Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sett noen menn som går i bar overkropp ute, er det greit å gå i bare shorts og nesten naken egentlig ute?

Anonymkode: f0944...6a9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg synes det er harry og stygt.

• Liker 10
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
Honey Dew skrev (Akkurat nå):

Nei, jeg synes det er harry og stygt.

Harry hvordan?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Spørs på anledning og hvor du befinner deg. Om du bor sånn som jeg så er klær overflødige. 

Anonymkode: 1c022...3a0

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har sett noen menn som går i bar overkropp ute, er det greit å gå i bare shorts og nesten naken egentlig ute?

Det er usmakelig. Ingen trenger å se overkroppen din uten klær. Minner meg om en jeg så i bikini på Rema en gang. Like usmakelig.

• Liker 5
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
Stor pike skrev (Akkurat nå):

Det er usmakelig. Ingen trenger å se overkroppen din uten klær. Minner meg om en jeg så i bikini på Rema en gang. Like usmakelig.

Sa du i fra da?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tar løpeturene uten t-skjorte nå i varmen – med god samvittighet. Skyt meg.

Anonymkode: 02298...54d

• Liker 12
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Min mann gjør det hele tiden jeg syns det er helt greit 

Anonymkode: b4980...84d

• Liker 5
Skrevet

På stranda, på løpetur, på tur i skogen, i egen hage: Helt ok.

På butikken, i gågata, på restaurant (ute eller inne): Ikke ok.

Samme gjelder damer i bikini, badedrakt eller kort shorts og trenings-/bikinitopp.  

• Liker 29
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

"Ute" er ganske mange steder, egentlig. Hvor er det du synes dette ikke sømmer seg, så kan jeg kanskje svare på det?

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ute er så mangt.

Jeg synes det er helt greit å jogge eller traske rundt i byn med det. Både menn i bar overkropp og kvinner i en liten topp/trenings-BH-sak. Men det ser med en gang bittelitt rart ut i en butikk. Men ingen krise. 

Når jeg er på sydentur så synes jeg ikke noe om folk (ofte nordmenn og tyskere) som går fra stranda til strand-restauranten uten å ta på seg en skjorte. Selv om det er  et noenlunde uformelt sted så er i all fall jeg vokst opp med å ta på noe klær når man går for å spise. Jeg kom i prat med en servitør et sted som syntes det var litt respektløst å gjøre det - de gjør det ikke hjemme liksom, men i Hellas gir de blanke faen.

I Florida så jeg en del skilt av typen "no shoes, no shirt, no service". Ha litt respekt på en måte.

Anonymkode: f586d...f22

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er helt innafor. Jeg bryr meg ikke så mye om hva andre folk har på seg.

Anonymkode: d86a6...2c4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på hvor. I sin egen hage, på stranden, en park osv er vel ok. Hjemme hos andre i bursdag eller på byen eller en restaurant, ikke ok.

Anonymkode: d10c1...893

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er innafor nesten uansett hvor man er, synes jeg.

Kan forøvrig opplyse om at det i Norge ikke engang er forbudt å gå helt naken rundt i utendørs i offentligheten, så lenge man oppfører seg normalt.

Anonymkode: 924dc...d0b

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Mezzosoprena skrev (16 minutter siden):

"Ute" er ganske mange steder, egentlig. Hvor er det du synes dette ikke sømmer seg, så kan jeg kanskje svare på det?

Har ingen formening om det, spør andre her hva de synes 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kommer an på hvor. I sin egen hage, på stranden, en park osv er vel ok. Hjemme hos andre i bursdag eller på byen eller en restaurant, ikke ok.

Anonymkode: d10c1...893

Hjemme hos andre og restauranter er private steder, så der følger man selvfølgelig reglene til de som bor der/eier stedet. Hvis vertene eller restauranten sier det er greit, så er det det. Hvis ikke så ikke.

Ute i offentligheten kan man gå kledd akkuratt som man vil. Eller helt naken.

Anonymkode: 924dc...d0b

• Liker 1
Skrevet

Husker ikke sist jeg hadde på meg en skjorte utendørs, nesten (minus inne på butikker). Bryr meg ikke om andre gjør det samme, uansett kjønn eller alder.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går ut med søpla og slik i bar overkropp nå som det er så varmt. Tenker alle damene i nabolaget sikler etter meg

Anonymkode: ffac3...635

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er det sant?Bar overkropp når det var over 40 grader ute,uhørt!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er helt greit. I alle aldre.

K42

Anonymkode: 8b640...970

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...