Midtsveen Skrevet 21. juli #1 Skrevet 21. juli Linux er et annet operativsystem, likt Windows og MacOS. Jeg bruker Debian hver dag, men jeg lurer på om noen av dere her på Kvinneguiden også bruker Linux? https://no.wikipedia.org/wiki/Linux
AnonymBruker Skrevet 23. juli #2 Skrevet 23. juli Bruker ikke Debian, men bruker Fedora og Arch Anonymkode: 4c971...fa7 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli #3 Skrevet 23. juli Sporadisk, men ikke fast på en stund. Har en W10-laptop da, som jeg kanskje må få gjort noe med etterhvert, så blir vel Ubuntu eller Mint der, om ikke det seiler opp et brukbart alternativ. Anonymkode: a8540...863 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli #4 Skrevet 23. juli Sjonglerer mellom Red Hat, Windows og MacOs på jobb. Det går forbausende greit å ikke rote for mye med tastatursnarveier. Anonymkode: 06112...60f 1
proghodet Skrevet 23. juli #5 Skrevet 23. juli Bruker Kubuntu (Ubuntu med KDE istedenfor Gnome) privat og på jobb, men har også windows-maskiner i heimen 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli #6 Skrevet 23. juli Xubuntu (ubuntu med xfce) til daglig bruk. Arch, Garuda, Debian og Gentoo på noen maskiner som brukes litt sjeldnere (ikke hver dag) eller fungerer som headless servere. Windows en sjelden gang når lysten til å spille enkelte spill oppstår, men det kan gå mange måneder mellom hver gang. Anonymkode: 2c6ce...75c
test1e Skrevet 23. juli #7 Skrevet 23. juli Ubuntu (Som jeg synes er den beste distroen til vanlig bruk) Har også en Win11
Shy Guy Skrevet 29. juli #10 Skrevet 29. juli Linux Mint hjemme. Brukt det i over 10 år. Null problemer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå