AnonymBruker Skrevet 21. juli #1 Skrevet 21. juli Jeg syns det er kjipt. Jeg vet jeg må holde meg unna, men det er likevel et savn der. Jeg prøver å tenke på han som giftig, minne meg selv på alle de fæle tingene. Prøver å huske alle de fæle ting sagt og gjort. Klarer likevel ikke dy meg å kikke på om han sier noe. Jeg vet jeg ikke kan ha noe med han å gjøre, likevel min dumme hjerte og hjerne maler han i et bra lys og tenker på de positive ting. Hvorfor er det ikke bare enkelt å gå fra en egoistisk drittsekk?? Anonymkode: c1476...e0c
AnonymBruker Skrevet 21. juli #2 Skrevet 21. juli Fordi du digger highsa det gir deg når du er low. Anonymkode: e7ba1...977
AnonymBruker Skrevet 21. juli #3 Skrevet 21. juli Fordi han på et tidspunkt mest sannsynlig ikke var en egoistisk drittsekk, og ikke er en drittsekk 24/7. Vi ønsker å holde på idéen om at de gode sidene er sånn de "egentlig er", og at hvis vi bare jobber litt, endrer oss litt, prøver litt hardere, så vil vi få ham og forholdet tilbake til slik det var i den gode starten. Det er dessverre ikke mulig, men dette traumebåndet kan være vanskelig å bryte. Her må du forsøke å la fornuften styre. Avstand og tid vekk fra ham er ofte det som skal til for at det sakte men sikkert slipper taket i deg ❤️ Anonymkode: 31cbb...977 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli #4 Skrevet 21. juli Kan du fortelle noen fæle ting som ble sagt og gjort? Vet ikke med deg, men ofte kan det hjelpe med bekreftelse fra andre syns jeg selv. Anonymkode: 7b360...ee2 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli #5 Skrevet 21. juli Fordi du blander følelsen av at du ikke var «bra nok « for han og hvorfor var det sånn oppimot det at han var en dritsekk med noen få empatiske øyeblikk. Å kunne godta at ingen passer sammen med en mann med store kompliserte brister på personligheten. Det har ingenting med deg som person å gjøre at han var stygg mot deg. Det har med det at han ikke greier å oppføre seg normalt annet enn i korte stunder, og det er overhodet ikke nok ! Anonymkode: 969ea...779 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli #6 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (10 timer siden): Kan du fortelle noen fæle ting som ble sagt og gjort? Vet ikke med deg, men ofte kan det hjelpe med bekreftelse fra andre syns jeg selv. Anonymkode: 7b360...ee2 Jeg har skrevet flere innlegg om det allerede og har egentlig ikke lyst til å gjenta meg selv for mye. Men de tingene jeg prøver å minne meg selv om når han dukker opp i tankene er for det første at jeg ikke mottok noe nærhet, ømhet, ingen klem eller kyss sist jeg var med han. Han brukte meg til hushjelp og brukte min økonomi (selv om jeg sa at jeg har dårlig råd) ble det mest snakk om hva han ønsker å kjøpe, samtidig som jeg ble ignorert til fordel av mobiltelefonen. Han så meg rett i øynene og løy om følelser når jeg begynte å tvile at det var noe der. Han hadde fysisk voldsomme tendenser mot meg og løy om en viktig ting som kunne ha ført til at jeg kom i trøbbel. Han drev negging stadig vekk og rev i stykker min selvtillitt. Han kikket på andre damer og snakket til meg som om det var helt normalt å snakke fint om andre damer til meg mens han sa stikkende kommentarer til meg om hvordan jeg ser ut. Tullet med min kompetanse, for å rive ned min selvtillitt i det faglige også. Hver gang jeg bæsjet var det "æsj" og så ekkelt. Fikk problemer med å godta at jeg er menneske, med normale funksjoner. Han etablerte det liksom at han var en " hot guy" som bare gadd å være med meg for det jeg kunne gi. Følte meg ikke elsket i det heletatt. Likevel når jeg tenker på ham, ser jeg ofte bare den smilende morsomme sida. Anonymkode: c1476...e0c
AnonymBruker Skrevet 22. juli #7 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har skrevet flere innlegg om det allerede og har egentlig ikke lyst til å gjenta meg selv for mye. Men de tingene jeg prøver å minne meg selv om når han dukker opp i tankene er for det første at jeg ikke mottok noe nærhet, ømhet, ingen klem eller kyss sist jeg var med han. Han brukte meg til hushjelp og brukte min økonomi (selv om jeg sa at jeg har dårlig råd) ble det mest snakk om hva han ønsker å kjøpe, samtidig som jeg ble ignorert til fordel av mobiltelefonen. Han så meg rett i øynene og løy om følelser når jeg begynte å tvile at det var noe der. Han hadde fysisk voldsomme tendenser mot meg og løy om en viktig ting som kunne ha ført til at jeg kom i trøbbel. Han drev negging stadig vekk og rev i stykker min selvtillitt. Han kikket på andre damer og snakket til meg som om det var helt normalt å snakke fint om andre damer til meg mens han sa stikkende kommentarer til meg om hvordan jeg ser ut. Tullet med min kompetanse, for å rive ned min selvtillitt i det faglige også. Hver gang jeg bæsjet var det "æsj" og så ekkelt. Fikk problemer med å godta at jeg er menneske, med normale funksjoner. Han etablerte det liksom at han var en " hot guy" som bare gadd å være med meg for det jeg kunne gi. Følte meg ikke elsket i det heletatt. Likevel når jeg tenker på ham, ser jeg ofte bare den smilende morsomme sida. Anonymkode: c1476...e0c Traumebånd. Du finner trøst og hjem i avvisende og dårlig behandling. Anonymkode: 66440...dc7 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli #8 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har skrevet flere innlegg om det allerede og har egentlig ikke lyst til å gjenta meg selv for mye. Men de tingene jeg prøver å minne meg selv om når han dukker opp i tankene er for det første at jeg ikke mottok noe nærhet, ømhet, ingen klem eller kyss sist jeg var med han. Han brukte meg til hushjelp og brukte min økonomi (selv om jeg sa at jeg har dårlig råd) ble det mest snakk om hva han ønsker å kjøpe, samtidig som jeg ble ignorert til fordel av mobiltelefonen. Han så meg rett i øynene og løy om følelser når jeg begynte å tvile at det var noe der. Han hadde fysisk voldsomme tendenser mot meg og løy om en viktig ting som kunne ha ført til at jeg kom i trøbbel. Han drev negging stadig vekk og rev i stykker min selvtillitt. Han kikket på andre damer og snakket til meg som om det var helt normalt å snakke fint om andre damer til meg mens han sa stikkende kommentarer til meg om hvordan jeg ser ut. Tullet med min kompetanse, for å rive ned min selvtillitt i det faglige også. Hver gang jeg bæsjet var det "æsj" og så ekkelt. Fikk problemer med å godta at jeg er menneske, med normale funksjoner. Han etablerte det liksom at han var en " hot guy" som bare gadd å være med meg for det jeg kunne gi. Følte meg ikke elsket i det heletatt. Likevel når jeg tenker på ham, ser jeg ofte bare den smilende morsomme sida. Anonymkode: c1476...e0c Hei, skjønner godt at det ikke er noe hyggelig å skrive dette flere ganger. La meg bare si, det er ingen tvil om at dette er en dårlig person. Skygg banen og finn en bra mann. Du fortjener bedre enn dette, ingen fortjener slik behandling. Anonymkode: 7b360...ee2 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli #9 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg syns det er kjipt. Jeg vet jeg må holde meg unna, men det er likevel et savn der. Jeg prøver å tenke på han som giftig, minne meg selv på alle de fæle tingene. Prøver å huske alle de fæle ting sagt og gjort. Klarer likevel ikke dy meg å kikke på om han sier noe. Jeg vet jeg ikke kan ha noe med han å gjøre, likevel min dumme hjerte og hjerne maler han i et bra lys og tenker på de positive ting. Hvorfor er det ikke bare enkelt å gå fra en egoistisk drittsekk?? Anonymkode: c1476...e0c Jeg har det veldi likt. Jeg var i et avstandsforhold med ei som var ikke bra for meg. Savnet er der enda etter hun og jeg tenker ofte på de gode stundene Anonymkode: 944b4...0a3
AnonymBruker Skrevet 22. juli #10 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har det veldi likt. Jeg var i et avstandsforhold med ei som var ikke bra for meg. Savnet er der enda etter hun og jeg tenker ofte på de gode stundene Anonymkode: 944b4...0a3 Hvor lenge siden er det? Anonymkode: 8115e...15e
AnonymBruker Skrevet 22. juli #11 Skrevet 22. juli Man savner vel det som var bra. Etter å ha forsøkt å finne noen i mange år uten hell tenker jeg bare mer og mer på eksen min. Selv om hun ikke er snill kunne hun være morsom på tur, morsom å prate med og et fyrverkeri i senga. Uten utsikter for å finne et nytt forhold nå kjenner jeg på en irrasjonelt kraftig seksuell tiltrekning mot henne, og jeg vet jo at jeg kunne fått henne tilbake om jeg hadde villet. Foreløpig er fornuften sterkere, men blir den seksuelle frustrasjonen større spørs det om jeg klarer å holde igjen. Har jo ikke lyst til å gå resten av livet uten noen heller. Anonymkode: 97a6b...853
AnonymBruker Skrevet 22. juli #12 Skrevet 22. juli Du startet altså ny post ja…. Som flere her visste. Anonymkode: 411c1...2f3
AnonymBruker Skrevet 22. juli #13 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Hvor lenge siden er det? Anonymkode: 8115e...15e 3 år Anonymkode: 944b4...0a3
AnonymBruker Skrevet 22. juli #14 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Du startet altså ny post ja…. Som flere her visste. Anonymkode: 411c1...2f3 Flere her? Hvorfor gidder dere? Anonymkode: c1476...e0c
AnonymBruker Skrevet 22. juli #15 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Du startet altså ny post ja…. Som flere her visste. Anonymkode: 411c1...2f3 Det er sykt creepy å si sånne ting. Som om en eller annen gjeng med stalkere vet hva jeg skriver. Hvem er det, de på bakrommet? Eller bare stalker tråder og legger sammen to og to? Hva med at jeg trenger råd og noen å snakke med til tider? Anonymkode: c1476...e0c
AnonymBruker Skrevet 22. juli #16 Skrevet 22. juli Gå i tråden om Marius Borg Høiby, og se hva Pøbelsara har skrevet på siste side, innlegg #29562 (nummeret står øverst til høyre i innleggene) Anonymkode: 2e70e...3ca
AnonymBruker Skrevet 22. juli #17 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg syns det er kjipt. Jeg vet jeg må holde meg unna, men det er likevel et savn der. Jeg prøver å tenke på han som giftig, minne meg selv på alle de fæle tingene. Prøver å huske alle de fæle ting sagt og gjort. Klarer likevel ikke dy meg å kikke på om han sier noe. Jeg vet jeg ikke kan ha noe med han å gjøre, likevel min dumme hjerte og hjerne maler han i et bra lys og tenker på de positive ting. Hvorfor er det ikke bare enkelt å gå fra en egoistisk drittsekk?? Anonymkode: c1476...e0c Blokker, så du ikke ser noe som helst noe sted. Man blir hekta på gift også... Anonymkode: 40dee...d9f 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli #18 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg syns det er kjipt. Jeg vet jeg må holde meg unna, men det er likevel et savn der. Jeg prøver å tenke på han som giftig, minne meg selv på alle de fæle tingene. Prøver å huske alle de fæle ting sagt og gjort. Klarer likevel ikke dy meg å kikke på om han sier noe. Jeg vet jeg ikke kan ha noe med han å gjøre, likevel min dumme hjerte og hjerne maler han i et bra lys og tenker på de positive ting. Hvorfor er det ikke bare enkelt å gå fra en egoistisk drittsekk?? Anonymkode: c1476...e0c Fordi han minner deg om ein nær relasjon i barndommen. Mor? Far? Som var hot and cold og der du aldri egentlig var trygg. Anonymkode: fcffa...c2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå