Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er livredd for å ta feil. Livredd for å kanskje kaste bort kjærlighet jeg ikke får oppleve igjen. Redd for at jeg ikke ser alt som er bra. At jeg tar ting for gitt osv. 

Men jeg er også sliten. Av å være usikker. 

Hvordan skal jeg vite hva som er rett?

Anonymkode: 43f5d...475

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er veldig vanskelig å svare på. Hva er grunnen for at du ønsker å gå? Har dere prøvd samlivs terapeut? Vet han hva du føler? Er det barn i bilde?

Gresset er sjeldent grønnere på andre siden. 

Anonymkode: 1bd4d...b55

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsker å gå fordi vi ikke klarer å kommunisere om utfordringene våre på en måte som bedrer ting. Det er veldig sjeldent vi får til en god dialog. 

Jeg ønsker å gå fordi vi ønsker forskjellige liv. Jeg har barn og ønsker et samliv og føler også at ungene fortjener det. Kjæresten har ikke barn. Ønsker ikke dele livet. 

Jeg ønsker å gå fordi jeg føler at sex og nærhet ikke fungerer så bra. Dette tror jeg kommer av at alt det andre føles så tungt. Har tidvis,kanskje litt for ofte ikke lyst til å kysse kjæresten. 

Har lyst til å gå fordi jeg opplever at samtaler er kjedelige. Lite interessant innhold. Jeg kjeder meg..

Jeg savner ikke kjæresten da vi ikke sover sammen. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Vil også legge til at jeg kjenner på uro når jeg er med kjæresten...litt høye skuldre 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Jeg ønsker å gå fordi vi ikke klarer å kommunisere om utfordringene våre på en måte som bedrer ting. Det er veldig sjeldent vi får til en god dialog. 

Jeg ønsker å gå fordi vi ønsker forskjellige liv. Jeg har barn og ønsker et samliv og føler også at ungene fortjener det. Kjæresten har ikke barn. Ønsker ikke dele livet. 

Jeg ønsker å gå fordi jeg føler at sex og nærhet ikke fungerer så bra. Dette tror jeg kommer av at alt det andre føles så tungt. Har tidvis,kanskje litt for ofte ikke lyst til å kysse kjæresten. 

Har lyst til å gå fordi jeg opplever at samtaler er kjedelige. Lite interessant innhold. Jeg kjeder meg..

Jeg savner ikke kjæresten da vi ikke sover sammen. 

Alt dette er jo veldig gode grunner for å gå. At dere ikke en gang ønsker samme type liv, gjør jo at dere er en dårig match. Dårlig kommunikasjon likeså. 

Men hva er dine grunner for å IKKE gå? Oppfatter det sånn at dere ikke er samboere, men særboere. Stemmer dette? 

Anonymkode: e2215...816

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Litt samme her

Usikker på om jeg skulle/skal gå

Han var bortreist i en uke og før han kom hjem var jeg nervøs. Hva ville jeg føle liksom. 

Når han kom, kjente jeg på det og sa det rett ut: har savnet deg.

Hadde bare lyst å dra han opp i senga og kjøre på. 

Og i senga kom det en følelse og det var hvor uendelig glad jeg er i han. At jeg ikke vil miste han.

Grunnen til at jeg er/var usikker, er at han liker ikke å snakke om følelser, han sier aldri at han savner meg eller er glad i meg, men han er derimot veldig flink å vise det på sin måte (mye klåing og nærhet). Men jeg savner likevel å høre det.

Han kan også være litt egoistisk og vil på en måte ha frihet til å gjøre og leve som han vil. Han har ikke barn, jeg har 2. Så det har vært litt krasj med det også.

Så vi får se, men når jeg har slike følelser som ovenfor, så blir jeg 

Anonymkode: 38950...9eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...