AnonymBruker Skrevet 21. juli #22 Skrevet 21. juli Mcfeast meny med ekstra løk og agurk, en mcfeast dipp hvis det viser seg at de har vært gjerrige med sausen. Chicken nuggets med bbq saus. Anonymkode: 40cea...837
AnonymBruker Skrevet 21. juli #23 Skrevet 21. juli Jeg pleier å kjøpe to double cheeseburgers uten pommes frites og drikke. Anonymkode: e8b7d...706
Disney Adult Skrevet 21. juli #24 Skrevet 21. juli Plain dobbel cheeseburger, chili cheese tops og fries med hvitløksdip ✌️ 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli #25 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Alt fra burgere til tilbehør, skal innom der i løpet av uken, og sikkert 3 år siden sist jeg var der. Jeg liker alt og har ingen allergier. Hva ville dere valgt? Har lyst til å prøve det som er best. Anonymkode: 92e67...756 Ikke Mac Donalds, men McDonald's Anonymkode: 8ddf8...ed2 3
AnonymBruker Skrevet 21. juli #26 Skrevet 21. juli Quarter Pounder med fries,cheddardip og cola zero. Er jeg ekstra sulten tar jeg også med chili cheese tops. Og kanskje en is med karamellsaus. Hender jeg prøver en nyhet hvis den ser god ut,men qp er og blir min favoritt! Anonymkode: efdbb...2b4
AnonymBruker Skrevet 21. juli #27 Skrevet 21. juli Jeg liker McDonald's. Har de 1 gang i måneden ca. Jeg er litt kjedelig så bestiller nesten alltid Bigmac, pommes frites og chillicheese . Sønnen elsker hot wings og HappyMeal. Anonymkode: ba706...a78
Million Skrevet 22. juli #29 Skrevet 22. juli Lenge siden jeg var på McDonalds, men jeg pleide alltid å kjøpe McFeast, da jeg liker tomater og grønt på burgeren. Men jeg liker også de variantene som har baconskiver på i tillegg, men husker ikke hva de heter. Men baconskiver over burgeren er digg
Virrum Skrevet 22. juli #30 Skrevet 22. juli El Maco beefburger 🤠 🍔Med det utrolige gode krydderet til pomme frites'en. 😋🍟 Gjerne en MC Flurry med Daim til dessert.🍦
AnonymBruker Skrevet 22. juli #31 Skrevet 22. juli Kjenner kvisene presse på når jeg leser denne tråden 🤢 Anonymkode: 7d4ef...be6 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli #32 Skrevet 22. juli bulgursalat, kyllingvrap og søtpotetfries Anonymkode: 09013...49f
Stacy__ Skrevet 22. juli #33 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kjenner kvisene presse på når jeg leser denne tråden 🤢 Anonymkode: 7d4ef...be6 Men hvorfor leser du i denne tråden da? 🤷🏻♀️ 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli #34 Skrevet 22. juli McFeast kylling er min favoritt. Gjerne med søtpotet fries med aiolidipp. Og noen ganger nuggets med sursøt dipp. MvFlurry med nonstop til dessert. Anonymkode: ed5e6...cd8
AnonymBruker Skrevet 23. juli #35 Skrevet 23. juli En stor Mcnasty med masse ketchjup. Anonymkode: fc18a...660
AprilLudgate Skrevet 23. juli #37 Skrevet 23. juli Det eneste jeg virkelig liker der er den sausen på isen, sjokolade eller karamell. Så den 🍦
AnonymBruker Skrevet 23. juli #38 Skrevet 23. juli Det er bare BigMac med signaturdressing som teller for meg, med pommes frites. Så en McFlurry med dobbel Non-Stop. Anonymkode: 14b20...947
AnonymBruker Skrevet 23. juli #40 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Burger King er bedre. Nei, det er den ikke. Det er en ganske dårlig burger som gir lite, og da kan man heller dra andre steder. Anonymkode: 14b20...947
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå