Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Den loddrette streken i panna. Hva er det? Skal det bli til en rynke?? Irriterer meg veldig

Screenshot_20250721_201055_Gallery.jpg

Anonymkode: 7fed1...ffc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Blodåre, enkelte har slikt 🙂

Anonymkode: aa272...6e1

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
jegerrinne skrev (33 minutter siden):

Blodåre

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Blodåre, enkelte har slikt 🙂

Anonymkode: aa272...6e1

Jeg måtte ned i vekt. Og gikk ned 10 kg. Spiste lite. Gikk ofte rundt med tom mage. Det er da den jeg oppdagen dette i panna mi. Men jeg liker ikke den

Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg måtte ned i vekt. Og gikk ned 10 kg. Spiste lite. Gikk ofte rundt med tom mage. Det er da den jeg oppdagen dette i panna mi. Men jeg liker ikke den

Ts

Du har sikkert mistet en del underhudsfett, og da vil f.eks. blodårer vises bedre.

Anonymkode: 1f47c...703

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ts

Du ønsker å ha blodtilførsel i ansiktet, så best å bare bli vant til den. Den har vært der hele tiden. 

Anonymkode: 39705...a8c

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ts

Mulig du ikke liker den, men det er veldig greit at den er der.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du har sikkert mistet en del underhudsfett, og da vil f.eks. blodårer vises bedre.

Ok.

Er det mulig å få underhudsfettet tilbake?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ok.

Ja hvis du legger på deg igjen.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Den der skal jeg love deg at absolutt INGEN andre enn deg selv legger merke til… 

Det er en blodåre.. du skal ha blodårer i ansiktet… er vi blitt så forfengelige at vi ikke engang kan ha antydning til liv i ansiktet????

Anonymkode: ba05e...314

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Ok.

Du vil heller ha mer fett på kroppen, enn at denne er synlig?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Mezzosoprena skrev (3 minutter siden):

Du vil heller ha mer fett på kroppen, enn at denne er synlig?

Ja🤒

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Ja, jeg ser den.

Jeg hadde også veldig synlig blodåre i panna, men den har aldri plaget meg. Merket at den sluttet å være så synlig etter at jeg 

1) Gikk inn for å redusere stress i livet mitt. (kuttet energivampyrer, sa mer nei, legger meg tidlig, spiser god og næringsrik mat, henger med gode venner, har morsomme og givende hobbyer, leser bøker etc..)

2) Begynte med ansiktsmassasje. (Det finnes en tråd om det fra tidligere. Mange i tråden er utrolig nedlatende til at ansiktsmassasje kan fungere fordi det ikke ligger vitenskap bak (som om vitenskapen alene kan bevise alt...), men etter at jeg la frem et par studier på det, ble tråden stille)

3) Ta en kikk på denne om ansiktsmassasje og muskelspenninger. Akkurat som man kan være anspent i nakke og skuldre, kan man også være det i ansiktsmuskler. Hvis du googler "forehad dent sage facial tension" så finner du flere videoer.

Anonymkode: 4cb04...70f

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Ja, jeg ser den.

Jeg hadde også veldig synlig blodåre i panna, men den har aldri plaget meg. Merket at den sluttet å være så synlig etter at jeg 

1) Gikk inn for å redusere stress i livet mitt. (kuttet energivampyrer, sa mer nei, legger meg tidlig, spiser god og næringsrik mat, henger med gode venner, har morsomme og givende hobbyer, leser bøker etc..)

2) Begynte med ansiktsmassasje. (Det finnes en tråd om det fra tidligere. Mange i tråden er utrolig nedlatende til at ansiktsmassasje kan fungere fordi det ikke ligger vitenskap bak (som om vitenskapen alene kan bevise alt...), men etter at jeg la frem et par studier på det, ble tråden stille)

3) Ta en kikk på denne om ansiktsmassasje og muskelspenninger. Akkurat som man kan være anspent i nakke og skuldre, kan man også være det i ansiktsmuskler. Hvis du googler "forehad dent sage facial tension" så finner du flere videoer.

Hva er dette jævla maset om ansiktsmassasje 🤣 Uansett hva man sliter med så er det løsningen liksom. Du er jo verre enn en nyfrelst amerikaner.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er dette jævla maset om ansiktsmassasje 🤣 Uansett hva man sliter med så er det løsningen liksom. Du er jo verre enn en nyfrelst amerikaner.

AnonymBruker
Skrevet

det er bare en blod åre det går bort. min man får det hele tiden når han trener 

Anonymkode: b1b27...12d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

det er bare en blod åre det går bort. min man får det hele tiden når han trener 

Anonymkode: b1b27...12d

Den går jo ikke bort....

AnonymBruker
Skrevet

oh what a nice video, thank you. :) i can feel some of the face muscles actually were tense when i tried the face massage

Anonymkode: d44c6...ffc

Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Den går jo ikke bort....

Men det gjør da virkelig ingenting!!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Mezzosoprena skrev (11 minutter siden):

Men det gjør da virkelig ingenting!!

Nei, selvsagt ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...