AnonymBruker Skrevet 21. juli #1 Skrevet 21. juli Dette er en vanskelig øvelse! Har truffet tre stk som ikke var min type, men så treffer jeg en som jeg blir stormforelsket i på noen timer! Og da begynner utfordringene.. Ønsker meg flere bekreftelser på at han vil det samme som meg, dvs være en god venn og kjæreste. Når jeg ymter frampå at jeg tviler på hans hensikter blir han litt irritert og sier at jeg oppkonstruerer dette. Problemet er meg og mine altfor sterke følelser for han! Vet ikke hvordan jeg skal klare å roe dette ned, noen tips? Erfaringer? Anonymkode: 64365...a08 1
Sparkling_Pink Skrevet 22. juli #2 Skrevet 22. juli Jeg tror det er grunnleggende likt å være 14 eller 74 og forelsket. Følelsene dine er ikke problemet, det er usikkerheten i det en kanskje etablerer et forhold som er utfordringen. Hjerteroen er fraværende i den fasen, og jeg ser på det som en storm jeg bare må ri av. God kommunikasjon er noe som hjelper, der kan du bidra fra din side. På et tidspunkt kan det være lurt å sette grenser og gi slipp om det ikke er gjensidig. 1
Bamseklemmer Skrevet 23. juli #3 Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (På 21.7.2025 den 17.20): Dette er en vanskelig øvelse! Har truffet tre stk som ikke var min type, men så treffer jeg en som jeg blir stormforelsket i på noen timer! Og da begynner utfordringene.. Ønsker meg flere bekreftelser på at han vil det samme som meg, dvs være en god venn og kjæreste. Når jeg ymter frampå at jeg tviler på hans hensikter blir han litt irritert og sier at jeg oppkonstruerer dette. Problemet er meg og mine altfor sterke følelser for han! Vet ikke hvordan jeg skal klare å roe dette ned, noen tips? Erfaringer? Anonymkode: 64365...a08 Stormforelsket av et bilde av han, eller av den sjamerende teksten han skriver? Tillit er vanskelig å finne over nettet.. derfor blir det også vanskelig å overbevise sin ærlighet.. Skepsisen gjør at "vi" ikke vil tråkke feil, det er en innebygget forsvarsmetode. "Stormforelskelse gjør oss blind" Da tar man sjansen og går til neste steg.. det kan gå bra, men det er ingen garanti. Derfor er nettdating er en risikosport💔For det en skjønn blanding av både luringer og ærlige mennesker.. Man jeg hva man har, men vet ikke sikkert hvordan det blir.. "Og da begynner utfordringene.." som du skriver.. Hvordan avsløre en ærlighet? Jeg tror nøkkelen ligger i omsorgsfulle mennesker🫡 Fordi det er klink umulig å lyve og være uærlig, for dårlig samvittighet lager hakk i hjerterota.. det gjør skikkelig ondt, selv til fremmede mennesker. Føler du på det samme TS? Klarer du å finne den omsorgen i han?🫡 1
Chantielle Skrevet 24. juli #4 Skrevet 24. juli Ryddet for brukerdebatt,latterliggjøring,avsporinger,samt svar til dette. Chantielle mod.
GrønnNellik68 Skrevet 24. juli #5 Skrevet 24. juli Så fint å lese at man kan bli stormforelsket som 70 år og. Har aldri tvilt på at det ikke går an men fint å lese d gir håp til oss andre når vi kommer dit❤️
TomKrus Skrevet 24. juli #6 Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (På 21.7.2025 den 17.20): Dette er en vanskelig øvelse! Har truffet tre stk som ikke var min type, men så treffer jeg en som jeg blir stormforelsket i på noen timer! Og da begynner utfordringene.. Ønsker meg flere bekreftelser på at han vil det samme som meg, dvs være en god venn og kjæreste. Når jeg ymter frampå at jeg tviler på hans hensikter blir han litt irritert og sier at jeg oppkonstruerer dette. Problemet er meg og mine altfor sterke følelser for han! Vet ikke hvordan jeg skal klare å roe dette ned, noen tips? Erfaringer? Anonymkode: 64365...a08 Har du faktisk møtt vedkommende eller er dette noe nettreff av en eller annet slag. Om noen blir irritert av noe slikt ? Løp, aldri treff vedkommende og aldri stol på vedkommende. Har man truffet hverandre ? Så må man ta dette over tid, ingenting kan tas som noe selvfølge, og bare det at han blir irritert ? Det er et gigantisk rødt flagg ! Bare skygg unna ! Roe det ned med å innse at dette er en illusjon ! Bare det at karen ble irritert er et faretegn. Skygge unna !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå