Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg liker vanligvis klining og sex, men jeg føler nesten ingenting med samboer. Syns nesten at det kan vere litt kleint, som at jeg har sex med en venn. I går så prøvde han å si et par sexy kommentarer, men jeg følte bare at det var rart. Ville helst bare kle på meg og legge meg. Klarte ikke leve meg inn i det.

Hva kan jeg gjøre med det? Jeg er jo vanligvis glad i intimitet og sex. Kan den følelsen som jeg hadde før komme tilbake?

Anonymkode: 9b7b1...2cd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hei. Jeg liker vanligvis klining og sex, men jeg føler nesten ingenting med samboer. Syns nesten at det kan vere litt kleint, som at jeg har sex med en venn. I går så prøvde han å si et par sexy kommentarer, men jeg følte bare at det var rart. Ville helst bare kle på meg og legge meg. Klarte ikke leve meg inn i det.

Hva kan jeg gjøre med det? Jeg er jo vanligvis glad i intimitet og sex. Kan den følelsen som jeg hadde før komme tilbake?

Anonymkode: 9b7b1...2cd

Hvorfor er du samboer med det menneske da? 

Bare sånn ut av det blå var dere kjærester og samboere? Har dere aldri hatt sex før? 

Anonymkode: 46daa...34b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor er du samboer med det menneske da? 

Bare sånn ut av det blå var dere kjærester og samboere? Har dere aldri hatt sex før? 

Anonymkode: 46daa...34b

De aller fleste har jo ikke anledning til å velge en seksuelt attraktiv partner. Og det er jo svaret på de aller fleste problemer i et samliv. Spesielt bår det gjelder kvinner og tenning.

Anonymkode: 1412c...aa6

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i alle dager blir du sammen med noen du ikke har seksuell kjemi med?

Anonymkode: c5726...1fe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kan jo hende hun har mistet tiltrekningen. Jeg er sammen med en mann som var verdens fineste og kjekkeste da vi møttes. Kroppen, håret, høyden, øynene. Han hadde alt liksom. Han er fortsatt den samme, men tenner meg ikke like mye lenger for det. 

men jeg blir ofte tent etter hvert da eller så kan jeg be han feks kysse meg her eller suge litt der. 

Anonymkode: 29ed0...efd

AnonymBruker
Skrevet

Hvem er det du pleier å ha sex med da, og hvordan føles det? 

Anonymkode: 0e219...fe7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Slik blir det dessverre for mange etter hvert som årene går og hverdagslivet kicker inn. Man er sliten, alle de dårlige egenskapene og sidene dukker opp. Kroppene forfaller og man er ca like kåt som når man står og vasker opp.

Anonymkode: d2a22...7f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...