Gå til innhold

Yngre kvinne som flørter med litt eldre mann.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så jeg er en snart 27 år gammel mann som har kommet i kontakt med en 20 år gammel jente via Tinder. Jeg har nå møtt henne over en kaffe. Jeg hadde aldri trodd at det skulle eskalere så fort, da jeg sveipet på henne egentlig bare fordi jeg kjedet meg i ferien og trodde det hele skulle ende i et par meldinger.

Denne jenta er altså veldig «på» og svært sjarmerende, sender masse komplimenter, flørter veldig mye osv. Men jeg føler meg veldig usikker på grunn av aldersforskjellen, så gjør det veldig minimalt tilbake 😅

Hun er utrolig pen, så sliter litt med å skjønne hva hun ser i en 7 år eldre kar som meg?

Anonymkode: 4acda...3f9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

6-7 år er da ikke SÅ stor aldersforskjell?

Men er hun "unaturlig på", tenker du?

Folk som etter kort tid "lovebomber" og er pågående, bør man kanskje være skeptisk til, sånn generelt.... men hvis hun er oppriktig interessert, og ikke har invitert deg til å satse på krypto enda, er ikke aldersforskjellen så stor at det er problematisk, i mine øyne.

Anonymkode: c1962...98f

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

7 år går greit når yngste er over 20 (ergo voksen). 

Anonymkode: 8592a...c54

• Liker 8
Skrevet

Det er sykt stor forskjell på en 20 åring og en på 27. Hadde dere begge vært 5 år eldre hadde ikke jeg stusset. Er jo en grunn til at du er usikker. Virker jo som magefølelsen din sier nei så da hadde jeg lyttet til den.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En "litt eldre mann" - 27 år!? 😂😂🤣

Anonymkode: ab185...21d

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

20 og 27 er helt innenfor i mine øyne og ikke noe veldig spesiell alders forskjell der. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hahaha  kalle seg "eldre mann" når du bare er en 27 år ungdom...du vet ikke hva eldre betyr. Du merker ikke alder før du blir 50 + og at man blir mye fortere sliten med alderen. Da jeg var 22 år var en mann på 27 perfekt

Anonymkode: 0517d...4a4

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

27 og 20 er ikke særlig stor aldersforskjell 😅

Anonymkode: d7324...41c

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

En ting til hjernen din er modnes ikke fullt ut før ved 25 års alder, så du har vært "voksen" i hele 2 år ! 😂

Anonymkode: 0517d...4a4

• Liker 1
Skrevet

mye vanskeligere å finne en god match enn 

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hun er utrolig pen, så sliter litt med å skjønne hva hun ser i en 7 år eldre kar som meg?

hva er det du sier her? du er en mann din beste alder. ikke saboter dette for deg selv. 

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Så jeg er en snart 27 år gammel mann som har kommet i kontakt med en 20 år gammel jente via Tinder. Jeg har nå møtt henne over en kaffe. Jeg hadde aldri trodd at det skulle eskalere så fort, da jeg sveipet på henne egentlig bare fordi jeg kjedet meg i ferien og trodde det hele skulle ende i et par meldinger.

Denne jenta er altså veldig «på» og svært sjarmerende, sender masse komplimenter, flørter veldig mye osv. Men jeg føler meg veldig usikker på grunn av aldersforskjellen, så gjør det veldig minimalt tilbake 😅

Liker du henne og hun liker deg er det bare å nyte. Hun ser nok en attraktiv mann skal du se.

Endret av Flintis
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.7.2025 den 21.57):

Men er hun "unaturlig på", tenker du?

Veldig usikker. Hun sier at jeg er såå kjekk og hyggelig. Hun sender masse ❤️  og 😍 emojis. Har aldri opplevd dette her fra mer jevnaldrende kvinner.

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje hun bare synes at det er spennende med enn litt eldre mann?  Selv kan jeg huske hvor utrolig umoden jeg var i begynnelsen av 20-årene😅

Skrevet

Jeg er ikke særlig aldersliberal, men det der hadde vært innafor for min del. 

• Nyttig 1
Skrevet

Folk må slutte å omtale 27 som "eldre" 😅Hun liker deg sikkert som person, ikke at du er en "eldre mann". Det er sommer - flørt i vei! 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Husk at det tar til midten av tyveårene minst før kjønnene blir like modne. Menn oppfører seg yngre enn kvinner på den alderen. Så for henne er du nok akkurat passe. Og kjære deg unge mann, du er da ikke gammel (hilsen 37). 7 år er helt innafor! 

Anonymkode: f4763...efd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når du ser på deg selv som en mann og henne som jente blir det automatisk ugreit, synes jeg. 

Anonymkode: 7fcad...8fc

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Husk at det tar til midten av tyveårene minst før kjønnene blir like modne. Menn oppfører seg yngre enn kvinner på den alderen. Så for henne er du nok akkurat passe. Og kjære deg unge mann, du er da ikke gammel (hilsen 37). 7 år er helt innafor! 

Anonymkode: f4763...efd

Hører dette påstås, men jeg vil si at mye har endret seg angående slikt. 

• Nyttig 1
Skrevet
Trolltunge skrev (2 timer siden):

Hører dette påstås, men jeg vil si at mye har endret seg angående slikt. 

Kan du utdype dette litt er du snill?

AnonymBruker
Skrevet

Leser vel egentlig ikke dette som en ‘aldersforskjell tråd. Mer ‘er dette for godt til å være sant? Vel det kan man aldri vite før man har prøvd. Kanskje er du bare spillebrikke i ett spill hun spiller for å å se hvor mange bekreftelser hun klarer å få fra alle menn hun flørter med. Kanskje er hun helt fantastisk og har valgt bare deg. Hvis jeg var deg ville jeg vært åpen og interessert, men samtidig holde litt tilbake. Det gjør deg bare enda mer i interessant for kvinnen. Vi liker alle å jakte litt, både kvinner og menn. Det siste du må gjøre er å dele dine tanker rundt ‘hva vil du flotte unge kvinne med gamle meg’ o.l. Kvinner vil ha menn med selvtillit. Noe de oftere får fra menn som er eldre enn seg selv.

Anonymkode: 9390d...696

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...