AnonymBruker Skrevet 21. juli #1 Skrevet 21. juli Har chattet med han siden januar. Det var av og på, kunne gå uker mellom hver gang. Jeg sa flere ganger at han ikke virket så interessert fordi han bl.a ikke svarte på et døgn. Men da skrev han alltid at han var interessert. Så traff jeg han for tre uker siden og det var kjempehyggelig. Var ute og drakk kaffe og ble sittende i 4 timer. Uken etter chattet vi et par meldinger hver dag og pratet litt på telefon. Så ble det stille fra han og jeg skrev at vi kanskje skulle avslutte siden jeg aldri hørte noe fra han. Da ba han meg på besøk og jeg var hos han forrige uke. Kjempehyggelig det også og vi hadde sex. Som også var bra. Etter besøket har vi skrevet noen få meldinger men i helga hørte jeg ikke noe. Jeg tenkte da at siden han hadde fått sex så var han ferdig med meg så jeg skrev bare at det ikke virket som han var interessert i noe mer med meg. Da svarer han at han «så absolutt» er interessert i noe mer…. Han er i 50-åra, har et yrke hvor han ikke kan svare på meldinger i løpet av arbeidstiden og han har mye å holde på med hjemme da han også driver verksted. Han har også sagt at han er dårlig på meldinger. En mann av få ord, egentlig. Hver gang han sier han er interessert blir jeg jo overrasket, for det virker jo ikke sånn når han ikke tar kontakt på tre-fire dager. Er dette «normalt» nå for tiden? Jeg har alltid med telefonen og svarer raskt…. Han har jo hatt mange muligheter til å si at han ikke er interessert men det gjør han jo ikke….. Jeg har litt behov for bekreftelser og det innser jeg at det blir dårlig med her, samtidig er han en så flott fyr. Veldig rolig, snill og avbalansert, akkurat det jeg liker….. Vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem her…. Vi bor to timer unna hverandre også, så ikke så lett å treffes så ofte… Anonymkode: af88a...ab7
AnonymBruker Skrevet 21. juli #2 Skrevet 21. juli Du virker veldig opptatt av bekreftelse og gjerne ord foran handlinger. Du må glemme hva han sier, se på det han gjør, er det nok? Greit at han er rolig og spak men kan og bli for mye. Anonymkode: a5768...976 6 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli #3 Skrevet 21. juli Han svarte nok ærlig, og du har ganske stort bekreftelsesbehov? Anonymkode: 0baf8...454 2 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli #4 Skrevet 21. juli Du virker slitsom. Mangel på interesse for small talk på sms har ingenting med interesse for deg å gjøre. Anonymkode: 92f64...d47
AnonymBruker Skrevet 21. juli #5 Skrevet 21. juli Folk er forskjellige. Han har kanskje ikke behov for å sende meldinger hver dag. Og hvis du heletiden skal prøve å avslutte fordi du ikke får den bekreftelsen du ønsker, kommer han til å bli lei. Snakk med han om hva du trenger, så får dere møtes et sted i mellom. Anonymkode: 065cc...e19 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli #6 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): Du virker slitsom. Mangel på interesse for small talk på sms har ingenting med interesse for deg å gjøre. Anonymkode: 92f64...d47 TS her. Det er ikke small talk…. På morgenen i dag spurte jeg om vi skulle prøve å treffes til helga, siden han skrev han så absolutt var interessert. Fortsatt ikke fått noe svar, og det vet jeg kan drøye både en og to dager. Jeg syntes jo det hadde vært kjekt å vite. Så jeg evt kan legge andre planer. Anonymkode: af88a...ab7 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli #7 Skrevet 21. juli Gadd ikke lese, men for å svare på overskriften: se på handlinger, ikke ord. Anonymkode: 428e2...7d6 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli #8 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Gadd ikke lese, men for å svare på overskriften: se på handlinger, ikke ord. Anonymkode: 428e2...7d6 Det er sant. Sendte sms hvor jeg spør om vi skal treffes i helga. Nå svarte han meg «god natt»……. Men hvorfor sier han at han er interessert da? Jeg skjønner det ikke….. Anonymkode: af88a...ab7
AnonymBruker Skrevet 21. juli #9 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er sant. Sendte sms hvor jeg spør om vi skal treffes i helga. Nå svarte han meg «god natt»……. Men hvorfor sier han at han er interessert da? Jeg skjønner det ikke….. Anonymkode: af88a...ab7 Men kjære deg, det han sier og det han gjør samsvarer ikke her, det som er greia med ord er at alle kan bruke de. Han kan si hva han vil, alt mulig, hvorfor må bare gudene vite. Din oppgave her er å se på oppførselen og vurdere "gidder jeg dette...". For meg høres han ut som en vaklete fyr som ikke helt greier å bestemme seg for om han skal gidde dette, men samtidig ikke klar for å gi slipp i tilfelle det ikke kommer noe bedre/han blir kåt. Ikke hør på det han sier, se på det han gjør. Nå overser han direkte spørsmål også. Anonymkode: a5768...976 2 3
AnonymBruker Skrevet 21. juli #10 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er sant. Sendte sms hvor jeg spør om vi skal treffes i helga. Nå svarte han meg «god natt»……. Men hvorfor sier han at han er interessert da? Jeg skjønner det ikke….. Anonymkode: af88a...ab7 Jeg skjønner godt at du blir frustrert jeg , det hadde jeg også blitt . Men hva med å prøve å ikke ta kontakt , se om du hører fra han da . Anonymkode: 1163c...303
AnonymBruker Skrevet 21. juli #11 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg skjønner godt at du blir frustrert jeg , det hadde jeg også blitt . Men hva med å prøve å ikke ta kontakt , se om du hører fra han da . Anonymkode: 1163c...303 Ts kan bare blokkere ham med en gang, dette er en fyr som ikke er ordentlig interessert. Anonymkode: a5768...976 6 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli #12 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg sa flere ganger at han ikke virket så interessert fordi han bl.a ikke svarte på et døgn. Så ble det stille fra han og jeg skrev at vi kanskje skulle avslutte siden jeg aldri hørte noe fra han. Jeg tenkte da at siden han hadde fått sex så var han ferdig med meg så jeg skrev bare at det ikke virket som han var interessert i noe mer med meg. Anonymkode: af88a...ab7 Du fremstår som veldig på. Du trenger noen som bekrefter deg konstant så like greit å avslutte. Anonymkode: 5bea6...abe 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli #13 Skrevet 21. juli Han er ikke interessert og du jager han. Stopp med å ta kontakt. Anonymkode: ee88a...e9a
Mardina Skrevet 21. juli #14 Skrevet 21. juli (endret) Ikke alle er så glad i å skrive meldinger. Hva med å ringe innimellom? Men ellers er jeg enig med andre her, han er nok ikke interesert eller investert nok i deg ts. Endret 21. juli av Mardina
makkapakka Skrevet 21. juli #15 Skrevet 21. juli (endret) Mulig du må begynne å bli litt kostbar, kanskje det er for sent, han ser du er veldig på, så da gjør han som han vil, inntil det passer seg å høvle over deg igjen... Endret 22. juli av makkapakka 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli #16 Skrevet 21. juli makkapakka skrev (39 minutter siden): Mulig du må begynne å bli litt kostbar, kanskje det er for sent, han ser du er veldig på, så da gjør som han vil, inntil det passer seg å høvle over deg igjen... Jeg svarte bare «jo….takk» på nattameldingen. Nå skal jeg ikke ta mer kontakt og se hva som skjer. Legger nok andre planer i helgen. Anonymkode: af88a...ab7
AnonymBruker Skrevet 21. juli #17 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Jeg svarte bare «jo….takk» på nattameldingen. Nå skal jeg ikke ta mer kontakt og se hva som skjer. Legger nok andre planer i helgen. Anonymkode: af88a...ab7 Gjør deg selv en stor tjeneste og jold de planene selv om han plutselig skulle komme og få lyst til å møtes, vis ham at toget går og venter ikke på folk som ikke bestemmer seg. Anonymkode: a5768...976 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli #18 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det er sant. Sendte sms hvor jeg spør om vi skal treffes i helga. Nå svarte han meg «god natt»……. Men hvorfor sier han at han er interessert da? Jeg skjønner det ikke….. Anonymkode: af88a...ab7 For å holde deg varm... for å kunne få et nyp når han ønsker... og det stimulerer egoet hans å ha en som deg som "hopper" når han sier hopp. Anonymkode: 0da42...eda 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli #19 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): For å holde deg varm... for å kunne få et nyp når han ønsker... og det stimulerer egoet hans å ha en som deg som "hopper" når han sier hopp. Anonymkode: 0da42...eda Jepp, og her har han funnet ei dame han kan holde varm med ord, meldinger og søte hjerte emojis... minner meg om meg selv for en del år siden da jeg var ung og usikker. Var "sammen" med verdens mest ustabile fyr som helt klart ikke var interessert i et forhold, men jeg hadde håp og drømmer, store ønsker om kjærlighet så når han skrev melding og sa "klart jeg er glad i deg jenta mi" så var det nok å hekte meg 2-3 måneder til, bare den ene meldinga der. Denne tråden drar opp ting jeg ikke har tenkt på på mange år, egentlig litt greit å få kjent på. Og nei, det ble aldri oss, han bare forsvant ut av livet mitt til slutt. Anonymkode: a5768...976 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli #20 Skrevet 22. juli Høres ut som han jeg har drevet å datet dette, han er også i 50-årene. Har innsett at det har blitt en hekt for meg, så nå har jeg holdt meg hard, jeg skal ikke engang spørre hvor han vil eller hva han vil. Har hatt den samtalen så mange ganger, og selvfølgelig vil han, men det er alltid bare når jeg spør, og så er det "jeg er ikke så god å ta opp sånt jeg", men plutselig har han sagt jenta mi, du er så fin eller noe sånn, og det har vært nok til å få meg i håpet igjen.. Anonymkode: 26f97...5cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå