Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes personlig at flere menn burde tørre å utforske ulike klesstiler og bruke det de selv ønsker, uavhengig av kjønnsnormer.

Hva er deres tanker rundt dette? Synes dere det er greit at menn bruker kjole, eller har dere andre refleksjoner?

• Liker 4
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et stort ja fra meg! :D 

• Liker 7
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja absolutt! Veldig deilig nå på sommeren 😊

Anonymkode: 16670...1bd

• Liker 2
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann og synes for all del det er helt, helt greit at menn bruker kjoler hvis de har lyst til det. For min egen del hadde jeg ikke følt meg vel i det, det er jeg helt trygg på. Jeg har aldri egentlig tenkt tanken heller, det er rett og slett ikke for meg. Trives i bukse/shorts og skjorter. Men selvfølgelig ingenting galt i at andre menn prøver seg i kjole om de så ønsker. 

Anonymkode: c1407...a2a

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Skjørt eller kjoler, full forståelse, aksept og respekt fra min side.

K55

Anonymkode: 12fdd...594

• Liker 3
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er befriende og deilig å ha på kjoler. Slipper noe som strammer i livet og det er godt for helsa.

Anonymkode: 4b1ce...a4c

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt enig! 

Anonymkode: aefe1...f43

• Liker 2
Skrevet

For en som for bare dager siden postet et bilde av seg selv i kjole i en annen tråd, og var veldig nervøs for reaksjonene da jeg gjorde det, så er denne tråden veldig oppløftende lesning 😁

Vi får bare håpe det varer 😅

• Liker 2
  • Hjerte 7
Skrevet

Når jeg først spurte om kjoler, klarte jeg ikke å slutte å tenke på spørsmålet runt BH-er og truser.

Titelen sier seg selv, hva er deres tanker rundt dette? Synes dere det er greit at menn bruker BH og truser, eller har dere andre refleksjoner?

AnonymBruker
Skrevet

Det er forhåpentligvis noe jeg aldri kommer til å merke at de gjør, så da spiller det ingen rolle. 

Anonymkode: f071e...dff

• Liker 11
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Sånn generelt får vel folk gjøre og kle seg som de vil.
Som en potensiell partner derimot...

Anonymkode: 64661...113

• Liker 13
  • Nyttig 2
Skrevet

Kilt og kjortel ikke godt nok?

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Liker at klær ikke er forbeholdt et spesielt kjønn. Liker generelt at regler blir utfordret. Men attraktivt for egen del er det ikke. Kanskje jeg er for gammel, har ikke noe lyst til å se egen mann i kjole. Det hadde blitt karneval, men det er sikkert annerledes for unge. Blir det samme som at jeg heier på at kvinner ikke barberer seg, men jeg kommer aldri til å ha hår under armene selv. Er for ødelagt av 90-tallet😅

• Liker 7
Skrevet

Kunne ikke brydd meg mindre hva andre gjør, hadde flere vært sånn hadde verden vært et bedre sted :) 

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg har ikke noen følelser rundt det, merker jeg. I går stod jeg i kø for å komme inn på en restaurant. Personen foran meg i køen var en mann i kjole. Jeg registrerte at det var en mann fordi han var ubarbert. Så jeg tenkte: han der har på kjole. Så fløy tankene videre. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri sett en mann med kjole, så vet ikke hvordan jeg hadde reagert. Sannsynligvis bare tenkt "Ok, ham om det" og gått videre på min vei.

Anonymkode: 5caa0...ad9

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Synes folk skal få være den de er. Men møtte en mann i skogen med kjole en gang og lurte på hvorfor han gikk med kjole i skogen.

Anonymkode: b4a05...e85

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er helt for. Synes ikke noe om at det skal være klær, for bare det ene kjønnet. Synes det skal bli normalen, at alle kan bruke hva de vil, samme hvilket kjønn de er.

Anonymkode: eeb63...747

• Liker 5
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt ok. Det eneste jeg hadde vært nysgjerrig på er om han klarte å finne en kjole han kledde fra et estetisk perspektiv? Feminin eller maskulin kjole (eller bukse) spiller ingen rolle- menn kan gå i det de vil for min del så lenge de selv trives. 

Anonymkode: 58894...a40

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Har sett flere menn gå med kjole, aldri tenkt noe spesielt over det egentlig. Folk får kle seg i det de vil :)

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...