AnonymBruker Skrevet 21. juli #1 Skrevet 21. juli Alt fra burgere til tilbehør, skal innom der i løpet av uken, og sikkert 3 år siden sist jeg var der. Jeg liker alt og har ingen allergier. Hva ville dere valgt? Har lyst til å prøve det som er best. Anonymkode: 92e67...756
AnonymBruker Skrevet 21. juli #2 Skrevet 21. juli Jeg liker best McFeast burger. Har alltid pommes frites til. Noen ganger kjøper jeg også noen chicken nuggets med chilimayo dip. Anonymkode: add37...d6f 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli #3 Skrevet 21. juli Fries med ost og jalapenjos Søtpotetfries Chili mayo dip Ekstra tomat og salat på burgeren. Da blir selv den billigste burgeren god! Iskrem med biter av daim i OG ekstra sjokoladesaus over Rød smoothie Anonymkode: 34c52...993
AnonymBruker Skrevet 21. juli #5 Skrevet 21. juli Gir en "+1" til McFeast, det er mitt trygge valg når jeg er innom mækkærn. Ellers kan det gå en big tasty med bacon på en syllefyk søndag 😂 Anonymkode: 3ddf9...623 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli #6 Skrevet 21. juli Frappé mocha ❤️ Ikke så mye mer etter min smak. Anonymkode: 4660c...541
AnonymBruker Skrevet 21. juli #7 Skrevet 21. juli Spiser bare chicken mcwrap der. Anonymkode: 7fcd7...a81
Jadasikkert29 Skrevet 21. juli #8 Skrevet 21. juli Bruker alltid å kjøpe en plain dobbel cheeseburger, liten sjokolademilkshake, 4 chili cheese tops , 6 spicy nuggets + sursøt saus 😍 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli #10 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg boikotter McDonald Anonymkode: 20fa8...3a4 Da tror jeg denne tråden er helt feil sted for deg å være! 😍 Anonymkode: 3ddf9...623 10 1 6
AnonymBruker Skrevet 21. juli #11 Skrevet 21. juli Halloumiburgeren 💔 de har sluttet å lage den… Anonymkode: 1a8d3...362
AnonymBruker Skrevet 21. juli #13 Skrevet 21. juli har ikke vært der på en god stund, men min favoritt er big tasty bacon Anonymkode: 1c4f4...cf5
AnonymBruker Skrevet 21. juli #14 Skrevet 21. juli Det er ikke så ofte jeg er på McDonalds, men akkurat nå har de en kampanjeburger som heter Homestyle Nacho El Maco Beef og den syntes jeg at var veldig god! Dro faktisk tilbake å kjøpte en til et par dager senere Ellers er min too go alltid Quarter Pounder. Som tilbehør har jeg alltid pommes frittes, hvitløksdipp og brus. Kanskje Chilli Cheese tops om jeg er skikkelig sulten. Anonymkode: 37312...22a
AnonymBruker Skrevet 21. juli #16 Skrevet 21. juli McDonald’s: Big Tasty Bacon! Burger King: Bacon King! Anonymkode: 3a8f6...0e8
AnonymBruker Skrevet 21. juli #17 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg boikotter McDonald Anonymkode: 20fa8...3a4 +1 Anonymkode: 39fd7...a9b 1
Mardina Skrevet 21. juli #18 Skrevet 21. juli Søtpotet-fries liker jeg. Ellers spiser jeg sjelden på McDonalds.
Slarti Skrevet 21. juli #19 Skrevet 21. juli I Filippinene har dem fritert kylling med ris og gravy. Fantastisk godt faktisk. Eneste jeg kjøper på McDonalds. Så blir bare når jeg er på ferie (lite da også siden man får bedre og billigere fritert kylling hos jollibee, og ennå bedre hos folk som selger på gata)
AnonymBruker Skrevet 21. juli #20 Skrevet 21. juli Jeg kjøper alltid kyllingnuggets med karri dipsaus 😃 Anonymkode: 14c6a...afe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå