 22. juli #8 Skrevet 22. juli Make up sex er digg det. Bekreftelsen på at man faktisk liker hverandre. Det der er enkelt. Anonymkode: 93b28...af2 1 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli #9 Skrevet 22. juli Jeg får null tenning av en sur og kranglete mann som furter i garasjen. Anonymkode: fc3e9...83e 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli #10 Skrevet 22. juli Jeg tenner absolutt ikke på gretne/sure/furte/aggressive menn. Min mann kan ikke forvente sex når han har laget dårlig stemning gjennom dagen. Ikke mitt ansvar å regulere hans humør. Anonymkode: 7c3bd...068 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli #11 Skrevet 23. juli Funnet ut at mannen kan være sur for mang en ting. Men ei runde i senga hjelper faktisk på humøret. Meg også. Men selvfølgelig kommer det an på hva og hvorfor man er sur. Og ja, make up sex er digg Anonymkode: d308d...cfd 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli #12 Skrevet 23. juli Han fortjener ikke sex etter slik oppførsel. Anonymkode: ec4d3...c53
AnonymBruker Skrevet 23. juli #13 Skrevet 23. juli Bare han ikke blir som min eks. Han drev med heftig gaslighting, trykket meg ned, kjeftet meg huden full helt til jeg satt å strigråt på kjøkkengulvet. Da fikk han ståpikk og ville ha sex. Anonymkode: 027b8...6a5 2
Adrenalina1 Skrevet 23. juli #14 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): Bare han ikke blir som min eks. Han drev med heftig gaslighting, trykket meg ned, kjeftet meg huden full helt til jeg satt å strigråt på kjøkkengulvet. Da fikk han ståpikk og ville ha sex. Anonymkode: 027b8...6a5 Syke jævel. 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli #15 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (18 timer siden): Make up sex er digg det. Bekreftelsen på at man faktisk liker hverandre. Det der er enkelt. Anonymkode: 93b28...af2 Nei, det er ikke en bekreftelse på annet enn at seksualdriften hos de involverte er fullstendig frakoblet hjernen. Anonymkode: bb8c3...20b
AnonymBruker Skrevet 23. juli #16 Skrevet 23. juli Jeg tenner ikke på sure mannfolk, men hadde sex likevel, ellers ble han ENDA surere neste dag. Og i verste fall kunne han forlenge "diskusjonen" til langt på natt sånn at jeg til slutt uansett måtte "ta initiativet" så han kunne legge seg til å sove så jeg ihvertfall fikk et par timer på øyet før jobb.... Anonymkode: 02d6e...d9c 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli #17 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (14 timer siden): Bare han ikke blir som min eks. Han drev med heftig gaslighting, trykket meg ned, kjeftet meg huden full helt til jeg satt å strigråt på kjøkkengulvet. Da fikk han ståpikk og ville ha sex. Anonymkode: 027b8...6a5 Likte du det også? Vær ærlig😊Ble du kår og fikk han sex? Anonymkode: be9cd...fc1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå