AnonymBruker Skrevet 21. juli #1 Skrevet 21. juli Hvordan gjør dere det? Vi er skilt og barnet fikk nettopp mobiltelefon. Hvordan kan vi begge ha tilgang til skjermkontroll for barnet? Før hadde vi familiedeling. Kan vi la være å ha det, men likevel begge ha tilgang til å styre barnets telefon? Eventuelt om ikke, hva er ulempen med å være i familedeling når man ikke lenger er gift? Anonymkode: 021e0...bd0
AnonymBruker Skrevet 21. juli #2 Skrevet 21. juli Hvor gammelt er barnet? Trenger barnet deres skjermkontroll? Anonymkode: 00a50...793
AnonymBruker Skrevet 21. juli #4 Skrevet 21. juli Dere må begge være med i familiedelingen for å ha kontroll på skjermtiden. Hva med å bli enig om tidspunkt barnet skal ha skjermfri tid? Anonymkode: 5a505...156
AnonymBruker Skrevet 21. juli #5 Skrevet 21. juli bli enige sammen, også om den eller begge styrer blir dere enige om. Første pri er å være enige om selve regler for skjerm. Samt avvik ved ferie om det er lov å få litt mer tid osv. Samarbeider dere ellers godt så er ikke dette noe problem. Anonymkode: 8de61...d87
AnonymBruker Skrevet 21. juli #6 Skrevet 21. juli Lag en felles konto som dere kan lage en ny "familie" av? Det er litt styrete, men det vil jo gi dere begge like forutsetninger til å styre. Familiedeling er for øvrig ikke så mye styr, jeg har det med flere venner for å dele på apple tv blant annet. Man trenger ikke være gift 😂 Anonymkode: f7f1b...2d3
AnonymBruker Skrevet 21. juli #7 Skrevet 21. juli Hvis jeg blir med i familiedelingen til faren, hvilke ulemper er det for ham/oss? Har jeg fortsatt «kontroll» over min egen konto mtp kjøp osv? Anonymkode: 021e0...bd0
AnonymBruker Skrevet 21. juli #8 Skrevet 21. juli Faren til barnet mitt og jeg har blitt enige om hvilke apper som skal være tilgjengelige og hvilke som er under kontroll. Og så vet han koden til foreldrekontrollen slik så han kan tillate spill uten at jeg må involveres. Utover det er det jeg som styrer det formelle med foreldrekontrollen. Anonymkode: 24e41...cf4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå