AnonymBruker Skrevet 21. juli #1 Skrevet 21. juli Tidligere vart det sagt at enkelte mannfolk hadde eit "godt drag på kvinnfolka". Desse menn har åpenbart en personlighet som gjør at de har lett for å forføre kvinnfolka til sex. Ja, noen menn har åpenbart eit "godt drag" på kvinnfolka, men har mange kvinnfolk også eit "godt drag" på menn. ? Det kan vera individuelle forskjeller på det å forføre / sjekke om en kvinne, og det å forføre /sjekke opp en mann. Anonymkode: cc7b9...4af
AnonymBruker Skrevet 21. juli #2 Skrevet 21. juli Selvsagt går det begge veier. Jeg er utadvendt og humoristisk og pen, så jeg har draget på menn. Jeg er 52. Anonymkode: 49562...ee8 1 3
AnonymBruker Skrevet 21. juli #3 Skrevet 21. juli Har aldri hørt om ei dame som ikke har draget på menn. Alle damer har jo det? Anonymkode: 2ecce...f41 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli #4 Skrevet 21. juli Jeg føler jeg stort sett alltid har hatt draget. Kan se meg ut hvem jeg vil "ha" i løpet av kvelden og som regel får jeg det jeg har lyst på. 😅 Kun en periode når jeg gikk mye opp i vekt. Da hadde jeg verken selvtillit eller utseende til å sjekke opp menn. Men nå er jeg slank igjen og nå har jeg ikke noe problem med å få menn. Selvtillit tror jeg er det mange syns er sexy. At man tør å ta intiativ og ikke bare venter på at menn skal ta kontakt. Anonymkode: ed8b2...9e8 4
AnonymBruker Skrevet 21. juli #5 Skrevet 21. juli På endel. Ikke alle, men det er menn jeg ikke er interessert i tilbake heller (for forskjellige på livssyn og verdier) Men jeg har vek vært singel i ca 3 år til sammen. Fra jeg var 15 til nå som 35. 5 forhold. Korteste på 2 år og lengste på 6. Så jeg har ikke mye sex utenom forholdene jeg har vært i, det har vært et par. Anonymkode: 872bc...bd0
Gratis Skrevet 21. juli #6 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Har aldri hørt om ei dame som ikke har draget på menn. Alle damer har jo det? Anonymkode: 2ecce...f41 Hvis du legger inn alder 18-35 og ikke overvektig så stemmer det 100% 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli #7 Skrevet 21. juli Aner ikke. Jeg er i et langvarig forhold og har ikke prøvd å sjekke opp noen på 25 år. Og jeg legger ikke merke til om menn kikker på meg; vet ikke om det er fordi ingen gjør det elller fordi jeg bare ikke ser det. Den gangen jeg var singel manglet det ikke på oppmerksomhet fra menn, både ønsket og uønsket. Anonymkode: 8a9d4...73c
AnonymBruker Skrevet 21. juli #8 Skrevet 21. juli Kvinne 24 år her. Jeg føler ikke jeg har hatt noe særlig drag på mannfolk. Jeg har hatt flere kjærester, men det har vært mye mer tilfeldig og har nok litt med hell å gjøre. Utenom de jeg har vært i lag med så har jeg fått veldig lite oppmerksomhet og sånt fra det motsatte kjønn. Men det kan jo også være pga jeg har litt sosial angst, og at jeg er under gjennomsnittet attraktiv. Anonymkode: 3a3fa...4aa
AnonymBruker Skrevet 21. juli #9 Skrevet 21. juli Har aldri hatt draget på menn... Er helt gjennomsnittlig, men menn har sjelden sett i min retning. Så at kvinner kan velge og vrake gjelder absolutt ikke alle. Vi har like store utfordringer med å finne noen, det bare snakkes ikke om. Anonymkode: d48e7...5ae 2 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli #10 Skrevet 21. juli Hvis "draget" er at menn ofte blir interessert, så ja. Men det kommer med en pris, man blir også ofte trakassert og behandlet dårlig når man takker pent nei. Anonymkode: 4a321...609 1 1
SPOCA Skrevet 21. juli #11 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Har aldri hørt om ei dame som ikke har draget på menn. Alle damer har jo det? Anonymkode: 2ecce...f41 Nei. Jeg har aldri hatt draget på menn.
Irak Skrevet 21. juli #12 Skrevet 21. juli Jeg er limited edition og kun for spesielt interesserte så svaret er nei. Har ikke draget på menn 😂 4
AnonymBruker Skrevet 21. juli #13 Skrevet 21. juli Nei, eg er så jysla sjarmerende og likatil, att eg blir kompis med dei istedenfor. Etter noen år som kompis kommer de på att jeg jo er av kjønnet "kvinne", og de blir rare og unnvikende, eventuelt finner de seg dame og jeg er plutselig ein trussel mot dama. Da er vi ikkje kompiser lenger Anonymkode: 20d16...cb0 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli #14 Skrevet 21. juli Har opplevd at en del menn blir interessert i meg, både når jeg er singel og i forhold. Noen sier det rett ut, mens andre sier det til venner av meg. Anonymkode: 982d2...ede
AnonymBruker Skrevet 21. juli #15 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tidligere vart det sagt at enkelte mannfolk hadde eit "godt drag på kvinnfolka". Desse menn har åpenbart en personlighet som gjør at de har lett for å forføre kvinnfolka til sex. Ja, noen menn har åpenbart eit "godt drag" på kvinnfolka, men har mange kvinnfolk også eit "godt drag" på menn. ? Det kan vera individuelle forskjeller på det å forføre / sjekke om en kvinne, og det å forføre /sjekke opp en mann. Anonymkode: cc7b9...4af Jeg har null drag i hvert fall. Anonymkode: 3466b...4a0
Mardina Skrevet 21. juli #16 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har aldri hørt om ei dame som ikke har draget på menn. Alle damer har jo det? Anonymkode: 2ecce...f41 Hvor har du det fra at alle damer har draget? Jeg har aldri hatt draget og vært i 2 (snart 3) forhold. Alle gangene er det jeg som har blitt sjekket opp, ikke motsatt.
Bamseklemmer Skrevet 22. juli #17 Skrevet 22. juli Irak skrev (6 timer siden): Jeg er limited edition og kun for spesielt interesserte så svaret er nei. Har ikke draget på menn 😂 Jeg vet du har draget på menn🫡Hadde de bare visst hvor god og deilig du er.. omsorgsfull, elskverdig, snill og trofast.. elsker både å kline og ha sex.. du er et utrolig godt medmenneske som oppmuntrer andre.. Du er sexpositiv.. og har god seksuell forståelse, og du glinser av seksuell utstråling.. Du er ei drømmedame, uten at du vil innrømme det❣️ Men alt dette vet jo ikke de typene du sjekker opp.. det er bare jeg som har lest hva du skriver og står for.. Hadde disse mennene visst dette "Om Irak", så hadde du lett hatt mye gymnastikk aktivitet på loftet🤭
Bamseklemmer Skrevet 22. juli #18 Skrevet 22. juli Kvinner har draget hvis de "spiller" litt på menns følelser❣️ Har ei venninne som sier hun er mannehater på byen.. fordi det er så mange ubrukelige menn, og hun blir aldri tilfredstilt nok.. Pang! så sitter mannen i saksa.. for han gjør alt for å overbevise henne, at han ikke er som "vanlige" menn. Dirty triks? tja.. men hun får den hun vil, og det ender som et ONS🫡
katties Skrevet 22. juli #19 Skrevet 22. juli (endret) Ja, til de grader at mange jenter i klassen mislikte meg sterkt fra jeg var ca 10-25. Samlet seg i gjenger og sa jeg skulle holde meg unna visse personer, jeg ble baksnakka, gutter fikk høre at kjæresten ikke var trygge på dem rundt meg. Har egentlig helt vanlig utseende og er ikke flørtete eller vulgær - har bare humor, kan snakke om de fleste ting og er sporty. Har aldri liggi rundt heller. Endret 22. juli av katties 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli #20 Skrevet 22. juli Jeg hadde draget da jeg var i 20-årene. Nå som 50 er det ingen som ser min vei, selv om jeg er blid og utadvendt, velstelt og oppegående. Aner ikke hva som skal til, men jeg er tydeligvis ikke så spennende for menn Anonymkode: 8bc10...d0d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå