AnonymBruker Skrevet 21. juli #1 Skrevet 21. juli Vi har vært sammen i 10 år, men jeg tar meg selv i å kjede meg mye sammen med ham, samt bli irritert over alle hans uvaner. Han sitter på mobilen hele tiden, er for "pusete" og vil at jeg skal kile han på ryggen og rumpa hver kveld. Han peller seg i nesen og skyter nesebjørner på gulvet, han biter negler og kaster de på gulvet. Han smatter. Han kjører på med en potetgullpose, og gir seg ikke før det er tomt. Han legger fra seg ting overalt og finner aldri igjen noe - slik at det blir mitt ekstraarbeid å finne det igjen. Er generelt en grisete og lat slask. Finner ikke noe i hyllene på butikken. Han finnes ikke teknisk anlagt, så jeg må hjelpe han med alt som har med telefon og data å gjøre. Tar aldri initiativ til aktiviteter annet enn å sitte i sofakroken foran tv og kose, med telefonen i hånda, det er da han trives best. Altså, etter 10 år med dette så kjeder han meg, og jeg blir irritert bare han puster med nesa (fordi det piper i nesetettheten hans). Og jeg må korrigere hans uvaner, der jeg må si at slutt å pell deg i nesa, slutt å bit negler, slutt å smatt når du spiser, det er ekkelt. Altså, har dette gått så langt at det ikke er liv laga lenger? Anonymkode: d51c9...55c 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli #2 Skrevet 21. juli Kanskje du ikke leter etter neste mann i grisebingen da? Anonymkode: 9cdf7...f37 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli #3 Skrevet 21. juli I min erfaring så er alt håp ute når en begynner å få kreglå, ick kall det hva du vil. Høres ut som der du er. Men hvorfor ble du forelsket i ham? Og hvorfor har du valgt å leve med ham i 10 år? Anonymkode: 974f3...ab0 1
MizzVic Skrevet 21. juli #4 Skrevet 21. juli Hive buser på gulvet? Nei slike må leve alene. Det hadde jeg sagt veldig tydelig til han og. 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli #5 Skrevet 21. juli Sent å angre nå, men kanskje du kan tilbringe de neste 10 årene med en som ikke er tenåring. Ev alene. Som høres bedre ut. Anonymkode: 21377...405 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli #6 Skrevet 21. juli Hvis dere ikke har små barn er det ikke noe å tenke på, kom deg ut. Anonymkode: 3d305...19f
AnonymBruker Skrevet 21. juli #7 Skrevet 21. juli Høres ut som slutten på ekteskapet mitt. Anonymkode: a698b...cf4
citysaint Skrevet 21. juli #8 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vi har vært sammen i 10 år, men jeg tar meg selv i å kjede meg mye sammen med ham, samt bli irritert over alle hans uvaner. Han sitter på mobilen hele tiden, er for "pusete" og vil at jeg skal kile han på ryggen og rumpa hver kveld. Han peller seg i nesen og skyter nesebjørner på gulvet, han biter negler og kaster de på gulvet. Han smatter. Han kjører på med en potetgullpose, og gir seg ikke før det er tomt. Han legger fra seg ting overalt og finner aldri igjen noe - slik at det blir mitt ekstraarbeid å finne det igjen. Er generelt en grisete og lat slask. Finner ikke noe i hyllene på butikken. Han finnes ikke teknisk anlagt, så jeg må hjelpe han med alt som har med telefon og data å gjøre. Tar aldri initiativ til aktiviteter annet enn å sitte i sofakroken foran tv og kose, med telefonen i hånda, det er da han trives best. Altså, etter 10 år med dette så kjeder han meg, og jeg blir irritert bare han puster med nesa (fordi det piper i nesetettheten hans). Og jeg må korrigere hans uvaner, der jeg må si at slutt å pell deg i nesa, slutt å bit negler, slutt å smatt når du spiser, det er ekkelt. Altså, har dette gått så langt at det ikke er liv laga lenger? Anonymkode: d51c9...55c Det der er ingen voksen mann - det der er en unge. Så usexy 🤢
makkapakka Skrevet 21. juli #10 Skrevet 21. juli Æsj, lav brekningsterskel så jeg hadde ikke klart dette..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå