Gjest Chrizzy Skrevet 23. mars 2006 #1 Skrevet 23. mars 2006 (endret) Hva syns dere? Skal/burde hun få sparken? HER Endret 23. mars 2006 av Chrizzy
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2006 #2 Skrevet 23. mars 2006 Næ! Så grusomt! At en lærer har drifter og har sex som alle oss andre? At det går an! "Will somebody please think of the children?"
Gjest 2324 Skrevet 23. mars 2006 #3 Skrevet 23. mars 2006 Nei, det kan jeg ikke se noen grunn til. Det er ikke ulovlig å flime seg selv når en har sex, og det gjør deg heller ikke til noe dårlig menneske.
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2006 #4 Skrevet 23. mars 2006 "Will somebody please think of the children?" ← Nei
Gjest nobilian Skrevet 23. mars 2006 #5 Skrevet 23. mars 2006 Nei. Det synes jeg ikke. Det ville vært et overgrep å gjøre det. Om jeg var lærer, og hadde sex med dama mi hjemme på soverommet - burde jeg da få sparken om drittungene i klassen min hadde sneket seg opp til vinduet og kikka på?
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2006 #6 Skrevet 23. mars 2006 ærlig talt.. Dette er da ikke noe å få sparken for. Hva hun har på sin mobil er da ikke noe foreldrene har noe med vel. Om det er en av elevene som har stjålet mobilen er det heller h*n som bør bli utvist pga av det h*n har gjort mot læreren.
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2006 #7 Skrevet 23. mars 2006 Hvorfor er ikke fokuset på den som stjal mobilen? Det er faktisk kriminelt, i motsetning til å filme seg selv mens man har sex.
T.S Skrevet 23. mars 2006 #10 Skrevet 23. mars 2006 De som har barn på skolen har jo selv gjort noe sikt "avskyelig"...... Å få sjokk fordi lærere også har sex er for dumt. Å ha sexfilm av seg selv på mobilen er heller ikke lurt. Men jeg fnyser bare hånlig av de som synes hun burde fjernes.
loffen Skrevet 23. mars 2006 #11 Skrevet 23. mars 2006 ærlig talt.. Dette er da ikke noe å få sparken for. Hva hun har på sin mobil er da ikke noe foreldrene har noe med vel. Om det er en av elevene som har stjålet mobilen er det heller h*n som bør bli utvist pga av det h*n har gjort mot læreren. ← Signerer denne.
Gjest Den undrende Skrevet 23. mars 2006 #12 Skrevet 23. mars 2006 Nei, læreren skal selvfølgelig ikke ha sparken! At noen tenker tanken er faktisk helt At læreren har et sexliv er helt naturlig. At hun filmer seg selv mens hun har sex er også helt ok, likedan at hun har videoen på egen mobil. Det har ingen andre enn hun selv med å gjøre. At noen har stjålet mobilen burde etterforsket. At denne har sendt svært personlige bilder fra denne private tingen burde også etteforskes og følges opp. At barna fortsetter og sender det videre, samt at de nok vet hvem som tok den og ikke sier hvem det er, det burde foreldrene tatt et kraftig oppgjør med.
Gjest 1111 Skrevet 23. mars 2006 #13 Skrevet 23. mars 2006 ærlig talt.. Dette er da ikke noe å få sparken for. Hva hun har på sin mobil er da ikke noe foreldrene har noe med vel. Om det er en av elevene som har stjålet mobilen er det heller h*n som bør bli utvist pga av det h*n har gjort mot læreren. ← Hvorfor er ikke fokuset på den som stjal mobilen? Det er faktisk kriminelt, i motsetning til å filme seg selv mens man har sex. ← Nei, selvsagt bør hun ikke få sparken! ←
Gjest Enestående mor Skrevet 23. mars 2006 #14 Skrevet 23. mars 2006 Vi som har barn på skolen har hatt sex, vi får vel også regne med at det er naturlig at også lærere har sex. Ser ingen grunn til at denne læreren skal sparkes. Men, jeg ville nok ikke hatt sexfilm av meg selv på mob.tlf. Man vet jo aldri, den kan komme bort, jeg kan glemme den et sted eller den kan bli stjålet. Men det er meg da
Gjest gjest1 Skrevet 23. mars 2006 #15 Skrevet 23. mars 2006 Joda, enig i det. Jeg ville nok vært forsiktig som både mor, lærer og samfunnsborger generelt når det gjelder å ha filmer av en slik karakter på mobilen sin
hecuba Skrevet 23. mars 2006 #16 Skrevet 23. mars 2006 Selvfølgelig må hun sparkes! Tenk på hva slags signaler hun sender ungene! Lærer jentene til at de må strippe og la seg filme, og guttene kan få gale ideer. Tenk om barna også få vite hvor de kommer fra! At det er noe som heter sex, og at de ikke kommer med storken!
Gjest nobilian Skrevet 23. mars 2006 #17 Skrevet 23. mars 2006 Selvfølgelig må hun sparkes! Tenk på hva slags signaler hun sender ungene! Lærer jentene til at de må strippe og la seg filme, og guttene kan få gale ideer. Tenk om barna også få vite hvor de kommer fra! At det er noe som heter sex, og at de ikke kommer med storken! ← *** Hihi.
Gjest *Snart medlem* Skrevet 24. mars 2006 #18 Skrevet 24. mars 2006 Å ha sexfilm av seg selv på mobilen er heller ikke lurt. Men jeg fnyser bare hånlig av de som synes hun burde fjernes. ← Enig i denne. Det er ikke som om det faktum at hun filmet seg selv mens hun onanerte gjør henne dårligere egnet til å være lærer. Men det var selvsagt uaktsomt å lagre opptaket på mobilen som hun hadde med på jobb. Men som andre har påpekt er det jo mobiltyven som har gjort noe kriminelt, ikke læreren. Og tyven burde lære ganske mange vesentlige ting, blant annet at 1) man ikke skal stjele, og at 2) man ikke skal blottlegge andres privatliv og private opptak.
Abr@xas Skrevet 24. mars 2006 #19 Skrevet 24. mars 2006 (endret) Det er ikke læreren som har gjort noe galt her. Endret 24. mars 2006 av Abr@xas
LilleBille Skrevet 24. mars 2006 #20 Skrevet 24. mars 2006 Nå virket ikke linken - men etter hva dere har skrevet her - er det opplagt ikke læreren som er den som har gjort noe galt. Dumt kanskje - å ta sjansen på å lagre utleverende bilder av seg selv på noe andre kan få tak i - men likevel, telefonen er hennes private.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå