Gå til innhold

Lokaler Oslo/Akershus

Gjest bryllup neste sommer..

Anbefalte innlegg

Gjest bryllup neste sommer..
Skrevet

Vet at det sikkert er flere spm om dette fra før, men lurte på om noen som skal gifte seg nå i sommer har tips til lokale til meg som skal gifte meg neste sommer?? Glad for alle forslag! Skal gifte meg i Tanum kirke, bærum, så ønsker et lokale i Oslo/Akershus, helst et sted hvor man kan ordne både mat og drikke selv, i hvert fall drikke.. Lykke til med bryllupene alle sammen ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet

Anbefaler varmt Hvalstrand Bad i Asker. Flott fukis ved sjøen!

Skrevet

Det er ikke så mange steder man kan få ha med alkohol selv. Eneste jeg vet om er menighetshuset til Frogner kirke...(ironisk nok kanskje..?) Det heter Schaftelökken tror jeg, litt usikker på hvordan det skrives.

Ellers ligger det en roklubb eller kajakklubb ved sjöen utenfor Sandvika sentrum. Husker ikke hva den heter, men der kan man ikke ha med drikke selv.

Gjest Gjest
Skrevet

Hei! Jeg leter også etter dette.. Er litt sær på det og skulle gjerne hatt et sted med runde bord jeg da, noen som vet om noen bra steder?? Har ikke fått kommet meg rundt og sett ennå.. Ha en fin kveld alle sammen :)

Gjest Gjest_SnartFru_*
Skrevet

På Hvalstrand er det 1300 kr pr kuvert. Det inkluderer aperitif, tre retter og kaffe avec. Drinker i baren koster ca. 70 kr, med fri bar har vi blit anbefalt å beregne ca 2 drinker pr gjest. Man må være min 60.

Mulig man kan catre mat istedet, da er det 10 000 i lokalleie.

Gjest Revenka
Skrevet

Jeg skal ha bryllupsmiddagen/festen på Holmen Fjordhotell. http://www.holmenfjordhotell.no/index.php Koster 4000,- for leie av lokaler og da er bryllupssuiten inkludert. De tar opp til 70 personer.

Har du fått booket kirken allerede? De kirkene jeg har vært i kontakt med har ikke åpnet for bestilling enda. Skal gifte meg i asker/bærum.

Skrevet

Jeg har ett par lister over mange lokaler i oslo og omegn. Send meg en PM med mailadresse, så kan jeg sende de.

Får nok ikke sendt noe før i morgen, for nå går jeg hjem fra jobb og tar ikke med meg pc'en min :kgblunk:

Gjest Gjest
Skrevet

:ironi: Ønsker du stor og fin fest til din viktigste dag i livet som ikke koster skjorta?

Se på www.hansatur.no og velg fra menyen bryllupsfest

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg anbefaler roklubben på bygdøy. Vi hadde et fantastisk bryllup der for et par år siden. Se www.roklubben.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...