Queen94 Skrevet 21. juli #1 Skrevet 21. juli Hei. har en 11 åring og en 9 åring. vi har vært på Liseberg, Tusenfryd, Foldvik, bjørneparken, Dyreparken og legoland Vi kunne tenkt oss å prøve noe nytt, har dere no erfaring eller tips til oss?
AnonymBruker Skrevet 21. juli #3 Skrevet 21. juli Sommarland i Bø er overraskende bra! Anonymkode: a781d...943
AnonymBruker Skrevet 21. juli #6 Skrevet 21. juli Queen94 skrev (16 minutter siden): Hei. har en 11 åring og en 9 åring. vi har vært på Liseberg, Tusenfryd, Foldvik, bjørneparken, Dyreparken og legoland Vi kunne tenkt oss å prøve noe nytt, har dere no erfaring eller tips til oss? Jeg likte foldvik familiepark. Anonymkode: 3bbfb...d4b
Daisy-love Skrevet 21. juli #7 Skrevet 21. juli Djurs og Fårup i Danmark er gjerne noe? Eller Lalandia. Tivoli i København, eller Dyreparken der. Usikker på om de er for gamle til Astrid Lindgrens verden i Sverige. Er også ulike klatreparker rundt forbi som kan være noe. Å sykle Rallarvegen er også gøy. Nedover er perfekt. Kan ta toget opp, sammen med leid sykkel.
Queen94 Skrevet 21. juli Forfatter #9 Skrevet 21. juli Abra skrev (1 time siden): Disneyland Den er så dyr.
Queen94 Skrevet 21. juli Forfatter #10 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Sommarland i Bø er overraskende bra! Anonymkode: a781d...943 Er bassengene kalde?
Abra Skrevet 21. juli #11 Skrevet 21. juli Queen94 skrev (1 minutt siden): Den er så dyr. BonBon land
AnonymBruker Skrevet 21. juli #12 Skrevet 21. juli Park Nordica åpner neste år (tidligere het det Namsskogan Familiepark). Anonymkode: 6d315...cd4
AnonymBruker Skrevet 22. juli #13 Skrevet 22. juli Queen94 skrev (På 21.7.2025 den 21.47): Er bassengene kalde? 25 grader ca. Så bare kalde om det regner og du er iskald sjøl 🥶😆 Anonymkode: a781d...943
Queen94 Skrevet 23. juli Forfatter #14 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (På 22.7.2025 den 22.46): 25 grader ca. Så bare kalde om det regner og du er iskald sjøl 🥶😆 Anonymkode: a781d...943 Prøver oss og drar ditt imorgen
AnonymBruker Skrevet 26. juli #15 Skrevet 26. juli Astrid Lindgrens verden! Ikke for gamle 😁 Anonymkode: e8fff...945
AnonymBruker Skrevet 26. juli #16 Skrevet 26. juli Jeg slår et slag for Daftöland! Selve fornøyelsesparken er ikke så stor, men det er fine attraksjoner. Det som er bra med Daftöland er den helhetlige opplevelsen. Man kan bo på campingen eller hotellet og det er masse andre barn der, bademuligheter, skattejakt, piratshow og gøyale arrangementer. Og så kan man spasere til fornøyelsesparken på dagen og ta pauser "hjemme" når man vil. Det er også gøy for barna og bli kjent med de andre barna i hyttene rundt og bare leke med de. Det er også ganske rimelige priser sammenlignet med det meste annet lignende jeg har vært på. Anonymkode: 44f1f...896 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli #17 Skrevet 26. juli Har vært i mange. For meg er favoritten Djurs Sommerland. Anonymkode: e3eb8...00e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå