Tauriela Skrevet 21. juli #2 Skrevet 21. juli Du kan vel logge inn med bankid, og så laste ned faktura for å betale semesteravgift? Da mener jeg å huske man har full tilgang
AnonymBruker Skrevet 21. juli #3 Skrevet 21. juli Tauriela skrev (3 minutter siden): Du kan vel logge inn med bankid, og så laste ned faktura for å betale semesteravgift? Da mener jeg å huske man har full tilgang Nei, fødselsnummeret mitt er ikke lagt til enda 😕 Anonymkode: fbcab...b5e
AnonymBruker Skrevet 21. juli #4 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Nei, fødselsnummeret mitt er ikke lagt til enda 😕 Anonymkode: fbcab...b5e Det gikk faktisk nå. Men må nok vente litt til med å registrere meg, studieplanen min har ikke kommet opp enda. Men ordner seg sikkert. Ts Anonymkode: fbcab...b5e 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli #5 Skrevet 21. juli Vil tro man får tilgang etter svarfristen? Vet ikke hvor lang tid etter, men tenker det må være etter fristen hvertfall. Anonymkode: 6d086...b12
AnonymBruker Skrevet 21. juli #6 Skrevet 21. juli Etter svarfristen. Hos oss er det rundt 1 august. Anonymkode: 544b0...be4 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli #7 Skrevet 21. juli Kommer an på studiet. Jeg er registrert for flere uker siden. Anonymkode: bd932...8de 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli #8 Skrevet 21. juli Lurte på det samme, leste at det skulle komme etter svarfristen. Blir også stressa siden jeg må ha politiattest men det går seg vel til 😂 Anonymkode: d45df...2fa 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli #9 Skrevet 21. juli Når jeg begynte på et studie i fjor fikk jeg epost om studentweb i begynnelsen av august. Politiattest ble gjort digitalt igjennom en link, så det gikk veldig raskt. Sjekket mailen min og ser at jeg både søkte og fikk tilsendt politiattest 2 august i fjor. Ikke stress, det eneste som blir påvirket er utbetaling av studielån og det blir tidligst utbetalt 5 August. Anonymkode: 57911...ee7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå