Gå til innhold

Kjæreste problemer 17, 19 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 17 og han er 19( jeg fyller 18 snart) når vi krangler og når han er sint kan han bare ignorere meg så mye han sier han vil ha space men sier ingenting til meg om det så føler han bare ignorerer meg. Og jeg er ikke sånn jeg blir veldig fort såret og jeg er traumatisert enda litt etter mitt forhold for år siden, har gått til psykologer til det men noen ting sitter enda fast i meg liksom. Jeg slo opp i sinne å sa jeg beklaget for det og VET SELV dwt er dårlig og fortjener all skam og dårlige ting skje med meg men det er noe jeg trenger å øve på. Og har beklaget meg selv for det og roet meg selv ned meb i dag kalte han meg for en shitunge og sa jeg hadde autisme og dyttet på meg å trekte i meg hardt for at jeg sku dra. Han sier vi skal prate i morgen men er redd han kommer til å fjerne meg (d skjedde hele tiden med eksen han fjerna når han sa vi prater i morgen) men han ignorerte meg i dag å det var derfor alt skjedde og sånn har han vært i det siste bare ignorer meg nesten selvom ting ikke er alvorlige. Men jeg vet han elsker meg og er redd for å miste meg, men er ganske redd selv nå

Anonymkode: f640d...ad7

Skrevet

Det er jo helt klart at dette ikke er noen å samle på. Han er jo ikke frisk i hodet. Løp mens du kan!!

Anonymkode: a7a6e...df0

• Liker 1
Skrevet

Dette fortjener hverken du eller han. Ikke ødelegg ungdomstiden din på dette, gå NÅ!

• Liker 2
Skrevet

Dette er ikke et sunt forhold. Du fortjener mye bedre enn dette.

Anonymkode: d276a...67e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...