AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:06 #1 Skrevet mandag kl 18:06 Som norsk statsborger som turist i Australia opp til 3 måneder har jeg søkt om e-Visa og den er akseptert elektronisk. Men ser også at det er Eta som også er elektronisk. Noen som vet eller har et slikt visa for Australia? Litt usikker på om jeg har gjort feil, men det står at det også kan gjelde turist aktiviteter.. Anonymkode: c5a05...324
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:37 #2 Skrevet mandag kl 20:37 Eta er elektronisk visa (e-visa), som er det du trenger. Jeg anbefaler at man søker (kjøper) gjennom myndighetenes offisielle sider, og ikke fra de mange private sidene som tar seg godt betalt for ikke å gjøre noe. Anonymkode: 349e9...c23 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:13 #3 Skrevet mandag kl 21:13 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Som norsk statsborger som turist i Australia opp til 3 måneder har jeg søkt om e-Visa og den er akseptert elektronisk. Men ser også at det er Eta som også er elektronisk. Noen som vet eller har et slikt visa for Australia? Litt usikker på om jeg har gjort feil, men det står at det også kan gjelde turist aktiviteter.. Anonymkode: c5a05...324 ETA er et e-visa Anonymkode: bf6e1...8bf
AnonymBruker Skrevet i går, 11:12 #4 Skrevet i går, 11:12 Det er vel bare én type elektronisk visum som er aktuelt for nordmenn? Du har nok det du trenger. ETA er e-visum (Australian Electronic Travel Authority). https://immi.homeaffairs.gov.au/visas/getting-a-visa/visa-listing/electronic-travel-authority-601 Anonymkode: fdef0...387
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #5 Skrevet 8 timer siden Norske kan vel søke om Subclass 651 eVisitor? Den er gratis også. Anonymkode: 1cb55...cf4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå