AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:47 #1 Skrevet mandag kl 13:47 Jeg har et hus som er beiset tidligere, og som nå trenger et nytt strøk. På enkelte steder har beisen nesten forsvunnet helt. Det er Infra oljebeis som er brukt tidligere, og det er det vi skal bruke nå også. Hvor viktig er det at vi vasket husveggen først, og hvor lenge må det tørke før vi beiser? Og hvilket vaskeprodukt kan vi evt. bruke som er minst mulig miljøskadelig? Vi har urter ikke lang unna huset, og jeg ønsker ikke å "forurense" disse med diverse kjemikalier. Anonymkode: 3aeff...eb9
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:12 #2 Skrevet mandag kl 14:12 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg har et hus som er beiset tidligere, og som nå trenger et nytt strøk. På enkelte steder har beisen nesten forsvunnet helt. Det er Infra oljebeis som er brukt tidligere, og det er det vi skal bruke nå også. Hvor viktig er det at vi vasket husveggen først, og hvor lenge må det tørke før vi beiser? Og hvilket vaskeprodukt kan vi evt. bruke som er minst mulig miljøskadelig? Vi har urter ikke lang unna huset, og jeg ønsker ikke å "forurense" disse med diverse kjemikalier. Anonymkode: 3aeff...eb9 Er veggen skitten? Da må den vaskes. Hvis ikke skitten, hadde jeg droppet det, evt bare spylt av med hageslangen og latt det tørke et par dager. Anonymkode: 241e1...340
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:21 #3 Skrevet mandag kl 14:21 Du ser ikke møkka så godt. Det er skittent, Du må vaske med kraftvask, la det virke som det står på dunken, deretter spyles det av med hageslangen. La tørke i et par dager i solsteken. Så kan du beise. Kjør Google/AI om du ikke stoler på dette. Anonymkode: 74a31...a0d 1
AnonymBruker Skrevet i går, 09:44 #4 Skrevet i går, 09:44 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Du ser ikke møkka så godt. Det er skittent, Du må vaske med kraftvask, la det virke som det står på dunken, deretter spyles det av med hageslangen. La tørke i et par dager i solsteken. Så kan du beise. Kjør Google/AI om du ikke stoler på dette. Anonymkode: 74a31...a0d Takk for svar. Da ble det vask! Google og AI er ikke det samme. Sistnevnte er en "robot"/program som genererer svar utfra hva den snubler over på nettet. AI er kjent for å presentere feil-informasjon som om det var fakta. De fleste vet bedre enn å bruke AI som oppslagsverk! Anonymkode: 3aeff...eb9 1
AnonymBruker Skrevet i går, 10:33 #5 Skrevet i går, 10:33 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Takk for svar. Da ble det vask! Google og AI er ikke det samme. Sistnevnte er en "robot"/program som genererer svar utfra hva den snubler over på nettet. AI er kjent for å presentere feil-informasjon som om det var fakta. De fleste vet bedre enn å bruke AI som oppslagsverk! Anonymkode: 3aeff...eb9 Google står bak Gemini, en av de mest brukte og mest presise AI-modellene på markedet. Nei, det er ikke det samme som søk, men de fleste Google-søk presenterer jo nå et AI-generert søkeresultat øverst, før sponsede søkeresultater og så organiske treff helt til slutt. Det er superlett å manipulere Googles søkemotor og avhengig av kilden minst like upålitelig som store språkmodeller. Selvsagt kan AI gjøre feil, akkurat som Wikipedia eller Google-resultater heller ikke er noen garanti for fakta, men på generelle teamer som dette, er det ingenting i veien for å bruke AI som oppslagsverk hvis du bruker verktøyet riktig. Anonymkode: 7a39c...e56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå