Gå til innhold

Gps-tracker til katt - anbefalinger?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen med erfaring og anbefaling til tracker til katt? 
Så liten som mulig- og halsbånd som garantert løser seg ut når den sitter fast

Airtag- et alternativ? Bor i urbant strøk- med hus, folk og telefoner rundt. 
Andre gode alternativer? 

Anonymkode: 09d2f...7a5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Noen med erfaring og anbefaling til tracker til katt? 
Så liten som mulig- og halsbånd som garantert løser seg ut når den sitter fast

Airtag- et alternativ? Bor i urbant strøk- med hus, folk og telefoner rundt. 
Andre gode alternativer? 

AirTag har lite funksjon da du så si må være rett ved siden av katten for å kunne spore. Min frøken bruker Tractive og den kan virkelig anbefales.

https://tractive.com/nb/?google30&gad_source=1&gad_campaignid=17328696662&gclid=Cj0KCQjwyvfDBhDYARIsAItzbZEtC1Z7ZCYY3bdJnItE6LMukvinift4VDdQU1TIlw_bvRfW96hQCA8aAkGLEALw_wcB

Anonymkode: c0ffb...076

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler også Tractive. 

Anonymkode: 5e284...952

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler tractive her også! Prøvde airtag først, men det er faktisk helt ubrukelig med mindre man står rett vedsiden av.
Har en venninne som også bruker tractive, hun er kjempe fornøyd.

Anonymkode: 4f8f9...562

• Nyttig 1
Skrevet

Tractive helt klart. Har hatt det i mange år. Jeg er veldig fornøyd med kundeservice som alltid har svart raskt når jeg har hatt behov for det. Den nye trackeren de har er også ganske rask i forhold til den gamle typen vet jeg, både med lading og søk etter signal (vi har fortsatt en gammel type fordi det er en man kan bytte batteri på fremfor å ta av hele båndet). 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi er også godt fornøyde med tractive. Den løste seg greit ut den gangen det var behov for det. Pus takler fint å ha den på. Lang batteritid for vårt bruk (pus er inne om natta).

Det eneste som er dumt er at den ikke skiller mellom veldig nær huset og "har gått inn", men det er kanskje vanskelig å få til uansett.

Anonymkode: 54070...d1c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi er også godt fornøyde med tractive. Den løste seg greit ut den gangen det var behov for det. Pus takler fint å ha den på. Lang batteritid for vårt bruk (pus er inne om natta).

Det eneste som er dumt er at den ikke skiller mellom veldig nær huset og "har gått inn", men det er kanskje vanskelig å få til uansett.

Anonymkode: 54070...d1c

Katteluken vi har kan også følges med app- så jeg ser uansett bevegelse når den går ut og inn. 

Skrevet (endret)

Tractive! Koster litt men du får erstattet trackeren om dere mister den f.eks. og appen er veldig fin!

Dropp airtag, den funker ikke med mindre du er i nærheten av katten og da forsvinner poenget litt. 

Endret av Jadasikkert29
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også Tractive til mine, og er veldig fornøyd! 

Bare ikke kjøp direkte fra Tractive.com, da kommer det mva og fortollingsgebyr i tillegg. 
De er ofte på tilbud med 40% rabatt hos f.eks. Kjell og Co og diverse dyrebutikker! 

Anonymkode: ee403...e65

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har også Tractive til mine, og er veldig fornøyd! 

Bare ikke kjøp direkte fra Tractive.com, da kommer det mva og fortollingsgebyr i tillegg. 
De er ofte på tilbud med 40% rabatt hos f.eks. Kjell og Co og diverse dyrebutikker! 

Kjøpte fra Tractive, ikke toll og moms. Men reklamen var på norsk. Var 30 prosent rabatt, men sikkert mulig å få mer. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.7.2025 den 17.33):

Kjøpte fra Tractive, ikke toll og moms. Men reklamen var på norsk. Var 30 prosent rabatt, men sikkert mulig å få mer. 

Det gjorde jeg og. Fri frakt og på norsk. Så kom regningen i posten på nærmere 300 kr. Måtte betale mva på full pris, enda de var på kampanje! Klaget og fikk to måneder gratis da, men teit likevel. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det gjorde jeg og. Fri frakt og på norsk. Så kom regningen i posten på nærmere 300 kr. Måtte betale mva på full pris, enda de var på kampanje! Klaget og fikk to måneder gratis da, men teit likevel. 

Her ville jeg nekta å betale. De er med i voec så det er de som skal betale mva.

Anonymkode: 1fda8...0c5

Skrevet

Jeg er fornøyd med airtags. Valgte det på grunn av størrelsen, og batteri. (små hunkatter). Men de holder seg rett i nærheten, og her er det tett eneboligstrøk, så er veldig oversiktlig. 

Anonymkode: cde0d...b4b

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Her ville jeg nekta å betale. De er med i voec så det er de som skal betale mva.

Anonymkode: 1fda8...0c5

De var ikke det da, men kan hende de har fått masse kjeft. Den ble sendt fra Sveits. 

Skrevet

Jeg har ikke katt, men har prøvd flere trackere til hund og Tracktive er den eneste som duger.
Lildog og Mitt Spor har jeg forsøkt, men de var så dårlige at de ble levert tilbake. Klarte ikke å finne posisjonen til hunden selv i tett befolket strøk med god dekning. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...