AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:20 #1 Skrevet mandag kl 22:20 Hei!😊 Vi har en mittelspitz valp på 8 uker. den veier i underkant av 1,3kg Noen som vet hva som er vanlig?🤭 Anonymkode: fec14...2c3
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:54 #2 Skrevet tirsdag kl 10:54 Sån basic kunnskap borde du lest opp før du skaffet hund? Anonymkode: 2692b...c67 2
pinktulip Skrevet tirsdag kl 11:57 #3 Skrevet tirsdag kl 11:57 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sån basic kunnskap borde du lest opp før du skaffet hund? Anonymkode: 2692b...c67 Enig her. Du kan vel spørre oppdretteren du kjøpte valpen av først fremfor å spørre her. 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:10 #4 Skrevet tirsdag kl 12:10 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hei!😊 Vi har en mittelspitz valp på 8 uker. den veier i underkant av 1,3kg Noen som vet hva som er vanlig?🤭 Anonymkode: fec14...2c3 Spør dyrlegen Anonymkode: e0c79...4bd 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 14:48 #5 Skrevet tirsdag kl 14:48 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Sån basic kunnskap borde du lest opp før du skaffet hund? Anonymkode: 2692b...c67 Hvorfor det? Jeg antar TS vet størrelse på voksen hund. Jeg ante ikke hva som var vanlig vekt på min på ulike tidspunkt. Jeg visste hva foreldre veide, og hva som er vanlig voksenvekt på hunden. Utover det vurderte jeg hold på valpen og foret utfra det... Anonymkode: 725bc...97b
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #6 Skrevet 16 timer siden Jeg vet selvsagt hva denne typen veier når den er voksen. Har en til som er fullvoksen. Tenkte kanskje noen her inne ville dele erfaringer med hva dere veide på 8 ukers alder. Men skjønner at dette var feil sted å spørre🙈 Anonymkode: fec14...2c3
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #7 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (På 22.7.2025 den 12.54): Sån basic kunnskap borde du lest opp før du skaffet hund? Anonymkode: 2692b...c67 Si meg, hvor kan jeg lese meg opp på vekstkurver hos mittelspitzvalper? Regner med du vet det? Anonymkode: a2ca0...aec
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #8 Skrevet 12 timer siden Søkte i en gruppe der oppdretter skrev at ca 2 kg er vanlig ved 8 ukers alder. Spiser valpen ca veiledende mengde mat, ikke virker for tynn og er aktiv så er det neppe grunn til bekymring. Kan hende det blir en kleinspitz eventuelt også. Anonymkode: c92ca...866
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå