Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sikker på at dere har møtt menn i kjoler/skjørt uten å vite at det var en mann under. Jeg går for å vere dame ute, har bare fått ros av fin kjole eller menn som tenner på meg som dame.  

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når man har preferanser om at menn man dater ikke skal gå med kjole reduserer man samfiske menn sine muligheter til å gå med det. Alle vil føle seg attraktive 

AnonymBruker
Skrevet
LiseTV skrev (4 minutter siden):

Jeg er sikker på at dere har møtt menn i kjoler/skjørt uten å vite at det var en mann under. Jeg går for å vere dame ute, har bare fått ros av fin kjole eller menn som tenner på meg som dame.  

Men det er annerledes for menn som ikke ser ut som kvinner i skjørt. 

Anonymkode: 16670...1bd

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Med alt det menn i verden gjør, så tenker jeg at det absolutt minst problematiske er om de går med kjole.

Anonymkode: b51e1...11a

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Generelt er jeg for at folk skal få gjøre som de vil så lenge de ikke plager andre, så så lenge ikke utstyret henger og dingler synlig under en minikjole, så har jeg forsåvidt ikke noe problem med det, men jeg kjenner at jeg likevel synes det er rart (uten at jeg egentlig har en "gyldig grunn" for at jeg synes det), og jeg er glad for at mannen min ikke ønsker det.

• Hjerte 1
Skrevet
Majer skrev (9 minutter siden):

Når man har preferanser om at menn man dater ikke skal gå med kjole reduserer man samfiske menn sine muligheter til å gå med det. Alle vil føle seg attraktive 

Men man må likevel få lov til å ha preferanser på dette som på alt annet. Man trenger ikke å gå opp til en mann i kjole og si at man synes det er stygt, på samme måte som folk flest ikke går opp til folk og sier at de ikke liker kroppsfasongen, hårfargen, høyden eller nesa deres, men det må være lov å ha preferanser, og på spørsmål må de preferansene være lov å si. 

AnonymBruker
Skrevet

De skal ikke klage over at de får for lite f***e da, om de valser rundt i kjole. 

Det blir nej fra mej! 😂

Anonymkode: 274e8...37f

Skrevet

Jeg er 1.70 høy, prater trøndersk, har tegneserier som både hobby og inntektskilde, og innbiller meg at jeg er rockestjerne...

...tror ikke det at jeg går i skjørt og kjoler en gang i blant gjør så mye fra eller til 😜 

(Ok, jeg har ikke alltid vært singel selv om det begynner å bli en del år siden mitt siste samboerskap slo sprekker. Og jeg har masse fantastiske kvinner i livet mitt, blant annet de to jeg nettopp reiste til Paris med. Men jeg så bare muligheten til å komme med en teit vits. Noe som sikkert heller ikke hjalp... 😅)

• Liker 1
Skrevet
MariaIsabel skrev (1 time siden):

Men man må likevel få lov til å ha preferanser på dette som på alt annet. Man trenger ikke å gå opp til en mann i kjole og si at man synes det er stygt, på samme måte som folk flest ikke går opp til folk og sier at de ikke liker kroppsfasongen, hårfargen, høyden eller nesa deres, men det må være lov å ha preferanser, og på spørsmål må de preferansene være lov å si. 

Har man preferanser som bryter med likestillingen bør man droppe å date. Det ødelegger bare likestillingen. Blir som at menn skulle nektet å date kcinner som har hatt sex, eller kvinner som jobber 

Skrevet
Majer skrev (38 minutter siden):

Har man preferanser som bryter med likestillingen bør man droppe å date. Det ødelegger bare likestillingen. Blir som at menn skulle nektet å date kcinner som har hatt sex, eller kvinner som jobber 

Herregud, for en merkelig tankegang. Det ødelegger ikke likestillingen. En mann kan kle seg like mye i kjole uavhengig av om jeg tenner på det eller ikke. Og selvsagt finnes det menn som ikke dater kvinner som har hatt sex eller jobber, og det ødelegger ikke for mitt sexliv, min mulighet til å jobbe, eller min likestilling generelt. 

En mann som leter etter en hjemmeværende jomfru er enkelt og greit ikke mannen for meg, og jeg er ikke dama for en mann som liker å kle seg i kjole. Det påvirker ikke likestillingen noe mer enn at noen tenner på blondiner og andre på brunetter.

• Liker 1
Skrevet
LiseTV skrev (12 timer siden):

Det er det selvfølgelig godt mulig jeg har,  men jeg sier jo heller ikke noe til de jeg "avslører". Jeg aksepterer at de ønsker å gå for å være dame og oppfører meg deretter.

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva med damene som vil vere mann da? Lett for dem, kan bare ha på seg dress skjorte og slips og bli godt motatt i samfunnet.  

Anonymkode: 4b1ce...a4c

AnonymBruker
Skrevet

At de er noen tøffinger som tør det. 

Anonymkode: b4a88...e11

AnonymBruker
Skrevet
LiseTV skrev (På 30.9.2025 den 21.18):

At DU er sikker på det, betyr ikke at det stemmer. Jeg klarer fint å legge merke til sånt uten å tvile.

Anonymkode: e25f3...a39

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

👎🏽👎🏽👎🏽👎🏽

Anonymkode: 74cdf...c99

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

At DU er sikker på det, betyr ikke at det stemmer. Jeg klarer fint å legge merke til sånt uten å tvile.

Anonymkode: e25f3...a39

Nei det gjør du ikke, mange går under raderen.

Anonymkode: 4b1ce...a4c

AnonymBruker
Skrevet
Midtsveen skrev (På 21.7.2025 den 21.57):

Når jeg først spurte om kjoler, klarte jeg ikke å slutte å tenke på spørsmålet runt BH-er og truser.

Titelen sier seg selv, hva er deres tanker rundt dette? Synes dere det er greit at menn bruker BH og truser, eller har dere andre refleksjoner?

Hvorfor i all verden skal jeg tenke noe om det? Det er undertøy og privat. Spiller ingen rolle for hvermannsen hvem som bruker BH og truse. 

Anonymkode: 9a3bc...252

• Liker 1
Skrevet

Har inntrykk av at de som brenner for dette, er folk som vil kle seg ut som damer. Ikke menn som faktisk vil utvide garderoben med kjoler og skjørt for å få litt mer frihet i plagg man kan velge mellom.

Det er fullt mulig for menn å gå i kjole og skjørt uten å se ut som en drag-artist. Så spørsmålet ville vel heller vært hva du hadde tenkt om menn gikk i et mannelig versjon av skjørt som på bildet?
Jeg selv hadde ikke tenkt at personen har noen problemer med kjønnsidentitet og behov for å kle seg i dameklær. Jeg hadde egentlig ikke tenkt over det i det heletatt om noen gikk slik. 
Men jeg tenker over det om jeg ser en mann som tydelig prøver å kle seg ut som en kvinne. Det samme andre veien, om det er en kvinne som tydelig skal kle seg ut som en mann. 
Gemini-Generated-Image-rxq8rsrxq8rsrxq8.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan menn gå med tunika? Ikke type Vikingstil, men feks genser som går halveis til knærne?

Anonymkode: 45b9c...27c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Kan menn gå med tunika? Ikke type Vikingstil, men feks genser som går halveis til knærne?

Anonymkode: 45b9c...27c

Absolutt. Er også kjekt om man har treningstights og man ikke har lyst å vise rompa til alle :)

rBVaVF01d7mAD9LoAABX_zz8erI958.jpg

asos-black-longline-hoodie-with-zip-pock

175783106_max.jpg

Anonymkode: d1243...51d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...