AnonymBruker Skrevet 21. juli #21 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Synes folk skal få være den de er. Men møtte en mann i skogen med kjole en gang og lurte på hvorfor han gikk med kjole i skogen. Anonymkode: b4a05...e85 Nå er jeg kvinne som elsker kjoler. Og jeg skulle gjerne brukt kjole på tur i skogen og. Men gjør det ikke, da jeg tror de fleste hadde sett rart på meg. Og jeg går mye tur med kjole, men ikke på skogstur. Anonymkode: eeb63...747
AnonymBruker Skrevet 21. juli #22 Skrevet 21. juli Det er noe jeg ikke tenker på, skjønner heller ikke når jeg eventuelt skal oppdage det? Anonymkode: a09e5...668 4
AnonymBruker Skrevet 21. juli #23 Skrevet 21. juli Så lenge folk ikke går naken så bryr jeg meg ikke så mye om hva de går kledd med Anonymkode: 57257...b96 2
Frida Skrevet 21. juli #24 Skrevet 21. juli Jeg bryr meg ikke om hva andre har på seg, kvinner eller menn. Alle bør gå i det de har lyst til og føler seg vel i. 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli #26 Skrevet 21. juli Disse trådene begynner å bli meningsløse og tomme, og dette kommer fra noen som skrev i den andre tråden om kjoler. Støtter det fullt ut. Hvorfor er du så opphengt i hva menn velger å gå i? Anonymkode: ab71c...4f1 9
Midtsveen Skrevet 21. juli Forfatter #27 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Disse trådene begynner å bli meningsløse og tomme, og dette kommer fra noen som skrev i den andre tråden om kjoler. Støtter det fullt ut. Hvorfor er du så opphengt i hva menn velger å gå i? Anonymkode: ab71c...4f1 Oops, jeg mente ikke å sette menn i et dårlig lys her. Jeg er autistisk og er bare nysgjerrig på samfunnsspørsmålet.
AnonymBruker Skrevet 21. juli #28 Skrevet 21. juli Ikke noe problem for meg om en mann velger å gå i truse og BH. Men hvis det var en date ville jeg kanskje følt at han var litt mindre maskulin. Jeg trekkes mest mot maskuline menn, så det ville minket tiltrekningen. Anonymkode: 22198...86b 6 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli #29 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Sånn generelt får vel folk gjøre og kle seg som de vil. Som en potensiell partner derimot... Anonymkode: 64661...113 Enig i denne. Hvorfor ønsker noen menn gå i BH, forresten? Jeg synes ikke det er behagelig, og tar den av med en gang jeg kommer hjem 😄 Anonymkode: b788f...2c0 4 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli #30 Skrevet 21. juli Har null formening om hvilke undertøy folk bruker/liker. Bare kjør på. Anonymkode: 155d2...272 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli #31 Skrevet 21. juli Teit. Med mindre han har rødvinspatter, hva skal menn med BH.. Anonymkode: 03ea1...280 1 3
Natu Skrevet 21. juli #32 Skrevet 21. juli Sånn generelt kan folk gå i hva de vil. Men som en potensiell partner i et heterofilt forhold ville jeg mistet absolutt alt av tenning og interesse. Jeg finner feminine menn generelt fullstendig uinteressante. 5 1
Hulderen Skrevet 21. juli #33 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Enig i denne. Hvorfor ønsker noen menn gå i BH, forresten? Jeg synes ikke det er behagelig, og tar den av med en gang jeg kommer hjem 😄 Anonymkode: b788f...2c0 Helt enig! Hvorfor i huleste velge å bruke et så ubehagelig plagg, unødvendig? Og hva med truser? Er ikke de også ubehagelige for menn? For de er jo ikke tilpasset å ha plass til pung og penis. 3 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli #34 Skrevet 21. juli Skjønner ikke hvorfor de skal gå i BH, men de får gjøre som de vil. Er ikke noe jeg trenger å forholde meg til uansett, heldigvis. Anonymkode: 26f84...5c0 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli #37 Skrevet 21. juli Generelt sett så bryr jeg meg ikke om hva andre går kledd i. Når det er sagt så kunne jeg ikke datet eller vært sammen med en mann som liker dameklær da jeg foretrekker menn som liker å være menn og gå med klær som er passende. Kilt er helt ok, sommerkjole ikke. Det er mine preferanser og de har jeg lov til å ha. Anonymkode: 38352...12d 4 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli #38 Skrevet 21. juli Jeg synes at folk skal kle seg som de liker. Jeg VET at det fins noen dere ute som liker at DU kler deg på den måten du ønsker. Anonymkode: 4e30e...113 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli #40 Skrevet 21. juli Jeg gir beng i hva andre går med uavhengig av kjønn. Anonymkode: 069f6...8a2 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå