Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne 42 år her med relativt ny seksualpartner. Han ville ha munnsex med meg her en morgen, men jeg sa nei. Rett og slett fordi jeg føler jeg MÅ dusje og være ren før munnsex. Har alltid vært sånn. Man svetter jo en del om natten og merker av og til at det er litt vått i trusa. 

Jeg utfører munnsex på ham om morgenen, merker ikke noe forskjell i lukt. 

Føler meg prippen og usexy, og lite spontan. Skal jeg snakke med ham om dette eller bare ha den grensen? Tenker at dersom han hadde sagt at han tenner på spontanitet og normale kroppslukter, hadde jeg kanskje senket skuldrene litt og blitt med på det 

Anonymkode: 131e1...e86

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Senk skuldrene og la han ta seg ut. Nyt det. Dere er voksne nå.

Anonymkode: 6ff7b...1fc

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Relax. Har hatt munnsex på henne om morgenen etter å ha levert varene på kvelden. Helt fin lukt og smak.

Anonymkode: 4bd76...d54

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Relax. Har hatt munnsex på henne om morgenen etter å ha levert varene på kvelden. Helt fin lukt og smak.

Anonymkode: 4bd76...d54

Da spiser du dine egne leveranser 

Anonymkode: d4310...eb3

• Liker 1
Skrevet

gå kjapt på badet og ta en kjapp klut-vask. Må sikkert tisse om morgenen uansett ?

AnonymBruker
Skrevet

Ta deg sammen. Det er typ ti netter i året man "svetter en del om natten"

Anonymkode: 52a99...428

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min liker best når jeg ikke er nyvasket, for en mus som er for ren er kjedelig sier han. Så jeg lar ham bare få boltre seg såfremt jeg ikke har gjort nr 2 uten å få vasket meg. Da sier jeg fra. 

Anonymkode: 9d2fa...cd5

• Hjerte 1
Skrevet

Du kan vel si at du må på badet å tisse, så er problemet løst🫡
Det blir mere behagelig i "hodet mitt" da, fordi jeg vet du bruker vaskekluten på musa🥰
Et "nei" for en så liten bagatell? da tror jeg ikke du har noe særlig lyst til å bli slikket?

De fleste løper jo til badet og tilbake igjen😅

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Morgenslikk, helst etter sex kvelden før, er bare helt nyyydelig.

M56

Anonymkode: 4420f...65f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Da spiser du dine egne leveranser 

Anonymkode: d4310...eb3

😂

Anonymkode: 2f65f...2a5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Kvinne 42 år her med relativt ny seksualpartner. Han ville ha munnsex med meg her en morgen, men jeg sa nei. Rett og slett fordi jeg føler jeg MÅ dusje og være ren før munnsex. Har alltid vært sånn. Man svetter jo en del om natten og merker av og til at det er litt vått i trusa. 

Jeg utfører munnsex på ham om morgenen, merker ikke noe forskjell i lukt. 

Føler meg prippen og usexy, og lite spontan. Skal jeg snakke med ham om dette eller bare ha den grensen? Tenker at dersom han hadde sagt at han tenner på spontanitet og normale kroppslukter, hadde jeg kanskje senket skuldrene litt og blitt med på det 

Anonymkode: 131e1...e86

Jeg klarer ikke å la min gjøre det før etter en kjapp dusj. Men han lar ikke meg heller før han har dusjet. Så da ender det gjerne med at vi dusjer veldig fort og fortsetter. Vi tenner ikke på stramme lukter. Men heldigvis er vi helt like der.
Allikevel, jeg suger gjerne han på morgenen uten dusj hvis jeg vet at han hadde sex med meg natten før, men han vil ikke la meg. Han er også omskåret så den er alltid tørr og ingen hudfolder noe kan gjemme seg inni. Det liker jeg. 

Anonymkode: 88c25...9dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...