-venter- Skrevet mandag kl 18:16 #1 Skrevet mandag kl 18:16 Er det noen av dere som har kjøpt en slik type veske, som kan ha både mat, pc og diverse i samme? Kan dere anbefale en? Ønsker å slippe å drasse på vanlig veske, jobbsekk OG lunsjpose…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:09 #2 Skrevet mandag kl 19:09 Jeg forstår ikke, kan du ikke ha matpakka i veska uten eget rom? Kan du ikke ha enten veske eller sekk med plass til det du trenger? Anonymkode: d39ef...c80
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:15 #3 Skrevet mandag kl 19:15 Jeg forstår heller ikke behovet. Bruker PC-sekk som rommer alt. Anonymkode: 3058f...e1a
FrkSolsikke Skrevet mandag kl 19:20 #4 Skrevet mandag kl 19:20 (endret) Jeg forstår behovet! 😀😀 leter etter en sånn veske selv, med plass til alt. Kikker på denne, men den er dyr, og så vet jeg ikke om den er så fin i virkeligheten som på bildet Endret mandag kl 19:21 av FrkSolsikke
Anonym6789 Skrevet mandag kl 19:23 #5 Skrevet mandag kl 19:23 Skjønner heller ikke behovet? Men syns selv det er utrolig tungt å gå med PCen i veske (er en del på farten på jobb), så anbefaler sekk om du også er det
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:26 #6 Skrevet mandag kl 19:26 Jeg bruker LV Neverfull. Har plass til PC, mus, litt elektronikk, sminke, vannflaske, mat, paracett, et skjerf, +++ Anonymkode: d66d0...f49 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:20 #7 Skrevet mandag kl 20:20 Støtter LV Neverfull, er den perfekte jobb- og reiseveska vil jeg si Anonymkode: 120a0...08d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå