AnonymBruker Skrevet 21. juli #1 Skrevet 21. juli Den loddrette streken i panna. Hva er det? Skal det bli til en rynke?? Irriterer meg veldig Anonymkode: 7fed1...ffc
AnonymBruker Skrevet 21. juli #3 Skrevet 21. juli Blodåre, enkelte har slikt 🙂 Anonymkode: aa272...6e1 5
AnonymBruker Skrevet 21. juli #4 Skrevet 21. juli jegerrinne skrev (33 minutter siden): Blodåre AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Blodåre, enkelte har slikt 🙂 Anonymkode: aa272...6e1 Jeg måtte ned i vekt. Og gikk ned 10 kg. Spiste lite. Gikk ofte rundt med tom mage. Det er da den jeg oppdagen dette i panna mi. Men jeg liker ikke den Ts Anonymkode: 7fed1...ffc
AnonymBruker Skrevet 21. juli #5 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg måtte ned i vekt. Og gikk ned 10 kg. Spiste lite. Gikk ofte rundt med tom mage. Det er da den jeg oppdagen dette i panna mi. Men jeg liker ikke den Ts Anonymkode: 7fed1...ffc Du har sikkert mistet en del underhudsfett, og da vil f.eks. blodårer vises bedre. Anonymkode: 1f47c...703 5 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli #6 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg måtte ned i vekt. Og gikk ned 10 kg. Spiste lite. Gikk ofte rundt med tom mage. Det er da den jeg oppdagen dette i panna mi. Men jeg liker ikke den Ts Anonymkode: 7fed1...ffc Du ønsker å ha blodtilførsel i ansiktet, så best å bare bli vant til den. Den har vært der hele tiden. Anonymkode: 39705...a8c 9 2
Mezzosoprena Skrevet 21. juli #7 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg måtte ned i vekt. Og gikk ned 10 kg. Spiste lite. Gikk ofte rundt med tom mage. Det er da den jeg oppdagen dette i panna mi. Men jeg liker ikke den Ts Anonymkode: 7fed1...ffc Mulig du ikke liker den, men det er veldig greit at den er der. 7
AnonymBruker Skrevet 21. juli #8 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Du har sikkert mistet en del underhudsfett, og da vil f.eks. blodårer vises bedre. Anonymkode: 1f47c...703 Ok. Er det mulig å få underhudsfettet tilbake? Anonymkode: 7fed1...ffc
AnonymBruker Skrevet 22. juli #9 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ok. Er det mulig å få underhudsfettet tilbake? Anonymkode: 7fed1...ffc Ja hvis du legger på deg igjen. Anonymkode: 1f47c...703 6
AnonymBruker Skrevet 22. juli #10 Skrevet 22. juli Den der skal jeg love deg at absolutt INGEN andre enn deg selv legger merke til… Det er en blodåre.. du skal ha blodårer i ansiktet… er vi blitt så forfengelige at vi ikke engang kan ha antydning til liv i ansiktet???? Anonymkode: ba05e...314 7
Mezzosoprena Skrevet 22. juli #11 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ok. Er det mulig å få underhudsfettet tilbake? Anonymkode: 7fed1...ffc Du vil heller ha mer fett på kroppen, enn at denne er synlig? 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli #12 Skrevet 22. juli Mezzosoprena skrev (3 minutter siden): Du vil heller ha mer fett på kroppen, enn at denne er synlig? Ja🤒 Anonymkode: 7fed1...ffc
AnonymBruker Skrevet 22. juli #13 Skrevet 22. juli Hei. Ja, jeg ser den. Jeg hadde også veldig synlig blodåre i panna, men den har aldri plaget meg. Merket at den sluttet å være så synlig etter at jeg 1) Gikk inn for å redusere stress i livet mitt. (kuttet energivampyrer, sa mer nei, legger meg tidlig, spiser god og næringsrik mat, henger med gode venner, har morsomme og givende hobbyer, leser bøker etc..) 2) Begynte med ansiktsmassasje. (Det finnes en tråd om det fra tidligere. Mange i tråden er utrolig nedlatende til at ansiktsmassasje kan fungere fordi det ikke ligger vitenskap bak (som om vitenskapen alene kan bevise alt...), men etter at jeg la frem et par studier på det, ble tråden stille) 3) Ta en kikk på denne om ansiktsmassasje og muskelspenninger. Akkurat som man kan være anspent i nakke og skuldre, kan man også være det i ansiktsmuskler. Hvis du googler "forehad dent sage facial tension" så finner du flere videoer. Anonymkode: 4cb04...70f
AnonymBruker Skrevet 22. juli #14 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei. Ja, jeg ser den. Jeg hadde også veldig synlig blodåre i panna, men den har aldri plaget meg. Merket at den sluttet å være så synlig etter at jeg 1) Gikk inn for å redusere stress i livet mitt. (kuttet energivampyrer, sa mer nei, legger meg tidlig, spiser god og næringsrik mat, henger med gode venner, har morsomme og givende hobbyer, leser bøker etc..) 2) Begynte med ansiktsmassasje. (Det finnes en tråd om det fra tidligere. Mange i tråden er utrolig nedlatende til at ansiktsmassasje kan fungere fordi det ikke ligger vitenskap bak (som om vitenskapen alene kan bevise alt...), men etter at jeg la frem et par studier på det, ble tråden stille) 3) Ta en kikk på denne om ansiktsmassasje og muskelspenninger. Akkurat som man kan være anspent i nakke og skuldre, kan man også være det i ansiktsmuskler. Hvis du googler "forehad dent sage facial tension" så finner du flere videoer. Anonymkode: 4cb04...70f Hva er dette jævla maset om ansiktsmassasje 🤣 Uansett hva man sliter med så er det løsningen liksom. Du er jo verre enn en nyfrelst amerikaner. Anonymkode: 1f47c...703 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli #15 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva er dette jævla maset om ansiktsmassasje 🤣 Uansett hva man sliter med så er det løsningen liksom. Du er jo verre enn en nyfrelst amerikaner. Anonymkode: 1f47c...703 Anonymkode: 4cb04...70f
AnonymBruker Skrevet 22. juli #16 Skrevet 22. juli det er bare en blod åre det går bort. min man får det hele tiden når han trener Anonymkode: b1b27...12d
AnonymBruker Skrevet 22. juli #17 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (8 minutter siden): det er bare en blod åre det går bort. min man får det hele tiden når han trener Anonymkode: b1b27...12d Den går jo ikke bort.... Anonymkode: 1f47c...703
AnonymBruker Skrevet 22. juli #18 Skrevet 22. juli oh what a nice video, thank you. i can feel some of the face muscles actually were tense when i tried the face massage Anonymkode: d44c6...ffc
Mezzosoprena Skrevet 22. juli #19 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Den går jo ikke bort.... Anonymkode: 1f47c...703 Men det gjør da virkelig ingenting!! 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli #20 Skrevet 22. juli Mezzosoprena skrev (11 minutter siden): Men det gjør da virkelig ingenting!! Nei, selvsagt ikke. Anonymkode: 1f47c...703
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå