AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:48 #1 Skrevet mandag kl 19:48 Har kjøpt Gardena robotklipper m/ kanttråd 600 kvm. og ser ar Gardena er eit tysk firma, og blir produsert i Tyskland. Nå er det robotklippere m/GP stryring som er i vinden, og dei aller fleste er produsert i Kina. Eg ønsker ikkje noen Kinesera som kjører rundt på min plen, og overvåker min eigedom Anonymkode: 3890a...f72
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:59 #2 Skrevet mandag kl 19:59 litt paranoid eller Anonymkode: 7a503...7c5 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:23 #3 Skrevet mandag kl 20:23 Jeg ønsker ikke noen fremmede uansett nasjonalitet som kjører rundt på min private plen. Ring politiet hvis du opplever at dette skjer. Anonymkode: 6b82f...273
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #4 Skrevet 12 timer siden Det finnes bare en type robotklipper, - Husqvarna. Gardena går til nød, men allt annet er ræl. Kun Husqvarna som holder over tid. Anonymkode: e2615...d28
Snok1 Skrevet 12 timer siden #5 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det finnes bare en type robotklipper, - Husqvarna. Gardena går til nød, men allt annet er ræl. Kun Husqvarna som holder over tid. Anonymkode: e2615...d28 OK. Sure.
Gentleman59 Skrevet 12 timer siden #6 Skrevet 12 timer siden M66: Vi har en Husqvarna Automower 430X AWD til sameietss plenanlegg, den leverer virkelig varene, kjeltringene som forsøkte stjele den ga imidlertid opp da den satte i gang hylingen sin. I dag ville vi kjøpt efterfølgeren som er GPS-styrt.
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Skrevet 4 timer siden Vi har segway navimow i105e, på 4g på hytta og WiFi hjemme. Ingen kanttråd, bare gps. Er fornøyd. Anonymkode: 5939b...f79 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå