AnonymBruker Skrevet 21. juli #1 Skrevet 21. juli Nå har jeg hatt to episoder der jeg måtte si at jeg ikke er interessert. Når jeg gjorde dette ble mennene sinna, begynte å si stygge ting til meg. En 55 åring kalte meg " for gammel" når jeg er under 50. En annen begynte å slutshame meg. Føler de er sinte fordi de ble avvist, men så unødvendig å sende sinte sårende kommentarer. Men på en måte viser de hvem de er og jeg er bare glad jeg kuttet de ut før heller enn senere. Anonymkode: 5ad10...ad4 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli #2 Skrevet 21. juli Det lille egoet deres ble såret så da er beste taktikk sinne sånn at man skal se hvor store menn de er. Pinglete oppførsel. Anonymkode: acf15...48d 1 3
AnonymBruker Skrevet 21. juli #3 Skrevet 21. juli Bare blokker. Eventuelt svar «takk for at du beviste at jeg valgte rett» Anonymkode: 9dd5f...874 1
Macro Skrevet 21. juli #4 Skrevet 21. juli Hvorfor gidder du å bli såra av sånne folk? Bare å gå videre med livet.
Lille39 Skrevet 21. juli #5 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Nå har jeg hatt to episoder der jeg måtte si at jeg ikke er interessert. Når jeg gjorde dette ble mennene sinna, begynte å si stygge ting til meg. En 55 åring kalte meg " for gammel" når jeg er under 50. En annen begynte å slutshame meg. Føler de er sinte fordi de ble avvist, men så unødvendig å sende sinte sårende kommentarer. Men på en måte viser de hvem de er og jeg er bare glad jeg kuttet de ut før heller enn senere. Anonymkode: 5ad10...ad4 Skjedde med meg og. Utrolig barnslig av en 50 åring 🙄 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli #6 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Bare blokker. Eventuelt svar «takk for at du beviste at jeg valgte rett» Anonymkode: 9dd5f...874 Ja eller " god tur til Thailand". Men gidder ikke bli barnslig.😝 Anonymkode: 5ad10...ad4
AnonymBruker Skrevet 21. juli #7 Skrevet 21. juli Opplevd dette selv noen ganger. Bryr meg ikke, de viser jo bare at jeg tok det rette valget. Og jeg bare ignorerer og blokkerer. Anonymkode: de341...fa9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå