TheLegendBellaGoth Skrevet 21. juli #1 Skrevet 21. juli Hvert år synes jeg det er en gledens dag når jeg ser druer (særlig de grønne) i løsvekt på butikken! De der i boks smaker ofte fryktelig synes jeg Hva synes dere er best? 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli #4 Skrevet 21. juli Jeg liker Flame. Runde, små, røde druer som selges på høsten. Sprø og syrlige. Bare synd man får så veldig luft i magen av dem 🙈 Anonymkode: 71fe4...eca
AnonymBruker Skrevet 22. juli #6 Skrevet 22. juli Cotton Candy og Autumn Crisp. Kjøper syke mengder druer om høsten 😂 Anonymkode: 703e4...111 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli #7 Skrevet 22. juli Capazitet skrev (9 timer siden): Cotton Candy om hausten AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Cotton Candy og Autumn Crisp. Kjøper syke mengder druer om høsten 😂 Anonymkode: 703e4...111 Om høsten? Begge to er jo å få i butikken hele vinteren og våren også? Enig at disse to typene er de beste!! Anonymkode: 82dc6...2e9
AnonymBruker Skrevet 22. juli #8 Skrevet 22. juli De store lilla med sten,tror de var fra chile. Anonymkode: 8be55...065
AnonymBruker Skrevet 22. juli #12 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Om høsten? Begge to er jo å få i butikken hele vinteren og våren også? Enig at disse to typene er de beste!! Anonymkode: 82dc6...2e9 Men de er best på høsten. Anonymkode: 5f7e2...9da
Brunhilde Skrevet 26. juli #13 Skrevet 26. juli TheLegendBellaGoth skrev (På 21.7.2025 den 21.40): Hvert år synes jeg det er en gledens dag når jeg ser druer (særlig de grønne) i løsvekt på butikken! De der i boks smaker ofte fryktelig synes jeg Hva synes dere er best? Jeg er rett og slett helt enig med deg 😁 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli #17 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Shine muskat er nydelig Anonymkode: f978f...e4d Hvor kjøper du de? Har bare prøvd de som hermetisert, fortsatt fantastisk gode. Anonymkode: 9aeeb...9b6
AnonymBruker Skrevet 26. juli #19 Skrevet 26. juli De grønne i løsvekt og Autumn Crisp Anonymkode: 2434c...159
AnonymBruker Skrevet 26. juli #20 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (På 22.7.2025 den 7.03): Cotton Candy og Autumn Crisp. Kjøper syke mengder druer om høsten 😂 Anonymkode: 703e4...111 Enig i sistnevnte, det er min absolutte favoritt, den første du nevner synes jeg blir for søt. Anonymkode: 4f70b...7c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå