Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøper en del helsekost, men ei venninne som er medlem sier hun blir bombadert med reklame på SMS. Er dette riktig? Er ikke veldig glad i å få reklame på SMS.

AnonymBruker
Skrevet
kat-e skrev (20 minutter siden):

Kjøper en del helsekost, men ei venninne som er medlem sier hun blir bombadert med reklame på SMS. Er dette riktig? Er ikke veldig glad i å få reklame på SMS.

Innstillinger, og neitakk til meldinger på sms, eller blokker nummeret. Problemet løst. 

Anonymkode: cf9b2...4ad

Skrevet
kat-e skrev (3 timer siden):

Da reserverer du deg mot reklame på SMS 🙂 

Skrevet
Mezzosoprena skrev (2 minutter siden):

Da reserverer du deg mot reklame på SMS 🙂 

De sa at man ikke kan som medlem, skulle til å registrere meg, men greide ikke å velge det vekk.

Skrevet
kat-e skrev (1 minutt siden):

De sa at man ikke kan som medlem, skulle til å registrere meg, men greide ikke å velge det vekk.

Nei nei, da må du velge da...

AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke få i både pose og sekk.

Anonymkode: 3ec03...694

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
kat-e skrev (10 minutter siden):

Jeg har bare erfaring fra android, men på den så kan jeg blokkere numre slik at SMS-er ikke dukker opp. Det vil ikke motparten merke, SMS-ene blir fremdeles levert til telefonen, men altså skjult for meg som bruker.

Det kan være en grei tilnærming for å kunne beholde medlemskapet, men slippe maset. Jeg gjør det samme med e-poster ifm. kundemedlemsskap.

Anonymkode: ad4eb...9f1

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har bare erfaring fra android, men på den så kan jeg blokkere numre slik at SMS-er ikke dukker opp. Det vil ikke motparten merke, SMS-ene blir fremdeles levert til telefonen, men altså skjult for meg som bruker.

Det kan være en grei tilnærming for å kunne beholde medlemskapet, men slippe maset. Jeg gjør det samme med e-poster ifm. kundemedlemsskap.

Anonymkode: ad4eb...9f1

Det prøvde jeg på min android også, men da fikk jeg heller meldinger om at meldinger hadde blitt blokkert - så jeg synes ikke at den funket noe særlig jeg 🤣

AnonymBruker
Skrevet
kat-e skrev (9 timer siden):

Er jo bare å slette de? Ser ikke problemet 

Anonymkode: e87ec...3ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...