AnonymBruker Skrevet 21. juli #1 Skrevet 21. juli Hvor mange av dere bruker string-truser nå i de varme dagene som er nå? Jeg bruker det daglig er 35 under skjørt og kjoler🩲😃 Anonymkode: 7260e...4f0 1 1
SPOCA Skrevet 21. juli #2 Skrevet 21. juli Jeg gjør ikke. Foretrekker bokser med sykkelshorts over. 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli #4 Skrevet 21. juli Stringtruser var moderne for 25 år siden. Folk vet bedre nå. Anonymkode: 782b4...4e7 9 5
AnonymBruker Skrevet 21. juli #5 Skrevet 21. juli Varme har ingenting å si for hvilket undertøy jeg velger… Anonymkode: d6476...b03 4 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli #7 Skrevet 21. juli Nei, jeg liker å gå i skjørt og da er det litt krise om skjørtet mitt blåser opp eller noe 😄 Er redd for det. Anonymkode: 82b56...811 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli #8 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Stringtruser var moderne for 25 år siden. Folk vet bedre nå. Anonymkode: 782b4...4e7 Med normal hygiene og passform er det uproblematisk å bruke string. Anonymkode: bb919...b42 4
AnonymBruker Skrevet 21. juli #9 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Stringtruser var moderne for 25 år siden. Folk vet bedre nå. Anonymkode: 782b4...4e7 Hadde det vært sant, så hadde de ikke vært til salgs så mange steder. Anonymkode: 62f16...073 5
AnonymBruker Skrevet 21. juli #10 Skrevet 21. juli Tviler på at du er kvinne 35 Regner med du enten er A) gutt 16 eller B) gammel gris 60 år btw; om jeg går med stringtruse eller ikke har ingenting med hvor varmt det er ute eller om jeg har skjørt eller bukse. finn noe annet å runke til!!! Anonymkode: c7dcf...d56 14 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli #11 Skrevet 21. juli Bruker stringtruse når jeg er med kjæresten. Utover det, bruker jeg vanlig truse. Bruker vanlig truse når jeg trener og går turer, eller gjør fysiske aktiviteter Anonymkode: d156f...403
AnonymBruker Skrevet 21. juli #12 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tviler på at du er kvinne 35 Regner med du enten er A) gutt 16 eller B) gammel gris 60 år btw; om jeg går med stringtruse eller ikke har ingenting med hvor varmt det er ute eller om jeg har skjørt eller bukse. finn noe annet å runke til!!! Anonymkode: c7dcf...d56 Enig herregud Anonymkode: f9727...df5
AnonymBruker Skrevet 21. juli #13 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Stringtruser var moderne for 25 år siden. Folk vet bedre nå. Anonymkode: 782b4...4e7 Folk vet dårligere nå. Drømmer meg tilbake til lave bukser med sideflesk og trusa litt over kanten😌 Anonymkode: ebad0...c58
Veronicha Skrevet 21. juli #14 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Varme har ingenting å si for hvilket undertøy jeg velger… Anonymkode: d6476...b03 Varmere å gå med boksere som går ned over lårene, enn med en tynn liten truse, er du ikke enig i det da? Jeg bruker ikke lårlangt undertøy i denne varmen 😅 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli #15 Skrevet 21. juli Du som åpenbart er en mann virker å tenke at stringtruse er mindre klamt eller liksom et lettere sommeraktig plagg, siden varmt vær trekkes inn som et element? Det er jo egentlig ikke det altså. Det sitter tett inntil og gjør deg like svett i ræva som en vanlig truse. Det er ikke et "sommerplagg", det er for meg noe jeg bruker når jeg ikke vil ha synlige trusekanter. I en litt flowy sommerkjole er det som oftest mye mer komfortabel truse/hipster/bokser. Blir nesten mer string på vinteren når jeg går i stramme jeans og ikke er like klam. Anonymkode: 96094...f1f 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli #16 Skrevet 21. juli Jeg ser mange kvinner ( i alle aldre) går med bikini-string.... For det første er det ikke fint, for det andre (uansett hvilken fasong og hvor fin kropp man har) ...er det VELDIG VULGÆRT! Jeg sitter ikke å ser på andres kropper eller rumper, men av og til er det umulig å ikke se ei ræv går forbi med stringen langt oppi rattata... Anonymkode: 93ae8...4a7 4 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli #17 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Stringtruser var moderne for 25 år siden. Folk vet bedre nå. Anonymkode: 782b4...4e7 Hva vet man om det nå, som man ikke gjorde for 25 år siden? Anonymkode: 84601...fc0 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli #18 Skrevet 21. juli Jeg bruker string uansett vær. Også under skjørt/kjoler, men da med sykkelshorts under kjolen/skjørtet. Så er vell bare mun samboer som ser hva slags undertøy jeg går med daglig 🤣 Anonymkode: 71393...9ac
AnonymBruker Skrevet 21. juli #19 Skrevet 21. juli Varme har vel egentlig ingenting å si, men jeg foretrekker g-streng og hipster! Anonymkode: f8c1e...12b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå