AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:12 #1 Skrevet mandag kl 22:12 Jeg skulle kjøpe en vare på finn.no med fix ferdig. Jeg betalte og så fikk jeg bilde fra selger om at varen hadde en liten skade. Fikk spørsmål om jeg fortsatt var interessert. Jeg sa at da ville jeg heve kjøpet. Når får jeg pengene tilbake? Anonymkode: c484e...2cb
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 06:24 #2 Skrevet tirsdag kl 06:24 Når selger har godkjent kjøpforespørselen, tror jeg din mulighet til å kansellere er borte. Så da er det vel selger som må kansellere, slik at du får pengene dine i retur. Søk det opp, det er slik det er forklart på fiks ferdig (finn sitt hjelpesenter). Anonymkode: 24d95...696
ThereGoesBob Skrevet tirsdag kl 08:28 #3 Skrevet tirsdag kl 08:28 Bruk Vipps...10 ganger enklere for alle !
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:27 #4 Skrevet tirsdag kl 10:27 ThereGoesBob skrev (1 time siden): Bruk Vipps...10 ganger enklere for alle ! Ja, tenkte på det etter jeg hadde betalt Anonymkode: c484e...2cb
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:28 #5 Skrevet tirsdag kl 18:28 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg skulle kjøpe en vare på finn.no med fix ferdig. Jeg betalte og så fikk jeg bilde fra selger om at varen hadde en liten skade. Fikk spørsmål om jeg fortsatt var interessert. Jeg sa at da ville jeg heve kjøpet. Når får jeg pengene tilbake? Anonymkode: c484e...2cb *Fiks ferdig Anonymkode: 58c46...d00
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:35 #6 Skrevet tirsdag kl 18:35 ThereGoesBob skrev (10 timer siden): Bruk Vipps...10 ganger enklere for alle ! Det er veldig lite smart… Fiks ferdig får alle pengene tilbake før eller siden, kan ta lang tid, men. Anonymkode: 69854...1b2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:37 #7 Skrevet tirsdag kl 18:37 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg skulle kjøpe en vare på finn.no med fix ferdig. Jeg betalte og så fikk jeg bilde fra selger om at varen hadde en liten skade. Fikk spørsmål om jeg fortsatt var interessert. Jeg sa at da ville jeg heve kjøpet. Når får jeg pengene tilbake? Anonymkode: c484e...2cb Det kan ta noen dager Anonymkode: 2728b...2c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå