Gå til innhold

Hva assosierer du med merket Tommy Hilfiger?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ok, nøytralt, Harry, pent, kvalitet, dårlig smak, ingen oppfatning/:et merke som alle andre, annet? 

Anonymkode: 8413e...7d0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Meh.
er et merke som alle andre.

Anonymkode: d5241...7dc

• Liker 3
Skrevet

Jeg har eid én jeans av merket Tommy Hilfiger. Jeg fant den ved en tilfeldighet på et outletsalg, og var sjokkert over å finne den i min størrelse, noe jeg aldri gjør på salg (30 lengde er virkelig ikke overrepresentert i herreavdelingen), så jeg slo til selv om den kostet mer enn jeg vanligvis bruker på bukser, selv om den var kraftig nedsatt.

Og med hånden på hjertet - det er den mest behagelige jeansen jeg noen gang har eid!

...men det er også den jeansen jeg har eid som har hatt kortest holdbarhet. Den revnet i skrittet etter bare et halvt år, og jeg har jeans fra en billigkjede som har vart i nærmere ti år nå.

Men det kan hende jeg var uheldig også, for som sagt, jeg har kun eid et plagg av dette merket.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker jeansene.

Anonymkode: dc826...cb2

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ok, nøytralt, Harry, pent, kvalitet, dårlig smak, ingen oppfatning/:et merke som alle andre, annet? 

Anonymkode: 8413e...7d0

Forbinder merket først og fremst med klær og tilbehør. Tenker amerikansk, «klassisk» preppy, pappagutt/jente, sommerferie i the Hamptons, båt, og overklassesporter som golf, tennis og cricket. Syns ikke at merket er spesielt high class, og lurer i grunn på om ikke brorparten av de som kjøper merket kjøper det for å gi inntrykk av at de er litt kulere enn det de egentlig er. Men så backfirer hele prosjektet siden det er litt for mange merkebrødre i 40-50-årene som kombinerer litt for trange overdeler fra TH med skinny jeans og praktiske sko fra La Sportiva. 

Samme med de fleste som kjøper Gant og Ralph Lauren, forøvrig.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

....ellers så assosierer jeg ham også med Mustique, som jeg liker veldig godt.

Anonymkode: dc826...cb2

Skrevet

Et ungdommelig merke som ikke koster alt for mye. Et mer hverdagsmerke,selv om det tross alt er dyrt,er det langt mindre blærete en de merkene "folk flest" ønsker seg nå om dagen. 

Ellers har jeg hatt et par tskjorter av merket. Kjennetegnet med at de var veldig tettsittende og direkte trange for størrelsen.. 

• Liker 3
Skrevet

Ungdom på tidlig 2000-tall.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

God dameparfyme Tommy Girl. En klassiker 👍

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Litt pappagutt, kanskje? Med ekstra vekt på gutt.

Anonymkode: a74bb...cdd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Liker stilen simple as that 

Anonymkode: c4ba7...be9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt vanlig merke til grei pris. Jeg husker mange brukte det på ungdomsskolen.

Anonymkode: edda8...d25

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Husker jeg så en slags dokumentar om personen Tommy Hilfiger på TV Norge, tidlig 2000-tall. Det jeg husker fra dokumentaren er at han bare hadde Tommy Hilfiger-boksere i undertøysskuffen sin. Mind blown.

Anonymkode: 9b465...6d3

Skrevet

Tenker på det som ett litt "penere" merke,men dog hverdags merke  

Har brukt Hilfiger siden tidlig 2000 tallet. Har pr nå noen få plagg, vesker og sko til meg, og litt flere til min sønn.  Hadde en gang ett par jeans fra merket, en av de mest behagelige jeansene jeg har hatt,men som en annen skrev så varte de ikke så lenge. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg tenker ikke over det, eller har ikke noen oppfatning av om Hilfiger er det ene eller det andre som merke.

Jeg kjøpte nylig en ny t-skjorte på Zalando pga fargen var så flott. Den var i en nydelig, lys sjokoladebrun farge. Ble litt overrasket da jeg mottok varen i posten, for det sto Tommy Hilfiger på brystet.... det var jeg ikke klar over, jeg var så fokusert på fargen da jeg så den i nettbutikken. Jeg liker best ensfargede klær, og fant en farge jeg virkelig likte.

Så nå kan det vel tenkes at folk på gata som passerer meg tenker "harry" når jeg kommer gående med den t-skjorten på da? 😛 

Endret av Million
rettet til EN L i "Hilfiger"...trodde det var to
AnonymBruker
Skrevet

Barnearbeidere i Bangladesh 

Anonymkode: bd879...692

Skrevet

Forbinder det med InstaHeidi- Tåmmy Haifaiger 🤗

AnonymBruker
Skrevet

Pappagutt, golf, båt, klassisk.

Vi har en del Hilfiger til sønnen vår. Mannen min er vestkantmann og foretrekker Hilfiger og Ralph Lauren som hverdagstøy :) 

Anonymkode: 7df1f...c71

AnonymBruker
Skrevet

-populært merke da jeg gikk på ungdomsskolen i år 2000. Med tanke på at y2k moten er tilbake så tenker jeg at det er moderne for ungdom. 
-når jeg ser menn i 40-50årene som bruker det så er det ofte harry, men det henger gjerne sammen med resten av fremtoningen og klesstilen. 
-en normal dame med tskjorten over, så ville jeg tenkt klassisk fin. 

Anonymkode: 63c9e...780

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg har kun hørt navnet, men har ikke en eneste assosiasjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...