Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

... For så å bli ubekvemme og kettere forvirret når du slår av en prat med dem, forteller den overraskede ungen deres hvor artig det var å se at de var på den skituren/badeturen, at det var kult at de hadde den og den rollen i det skuespillet, osv...

Skjønner de/dere ikke at absolutt alle de har i vennelisten på Facebook faktisk ser alt de/dere legger ut? Er det fremdeles noen som tror at FB er en slags privat dagbok? 

Anonymkode: 5dd34...b05

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker jo at litt poenget når folk legger ut så mye, er jo at man kan starte en samtale med nye begivenheter og ikke trenger å bruke tid på å bli oppdatert. SoMe gjør jo liksom den jobben lettere da. 

Merkelig at de blir overrasket ja. 

Anonymkode: 0317d...046

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg tenker jo at litt poenget når folk legger ut så mye, er jo at man kan starte en samtale med nye begivenheter og ikke trenger å bruke tid på å bli oppdatert. SoMe gjør jo liksom den jobben lettere da. 

Merkelig at de blir overrasket ja. 

Anonymkode: 0317d...046

Har også sagt "hei!" til bekjente som poster massevis på FB på vei inn eller ut av matbutikken, for bare å få et forvirret og ubekvemt "hei" tilbake, da de åpenbart ikke kjenner meg igjen (jeg er en helt vanlig trebarnsmor i midten av 40-årene). Jeg tenker at enten så bør de skrelle vekk 90 % av "vennelisten" sin  eller så bør de blir sabla mye mer kritiske til hva de legger ut. F eks den siste jeg sa hei til som ikke kjente meg igjen, legger ut store mengder bilder av barnebarna.  

Anonymkode: 5dd34...b05

AnonymBruker
Skrevet

Tror det er så mye rart på fb at ingen regner med at noen faktisk følger med. 

Fint at du gjør da. Eller ikke - det er en tidstyv. 

Anonymkode: 3f930...edc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...