Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bare et lite tips for å unngå å bli klissete på hendene ved påføring:

Normal har en type roll-on man kan fylle med solkrem/lotion. Gul.

Anonymkode: 44673...b37

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Coola solkrem er ikke klissete i det hele tatt, men de koster litt. 

Anonymkode: 9fc6d...d11

AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg ikke brukt P20 på flere år, nettopp fordi jeg syntes den var enormt oljete og lå glinsende oppå huden, både på meg, mann og unger. Har vi ekstremt spesiell hud, eller har de gjort om konsistensen? 

Anonymkode: 4fb9c...1ee

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nå har jeg ikke brukt P20 på flere år, nettopp fordi jeg syntes den var enormt oljete og lå glinsende oppå huden, både på meg, mann og unger. Har vi ekstremt spesiell hud, eller har de gjort om konsistensen? 

Jeg vil tro det siste. Bruker sensitiv- varianten og den er lett og tørker fort. Ingen whitecast heller

AnonymBruker
Skrevet
Capazitet skrev (7 timer siden):

Jeg vil tro det siste. Bruker sensitiv- varianten og den er lett og tørker fort. Ingen whitecast heller

Da er den kanskje verdt å prøve igjen! Er den flytende som vann omtrent og lukter veldig spesielt? Sånn var det før....

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Liker Eucerin sin Dry touch

Anonymkode: 58b35...8de

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Helt enig! Kjøpte spray på Gardermoen på vei til syden. Den lå som et klissete oljelager på kroppen til den ble tørket av. Føltes som å smøre med olje 👎🏻👎🏻👎🏻 grisete og ekkel 

Anonymkode: 890d8...29f

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.7.2025 den 15.36):

Nei. Ikke i følge både chat GPT og et google-søk.

Anonymkode: 782de...19e

Å bruke Chat GPT som faktasjekker 😭😭

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Da er den kanskje verdt å prøve igjen! Er den flytende som vann omtrent og lukter veldig spesielt? Sånn var det før....

Fortsatt sånn. Den er likevel min favoritt, syns ikke den er klissete, men en spesiell konsistens ja. 

Den for barn er ikke sånn da, den er hvit og vanlig men ikke klissete. Liker den også godt, jeg bruker som regel samme som barna (er den god nok for barn er den vel god nok for meg). 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.7.2025 den 15.36):

Nei. Ikke i følge både chat GPT og et google-søk.

Anonymkode: 782de...19e

ChatGPT* 😂 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Nei, den er som en lett bodylotion i konsistens og luktar ingenting

Endret av Capazitet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...