AnonymBruker Skrevet 21. juli #1 Skrevet 21. juli Dette fordi jeg føler at vi ikke er så nærme hverandre som før, og fordi jeg vet av erfaring at hun ikke snakker stort til meg da det er andre til stede. Hvis hun ber meg, skal jeg da dra uansett og se hvordan det blir, eller bare si at jeg ikke kan? Hva ville du gjort? Anonymkode: 5ff2e...c3d 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli #2 Skrevet 21. juli Man snakker uansett lite med brudeparet under et bryllup så akkurat den biten er vel ikke så relevant uansett. Om det kommer andre gøyale mennesker og festen kan bli bra så ville jeg dratt Anonymkode: 16615...555 6 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli #3 Skrevet 23. juli Spørs helt om jeg kjenner andre som skal dit eller ikke. Brudeparet snakker man generelt veldig lite med uansett på bryllupsdagen, de skal dele oppmerksomheten sin på samtlige gjester Anonymkode: fb4ad...f31 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli #4 Skrevet 23. juli Hadde dratt hvis jeg tror jeg hadde hatt det gøy. Hadde glatt blitt hjemme ellers. Anonymkode: 08c85...cde 3 1
Raven.Writingdesk Skrevet 23. juli #5 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hadde dratt hvis jeg tror jeg hadde hatt det gøy. Hadde glatt blitt hjemme ellers. Anonymkode: 08c85...cde 👆så enkelt skal det gjøres, TS! ☺️ 3
monican94 Skrevet 23. juli #6 Skrevet 23. juli om du føler det kommer ann på om bruden kommer til å prate mye med deg den dagen eller ikke så dropp det. om du kjenner andre der og tenker festen kan bli bra så kan du jo dra. selv har jeg valgt bort to bryllup jeg hsr vært invitert i pga jeg følte for dårlig relasjon til brudeparet og ikke gadd bruke en formue på kjole, reise, gave etc 1
Phoenix Heart Skrevet 23. juli #7 Skrevet 23. juli Hadde dratt om det var andre jeg kjente, om ikke hadde jeg blitt hjemme. 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli #8 Skrevet 29. juli Hvis jeg hadde kjent andre så kunne jeg vurdert å gått. Men ville ikke gått om jeg ikke kjente noen andre. Eller følte meg veldig nær kollegaen. Du kan jo evt dra i kirken og takke nei til invitasjon da du allerede er opptatt ettermiddagen? Anonymkode: 3268d...0e3
AnonymBruker Skrevet 30. juli #9 Skrevet 30. juli Det tar du stilling til hvis du blir invitert. Ikke ta sorgene på forskudd. Hvor vanlig er det å invitere kolleger, som man ellers ikke omgås utenom jobb, i bryllup? Anonymkode: d6ca0...77c 4
LilleMy_09 Skrevet 30. juli #10 Skrevet 30. juli Hadde droppa det. Bryllup er dørgende kjedelig å være i
AnonymBruker Skrevet 31. juli #11 Skrevet 31. juli Kjenner du andre som skal? Bruden kommer ikke til å snakke så mye med deg uansett. Som brud har man ikke hodet eller tid til det. Er for mye som skjer og for mange å snakke med. Anonymkode: db448...cc6
AnonymBruker Skrevet 31. juli #12 Skrevet 31. juli Hvorfor i all videste verden bruker du tid og energi til å tenke på dette når du ikke engang har fått invitasjon? Anonymkode: 1b3c4...87a 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå