Gå til innhold

Hva er for gammel til å være jomfru som kvinne?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.7.2025 den 21.17):

Jeg er 24 år og jomfru, er kvinne. Noen som også er litt late bloomers her?

Lurer litt på når menn eventuelt begynner å stille spørsmål eller ser det som et rødt flagg? Og eventuelle hvilke spørsmål som kan komme fra en mann når man sier man er jomfru som 24 åring?

Anonymkode: d78a8...248

Jeg var rundt 25 første gang jeg hadde seksuelle aktiviteter, 28 ved første samleie. Jeg opplevde aldri noen spørsmål fra min eks og nåværende partner. Jeg var lenge jomfru pga sjenerthet og mild sosial angst. Jeg følte heller ikke på noe utenforskap før jeg debuterte med seksuell aktivitet (uten samleie eller annen penetrasjon).  Jeg følte derimot på utenforskap og tristhet før debutering med samleie, men det var fordi jeg hadde lyst men ikke fikk til. 

Så TS. Det er ikke noe feil og rødt flagg å være jomfru som 24 åring. Dersom noen skulle synes det, er ikke det folk som er verdt å bruke tid på ❤️

Anonymkode: dc7ea...ee5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Jeg var rundt 25 første gang jeg hadde seksuelle aktiviteter, 28 ved første samleie. Jeg opplevde aldri noen spørsmål fra min eks og nåværende partner. Jeg var lenge jomfru pga sjenerthet og mild sosial angst. Jeg følte heller ikke på noe utenforskap før jeg debuterte med seksuell aktivitet (uten samleie eller annen penetrasjon).  Jeg følte derimot på utenforskap og tristhet før debutering med samleie, men det var fordi jeg hadde lyst men ikke fikk til. 

Så TS. Det er ikke noe feil og rødt flagg å være jomfru som 24 åring. Dersom noen skulle synes det, er ikke det folk som er verdt å bruke tid på ❤️

Må legge til at jeg også er demiseksuell, dvs at jeg ikke kjenner seksuell tiltrekning med mindre jeg har en emosjonell tilknytning til personen. Det er nok også medvirkende årsak til at jeg debuterte forholdsvis sent.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Aldri

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.7.2025 den 21.24):

Å være jomfru som kvinne er en stor fordel, menn tar deg mye mer seriøst.

Anonymkode: 4fb9d...1d6

Jeg tror ikke nødvendigvis det er den type menn kvinner flest er ute etter. Jeg hadde iallfall tuppa ut fyren om hans evne til å ta meg seriøst dalte ved antall sexpartnere. Kan knapt tenke meg noe mindre sexy enn menn med et slikt fokus. 

Anonymkode: f7846...708

• Liker 2
  • 2 uker senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.7.2025 den 21.17):

Jeg er 24 år og jomfru, er kvinne. Noen som også er litt late bloomers her?

Lurer litt på når menn eventuelt begynner å stille spørsmål eller ser det som et rødt flagg? Og eventuelle hvilke spørsmål som kan komme fra en mann når man sier man er jomfru som 24 åring?

Anonymkode: d78a8...248

Det er ikke for sent. Er det for sent for en så passer nok dere ikke sammen uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...