AnonymBruker Skrevet 23. juli #21 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (På 21.7.2025 den 19.39): Jeg ser mange kvinner ( i alle aldre) går med bikini-string.... For det første er det ikke fint, for det andre (uansett hvilken fasong og hvor fin kropp man har) ...er det VELDIG VULGÆRT! Jeg sitter ikke å ser på andres kropper eller rumper, men av og til er det umulig å ikke se ei ræv går forbi med stringen langt oppi rattata... Anonymkode: 93ae8...4a7 Du finner mange kvinner i alle aldre på naturiststrendene også. Forslår at du holder deg unna Anonymkode: 9c7f7...1f0
AnonymBruker Skrevet 23. juli #22 Skrevet 23. juli Ja, string eller veldig lett truse. Anonymkode: 57f95...d73
AnonymBruker Skrevet 23. juli #23 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (På 21.7.2025 den 19.37): Du som åpenbart er en mann virker å tenke at stringtruse er mindre klamt eller liksom et lettere sommeraktig plagg, siden varmt vær trekkes inn som et element? Det er jo egentlig ikke det altså. Det sitter tett inntil og gjør deg like svett i ræva som en vanlig truse. Det er ikke et "sommerplagg", det er for meg noe jeg bruker når jeg ikke vil ha synlige trusekanter. I en litt flowy sommerkjole er det som oftest mye mer komfortabel truse/hipster/bokser. Blir nesten mer string på vinteren når jeg går i stramme jeans og ikke er like klam. Anonymkode: 96094...f1f Helt uenig med deg. Svett i ræva blir man uansett, men slipper å bli så svett i lysken på sommeren. Kvinne som akkurat nå har på string og lita shorts. Anonymkode: 57f95...d73
Kniv & gaffel Skrevet 23. juli #24 Skrevet 23. juli Har aldri brukt stringtruse, og kommer trolig heller ikke til å gjøre det. Jeg synes det ser fryktelig ubehagelig ut Nå i varmen er det mer behagelig med underbukser som har litt bein og som både absorberer svetten og motvirker lårgnissing. 1
Perle Skrevet 23. juli #25 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (På 21.7.2025 den 19.25): Tviler på at du er kvinne 35 Regner med du enten er A) gutt 16 eller B) gammel gris 60 år btw; om jeg går med stringtruse eller ikke har ingenting med hvor varmt det er ute eller om jeg har skjørt eller bukse. finn noe annet å runke til!!! Anonymkode: c7dcf...d56 Godt å se noen andre også ser igjennom alt åpenbare tull/troll og runketråder. 🙌🏻 3
AnonymBruker Skrevet 23. juli #26 Skrevet 23. juli Går i sommerkjole til under knea og bruker ikke truse under. Anonymkode: 76626...752
AnonymBruker Skrevet 23. juli #27 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (På 21.7.2025 den 19.17): Hvor mange av dere bruker string-truser nå i de varme dagene som er nå? Jeg bruker det daglig er 35 under skjørt og kjoler🩲😃 Anonymkode: 7260e...4f0 Orker ikke noe gnage i den klamme rævsprekka mi, sorry detaljene Anonymkode: 61840...635
Sigrid<3 Skrevet 10. august #29 Skrevet 10. august Jeg (16 år) har aldri prøvd det siden jeg synes det virker meget ubehagelig, men min søster på 14 bruker det innimellom. Det tror jeg er mer for å være «kul» en fordi det er varmt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå