AnonymBruker Skrevet 21. juli #1 Skrevet 21. juli Hvor dyre fotballer får de og hvor ofte? Sønnen fikk fotball til jul til 1600 kr. Nå sier han at luften går fort ut av ballen og at han ønsker seg en ny i bursdagsgave i August. Varer ikke så dyre fotballer lengere enn dette? Anonymkode: e0426...b95
AnonymBruker Skrevet 21. juli #2 Skrevet 21. juli Datteren min spiller fotball fem-seks dager i uken. På trening spiller de med lagets baller, så på fritiden er det ikke så nøye hva slags ball hun har. Hun har slitt ut to stykker på to år, så hun fikk nylig en ny. Den kostet 499 på salg. (Eneste de hadde i butikken). Det kunne ikke falt meg inn å kjøpe dyrere ball enn det. Det er ikke akkurat toppidrett de driver med, visste ikke det fantes dyrere baller en gang. Anonymkode: eac4f...3d6 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli #3 Skrevet 21. juli J9 får en fotball i året ca. Siste fotball kostet 350kr mener jeg. (Kjøpt på xxl) Jeg ville aldri ha kjøpt en fotball til 1600kr. Hva er greia med det? Er den lagd av gull? Spiller barnet ditt på a-laget og må ha det beste av det beste? De har vel uansett klubbens egne baller på trening? Det har de iallefall her. Anonymkode: 5b346...3d0 3
AnonymBruker Skrevet 21. juli #4 Skrevet 21. juli Kjøper fotball på clas ohlson til 179, da de varer i noen få måneder uansett.. Anonymkode: 00146...7f6 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli #5 Skrevet 21. juli Hun har aldri hatt en fotball til over 500 i hvert fall. Som oftest billigere, er ikke noe opptatt av det. Hun er 15. Anonymkode: 97f45...ce5 1
Gjest jegerrinne Skrevet 22. juli #6 Skrevet 22. juli Våres hadde fotballer fra 150 til 500kr aldri kjøpt over Holdt jo bare et par mnd med mye bruk
AnonymBruker Skrevet 22. juli #7 Skrevet 22. juli Har bare hatt billig baller. Tørket av dem om dem er våte. Ikke la dem ligge i sol og varme. Lufttrykk er viktig. Synes generelt det har blitt dårlige kvalitet med årene uansett pris. Anonymkode: a2ec2...a34
AnonymBruker Skrevet 22. juli #9 Skrevet 22. juli 200 for en ball her i huset. På trening bruker de lagets baller. Hva skal man med en fotball til 1600? Hva er forskjellen når du spør ungen? Anonymkode: 814d3...c19 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli #10 Skrevet 22. juli Har to fotballgutter. Vi har kjøpt en del baller. Hvis ballen han fikk til jul er blitt mye brukt synes jeg ikke det er rart at han ønsker seg en ny en åtte mnd senere. Fotball er forbruksvare 😊 Anonymkode: beb06...9f5
AnonymBruker Skrevet 22. juli #11 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har to fotballgutter. Vi har kjøpt en del baller. Hvis ballen han fikk til jul er blitt mye brukt synes jeg ikke det er rart at han ønsker seg en ny en åtte mnd senere. Fotball er forbruksvare 😊 Anonymkode: beb06...9f5 Enig Anonymkode: b131f...526
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå