AnonymBruker Skrevet 21. juli #1 Skrevet 21. juli ... For så å bli ubekvemme og kettere forvirret når du slår av en prat med dem, forteller den overraskede ungen deres hvor artig det var å se at de var på den skituren/badeturen, at det var kult at de hadde den og den rollen i det skuespillet, osv... Skjønner de/dere ikke at absolutt alle de har i vennelisten på Facebook faktisk ser alt de/dere legger ut? Er det fremdeles noen som tror at FB er en slags privat dagbok? Anonymkode: 5dd34...b05
AnonymBruker Skrevet 21. juli #2 Skrevet 21. juli Jeg tenker jo at litt poenget når folk legger ut så mye, er jo at man kan starte en samtale med nye begivenheter og ikke trenger å bruke tid på å bli oppdatert. SoMe gjør jo liksom den jobben lettere da. Merkelig at de blir overrasket ja. Anonymkode: 0317d...046
AnonymBruker Skrevet 21. juli #3 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg tenker jo at litt poenget når folk legger ut så mye, er jo at man kan starte en samtale med nye begivenheter og ikke trenger å bruke tid på å bli oppdatert. SoMe gjør jo liksom den jobben lettere da. Merkelig at de blir overrasket ja. Anonymkode: 0317d...046 Har også sagt "hei!" til bekjente som poster massevis på FB på vei inn eller ut av matbutikken, for bare å få et forvirret og ubekvemt "hei" tilbake, da de åpenbart ikke kjenner meg igjen (jeg er en helt vanlig trebarnsmor i midten av 40-årene). Jeg tenker at enten så bør de skrelle vekk 90 % av "vennelisten" sin eller så bør de blir sabla mye mer kritiske til hva de legger ut. F eks den siste jeg sa hei til som ikke kjente meg igjen, legger ut store mengder bilder av barnebarna. Anonymkode: 5dd34...b05
AnonymBruker Skrevet 21. juli #4 Skrevet 21. juli Tror det er så mye rart på fb at ingen regner med at noen faktisk følger med. Fint at du gjør da. Eller ikke - det er en tidstyv. Anonymkode: 3f930...edc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå