Midtsveen Skrevet 21. juli #1 Skrevet 21. juli Jeg vet ikke hvor mange her på Kvinneguiden som er autistiske eller har AuDHD, men jeg har en litt annerledes preferanse i datinglivet som en skeiv, bifil, gender-fluid og autistisk person. Jeg har en sterk tiltrekning til curvy kvinner med AuDHD eller autisme, og jeg synes de er spesielt fascinerende, og kjenner ofte på denne tiltrekningen etter møter med slike kvinner. Jeg er AMAB (Assigned Male At Birth), og jeg skjønner at dette kanskje er et litt rart spørsmål, spesielt her på Kvinneguiden, haha, men jeg stiller det likevel. Er det noen andre her som har noe erfaringer til meg eller føler det samme i datinglivet?
AnonymBruker Skrevet 21. juli #2 Skrevet 21. juli Får du profesjonell hjelp med alt dette? Anonymkode: fdeb5...962 2 1 4
Midtsveen Skrevet 21. juli Forfatter #3 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Får du profesjonell hjelp med alt dette? Anonymkode: fdeb5...962 Ja, jeg får profesjonell hjelp, men jeg ville også dele dette her på Kvinneguiden for å høre andres erfaringer, selv om det kanskje bare er 10% av dere som kan relatere! 😆 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli #4 Skrevet 21. juli Man trekkes gjerne mot dem man kjenner seg igjen i. Det er vel der du føler deg hjemme, sammen med andre som f.eks trekker i retning av autisme. På vennskapsfronten trekkes jeg selv gjerne mot nerder, raringer og folk med litt autistiske trekk. Det er nok fordi jeg slapper mer av rundt slike folk og føler at jeg trygt kan være mitt rare meg selv. Samtidig har jeg mer forståelse og rom for slike type mennesker. Vi er alle forskjellige. Jeg ser ikke noe galt i at du trekkes mot slike mennesker. Det viktige er uansett at du finner trygghet og stabilitet i deg selv først. Anonymkode: 8bf21...461 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli #5 Skrevet 21. juli Har ikke samme erfaring rundt dating, men mange av vennene mine er bipolare. Jeg er ikke det selv. Anonymkode: 85036...ab2 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli #6 Skrevet 21. juli Det har vært fkere bifile transkvinner som har hatt et sterkt behov for å opplyse oss på kvinneguiden. Flere av disse hadde helt sikkert diagnoser. Liten sannsynlighet for at enda en gjør noe forskjell fra eller til. Er du en del av det miljøet, eller kjenner du til de transkvinnene som begikk overgrep på den unge jenta på Vestlandet? Anonymkode: c8e78...652 1
Midtsveen Skrevet 21. juli Forfatter #7 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er du en del av det miljøet, eller kjenner du til de transkvinnene som begikk overgrep på den unge jenta på Vestlandet? Anonymkode: c8e78...652 Jeg kjenner én transkvinne fra jobb, men ellers omgås jeg mest transkvinner digitalt, for eksempel gjennom YouTube. Jeg har ingen kjennskap eller tilknytning til de som begikk overgrep på Vestlandet, og tar fullstendig avstand fra slike handlinger.
AnonymBruker Skrevet 21. juli #8 Skrevet 21. juli EmmaAasne skrev (42 minutter siden): Jeg vet ikke hvor mange her på Kvinneguiden som er autistiske eller har AuDHD, men jeg har en litt annerledes preferanse i datinglivet som en skeiv, bifil, gender-fluid og autistisk person. Jeg har en sterk tiltrekning til curvy kvinner med AuDHD eller autisme, og jeg synes de er spesielt fascinerende, og kjenner ofte på denne tiltrekningen etter møter med slike kvinner. Jeg er AMAB (Assigned Male At Birth), og jeg skjønner at dette kanskje er et litt rart spørsmål, spesielt her på Kvinneguiden, haha, men jeg stiller det likevel. Er det noen andre her som har noe erfaringer til meg eller føler det samme i datinglivet? Jeg hadde definitivt passet inn . Audhd og curvy. De fleste av mine venner er selv neurospicy og/eller nerd, flere er lbgt, trans. Jeg føler meg hundre prosent hjemme i de miljøene Men er i et ganske vanlig A4 forhold selv Anonymkode: 512d1...52a 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli #9 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Får du profesjonell hjelp med alt dette? Anonymkode: fdeb5...962 Trenger man det automatisk for å ha spesifikke preferanser? Jeg er gift og ikke på sjekkern men passer beskrivelsen til ts godt. Det samme gjør søstra mi som forøvrig også er i et stabilt mangeårig forhold. Mener du at våre partnere trenger profesjonell hjelp fordi deres match var oss? Anonymkode: 9c0df...bfe 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli #10 Skrevet 21. juli Jeg er AuDHD og det virker som om jeg samler på ADHD - folk. For forhold blir de fleste derfra dessverre for impulsiv for meg. Jeg har barn med en snåling, men han er ærlig talt mer normal enn meg. Jeg liker godt nevrotypiske, men det er dessverre for det aller meste ikke gjensidig. Språkbarrieren er reell og problematisk. Han jeg er forelsket i nå har trekk fra autisme og adhd, uten at de er veldig uttalte. Jeg opplever han som beroligende, tiltrekkende og åpen. Slik jeg opplever det er det større variasjon blant den delen av befolkningen som er nevrodiverse, både i evner, personlighet og kjønnsuttrykk. Dette går i alle retninger, med veldig bra karakterer og veldig dårlige saker; de absolutt beste er i denne gruppen og de hinsides verste er der og. Anonymkode: 1881c...d07 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå