AnonymBruker Skrevet 21. juli #1 Skrevet 21. juli Prøver å gå ned i vekt og har begynt å bruke Lifesum. Uten fysisk aktivitet mener Lifesum jeg skal ha 1200 kalorier om dagen, men siden jeg har gått 10.000 skritt skal jeg ha 1500. Så langt i dag har jeg spist 936 og skjønner ikke hvordan jeg skal få i meg mer mat? Er det veldig dumt/farlig å spise «så lite» over lengre tid? Anonymkode: a090b...2a1
AnonymBruker Skrevet 21. juli #2 Skrevet 21. juli Hva har du spist da? 936 kalorier er veldig små mengder mat. Veldig rart at du ikke skjønner hvordan du skal få i deg mer. Hvor høy er du? Anonymkode: f43f4...ff9 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli #3 Skrevet 21. juli Du har jo alltid spist mer enn dette så.. Anonymkode: 0592b...7f5 5
AnonymBruker Skrevet 21. juli #4 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Du har jo alltid spist mer enn dette så.. Anonymkode: 0592b...7f5 Det er fordi jeg har spist altfor mye sjokolade 😂 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Hva har du spist da? 936 kalorier er veldig små mengder mat. Veldig rart at du ikke skjønner hvordan du skal få i deg mer. Hvor høy er du? Anonymkode: f43f4...ff9 2 egg og spekeskinke til frokost, gulrot og skyr til lunsj og grillmat til middag. Er 160. Aldri vært glad i mat, alltid spist lite mat, så føler jo at jeg har spist mye nå. Anonymkode: a090b...2a1
AnonymBruker Skrevet 21. juli #5 Skrevet 21. juli Det går nok fint. Gi det noen dager så kaster du i deg mat til slutt. Kroppen protesterer på et tidspunkt. For å motvirke det kan du jo prøve å få i deg mer . Anonymkode: f43f4...ff9
AnonymBruker Skrevet 21. juli #6 Skrevet 21. juli Ja, selvfølgelig er det idiotisk å spise under 1000 kcal "over lang tid". Sjokolade inneholder masse tomme kalorier som både har økt vekten din, men også gitt kroppen energi. Du må lære deg å like mat. Ekte mat med næringsverdi. I avvenningsperioden fra sukkersjokket så kan du spise naturlig søt mat som også har vitaminer og mineraler. Frukt, bær, yoghurt, müsli feks. Anonymkode: e8bec...f9e 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli #7 Skrevet 21. juli Du trenger ikke være manisk på dette med kalorier. Jeg ligger på rundt 1300 om dagen. Noen dager i sommer har jeg spist mere, hvis det har vært grillkos og lignende, andre dager mister jeg matlyst pga varmen og kan da ligge langt under. Det er uansett innsatsen over tid som teller. Bedre med noen ekstra dager i minus hvis du klarer det, enn motsatt. Sult over tid derimot, bør du forsøke å unngå. Anonymkode: f203d...96c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå