AnonymBruker Skrevet 22. juli #21 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Menn blir sett ned på av kvinner for å være jomfruer, ikke motsatt. Du har ingenting å bekymre deg over. Anonymkode: db8a7...45d Fordi noen kvinner er kun ute etter sex, og derfor bryr de seg kun om dette. Hvis de faktisk er ute etter et seriøst forhold, så bryr de seg ikke om det. Et forhold handler om så mye mer enn noe så overfladisk. Anonymkode: 51ae1...bf6
AnonymBruker Skrevet 22. juli #23 Skrevet 22. juli Bamseklemmer skrev (14 timer siden): Hva menes med jomfru egentlig? 🫡 Internett sier at ei jomfru er: En kvinne som ikke har hatt samleie.. (mest sannsynlig penis i skjeden). Vil det si at en kvinne som har penetrert seg med en dildo, fremdeles er jomfru?🫡 Hva med lesbiske da? er de evige jomfruer? 🫡 Det er noe kvinner har overført til menn, men som egentlig burde holdes til kvinner. Menn er ingen "fru" 😂 Anonymkode: 51ae1...bf6
AnonymBruker Skrevet 22. juli #24 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (22 timer siden): Å være jomfru som kvinne er en stor fordel, menn tar deg mye mer seriøst. Anonymkode: 4fb9d...1d6 Kun menn som ikke liker tanken om å bli sammenlignet med noen, men det blir man uansett. Også som jomfru har vi kvinner tanker og fantasier om hva sex bør være, og store forventninger til at det skal leve opp til ting man har lest/hørt/sett. Så blir det fryktelig skuffende om det ikke gjør det, selv om vi ikke har andre menn vi kan sammenligne det vi opplever med. Også sex må læres, så de første erfaringer med sex er ofre skuffende. Man er vel gjerne heller ikke blant de mest varmblodige og sexopptatte kvinner når man velger/klarer å være jomfru lenge, så menn som er veldig opptatt av "ren" livsførsel før forhold med dem får nok ofte en kvinne som ikke prioriterer sex så høyt videre også. Er litt dette med at man bør være forsiktig med hva man ber om, for man kan få akkurat det. 😉 Menn flest tar den kvinnen de elsker seriøst. De legger ikke hennes verdi i jomfruelighet, men i hvem hun er. Det er også hvordan vi kvinner vil bli elsket. Om vår verdi for mannen er at vi er jomfru er ikke det noe å trakte etter. Jeg synes kvinner bør være jomfru til de føler det er riktig å ha sex, men jeg hadde nok ikke annonsert at jeg var jomfru til en mann før han hadde vist seriøs interesse for meg som person. Det siste jeg ville ønske å bli valgt for var at jeg var "ren". Den typen menn er det best å sky unna. En mann som allerede ønsker deg og har følelser for deg takler nok fint at du er jomfru ts. Tror det er best å si det. Jeg sa det ikke til min første, og han ble fryktelig stresset over å få vite det først etterpå. Ble redd for å ikke ha tatt hensyn nok. Det gjorde han, men han mente at han burde ha visst det, så han var varsom angående det. Anonymkode: aab41...88d 2
Nowayback Skrevet 22. juli #25 Skrevet 22. juli (endret) AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg er 24 år og jomfru, er kvinne. Noen som også er litt late bloomers her? Lurer litt på når menn eventuelt begynner å stille spørsmål eller ser det som et rødt flagg? Og eventuelle hvilke spørsmål som kan komme fra en mann når man sier man er jomfru som 24 åring? Anonymkode: d78a8...248 For min del; aldri. Hun her er forresten jomfru i en alder av 42. Riktignok ganske så mye yngre her. Lolo Jones, tidligere hekkeløper. Endret 22. juli av Nowayback
AnonymBruker Skrevet 22. juli #26 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg er 24 år og jomfru, er kvinne. Noen som også er litt late bloomers her? Lurer litt på når menn eventuelt begynner å stille spørsmål eller ser det som et rødt flagg? Og eventuelle hvilke spørsmål som kan komme fra en mann når man sier man er jomfru som 24 åring? Anonymkode: d78a8...248 Det er vel null stress, bare opp til deg selv når du vil debutere. Anonymkode: 55a35...566 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli #27 Skrevet 23. juli Over 20 og jomfru er rødt flagg så det holder. Da er det gjerne en religiøs sekt involvert, psykisk uhelse eller hun er aseksuell. Løp! Anonymkode: 5d094...533 3
AnonymBruker Skrevet 23. juli #28 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (På 21.7.2025 den 21.17): Jeg er 24 år og jomfru, er kvinne. Noen som også er litt late bloomers her? Lurer litt på når menn eventuelt begynner å stille spørsmål eller ser det som et rødt flagg? Og eventuelle hvilke spørsmål som kan komme fra en mann når man sier man er jomfru som 24 åring? Anonymkode: d78a8...248 Jeg traff kona da hun var 26, og jeg satte stor pris på at hun da var jomfru. Ville vært ekkelt å tenke på at andre menn hadde vært der før meg. Jeg var forøvig også jomfru da jeg traff henne. Det er noe alvorlig galt med folk dersom de ikke vil ha en "ny og ubrukt" partner, men bare går etter "velprøvde og slitne" folk. Anonymkode: a51a6...90a 2
Flintis Skrevet 23. juli #29 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (12 timer siden): Kun menn som ikke liker tanken om å bli sammenlignet med noen, men det blir man uansett. Også som jomfru har vi kvinner tanker og fantasier om hva sex bør være, og store forventninger til at det skal leve opp til ting man har lest/hørt/sett. Så blir det fryktelig skuffende om det ikke gjør det, selv om vi ikke har andre menn vi kan sammenligne det vi opplever med. Også sex må læres, så de første erfaringer med sex er ofre skuffende. Man er vel gjerne heller ikke blant de mest varmblodige og sexopptatte kvinner når man velger/klarer å være jomfru lenge, så menn som er veldig opptatt av "ren" livsførsel før forhold med dem får nok ofte en kvinne som ikke prioriterer sex så høyt videre også. Er litt dette med at man bør være forsiktig med hva man ber om, for man kan få akkurat det. 😉 Menn flest tar den kvinnen de elsker seriøst. De legger ikke hennes verdi i jomfruelighet, men i hvem hun er. Det er også hvordan vi kvinner vil bli elsket. Om vår verdi for mannen er at vi er jomfru er ikke det noe å trakte etter. Jeg synes kvinner bør være jomfru til de føler det er riktig å ha sex, men jeg hadde nok ikke annonsert at jeg var jomfru til en mann før han hadde vist seriøs interesse for meg som person. Det siste jeg ville ønske å bli valgt for var at jeg var "ren". Den typen menn er det best å sky unna. En mann som allerede ønsker deg og har følelser for deg takler nok fint at du er jomfru ts. Tror det er best å si det. Jeg sa det ikke til min første, og han ble fryktelig stresset over å få vite det først etterpå. Ble redd for å ikke ha tatt hensyn nok. Det gjorde han, men han mente at han burde ha visst det, så han var varsom angående det. Anonymkode: aab41...88d Det gikk bra med han første? Jeg hadde nok også likt å vite det først av samme grunn, eller for å forsøke å gi en minneverdig førsteopplevelse.
AnonymBruker Skrevet 23. juli #30 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (16 timer siden): Fordi noen kvinner er kun ute etter sex, og derfor bryr de seg kun om dette. Hvis de faktisk er ute etter et seriøst forhold, så bryr de seg ikke om det. Et forhold handler om så mye mer enn noe så overfladisk. Anonymkode: 51ae1...bf6 Har en jomfru kompis som er 23 nå som har blitt dumpet to separate ganger etter han nevnte at han var jomfru. Den ene gangen var etter nesten 2mnd med dating og den andre gangen etter et par dates. Begge var direkte og nevnte dette med jomfrudommen hans som en stor medvirkende årsak. Dette var folk han DATET, ikke damer som var ute etter å ligge med på byen. Er nok flere kvinner som bryr seg om dette enn du tror. Anonymkode: db8a7...45d 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli #31 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (11 timer siden): Har en jomfru kompis som er 23 nå som har blitt dumpet to separate ganger etter han nevnte at han var jomfru. Den ene gangen var etter nesten 2mnd med dating og den andre gangen etter et par dates. Begge var direkte og nevnte dette med jomfrudommen hans som en stor medvirkende årsak. Dette var folk han DATET, ikke damer som var ute etter å ligge med på byen. Er nok flere kvinner som bryr seg om dette enn du tror. Anonymkode: db8a7...45d Kvinner er generelt ekstremt mye mer dømmende enn menn. Langt ifra alle kvinner er det, men i snitt er det to forskjellige verdener. Etnisk norske kvinner oppfatter jeg som spesielt dømmende på de fleste områder. Med det sagt ser jeg ikke hvordan det å være jomfru er relevant. Sex er ikke vanskelig, men den naturligste ting i verden. Jeg var selv veldig seint ute, og selv om hun jeg da ble sammen med var erfaren kjente jeg ikke på det i det hele tatt. Anonymkode: 0fa7a...bac 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli #32 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (På 21.7.2025 den 21.17): Jeg er 24 år og jomfru, er kvinne. Noen som også er litt late bloomers her? Lurer litt på når menn eventuelt begynner å stille spørsmål eller ser det som et rødt flagg? Og eventuelle hvilke spørsmål som kan komme fra en mann når man sier man er jomfru som 24 åring? Anonymkode: d78a8...248 Synes fortsatt du stiller i kategorien duggfrisk jomfru med høy markedsverdi. Men fra 28-29 års alder begynner du å nærme deg gammel jomfru. Anonymkode: 0524a...ee0
AnonymBruker Skrevet 23. juli #33 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (12 timer siden): Har en jomfru kompis som er 23 nå som har blitt dumpet to separate ganger etter han nevnte at han var jomfru. Den ene gangen var etter nesten 2mnd med dating og den andre gangen etter et par dates. Begge var direkte og nevnte dette med jomfrudommen hans som en stor medvirkende årsak. Dette var folk han DATET, ikke damer som var ute etter å ligge med på byen. Er nok flere kvinner som bryr seg om dette enn du tror. Anonymkode: db8a7...45d Nevne at man er jomfru på en date høres kanskje litt rart ut. Man høres mer ut som man er desperat etter et ligg. 😂 Jeg kan godt forstå at de løper sin vei da. Det finnes kvinner som bruker dating kun for sex, så det har lite å si om han hadde funnet henne på byen eller via dating. Du finner faktisk ganske mange på Tinder som kun vil ha seg et ligg både av kvinner og menn. Anonymkode: 51ae1...bf6
AnonymBruker Skrevet 23. juli #34 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (15 timer siden): Over 20 og jomfru er rødt flagg så det holder. Da er det gjerne en religiøs sekt involvert, psykisk uhelse eller hun er aseksuell. Løp! Anonymkode: 5d094...533 Er mann på snart 40 og jomfru. Er ikke religiøs, blitt fortalt st jeg har ingenting innen psykiatrien å gjøre, har full jobb. Tror nok det samme gjelder de fleste damer Anonymkode: b679c...6fa 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli #35 Skrevet 23. juli Jeg var 26. Og endte opp med å gifte meg med han, så det ble med den ene. Anonymkode: 987a6...779 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli #36 Skrevet 27. juli Jeg falt pladask for en utrolig flott, pen, intelligent og på alle måter vellykket kar på 25 da jeg var rundt 20. Det viste seg at han var jomfru, noe jeg syntes var litt merkelig. Vi hadde sex, og det ble etter hvert den beste sexen jeg har opplevd sammenlignet med alle andre både før og siden (det ble slutt mellom oss etter et par år). Han hadde gode og store kvaliteter der også, for å si det sånn. Han hadde sin helt spesielle grunn til å være jomfru, og det viser at selv de stiligste og mest vellykkede mennene kan være uerfarne. Det gjelder sikkert også damer. Anonymkode: db71e...347
Irak Skrevet 27. juli #37 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (På 24.7.2025 den 0.01): Nevne at man er jomfru på en date høres kanskje litt rart ut. Man høres mer ut som man er desperat etter et ligg. 😂 Jeg kan godt forstå at de løper sin vei da. Det finnes kvinner som bruker dating kun for sex, så det har lite å si om han hadde funnet henne på byen eller via dating. Du finner faktisk ganske mange på Tinder som kun vil ha seg et ligg både av kvinner og menn. Anonymkode: 51ae1...bf6 Hvis jeg hadde vært jomfru så hadde jeg valgt å holde det for meg selv, med mindre jeg skjønte at det ikke var jomfrudommen som trigget til sex. Noen menn er helt besatt av det.
Majer Skrevet 29. juli #39 Skrevet 29. juli Har to venninner som er over 30 og jomfruer. Det er jo ganske normalt. Husk at de som begynner tidlig drar ned statistikken. I Oslo er snittet på 18 og da tar man også med de som begynner når de er 13
AnonymBruker Skrevet 29. juli #40 Skrevet 29. juli Kvinner har mer tid, fordi å være jomfru er for de fleste kvinner et frivillig valg, mens for de fleste menn er det ikke frivillig. Men kvinner kan også bli for gammel, hvis man kommer over en viss alder så begynner folk å lure om hun ikke er interessert verken sex eller få barn. Jeg vil derfor si at man er for gammel til å være jomfru hvis man er over 35 for kvinner og over 25 for menn. Anonymkode: 2c0af...d58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå