Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ok, så etter prat over flere uker med en mann som bor på en annen kant av landet og snakk om mulig treff. Begynner han å sex prate og jeg fikk et nakenbilde. 

Fyren virket hyggelig, men mistet helt lysten. Ble skuffet. Som nesten alltid vil de gå over på sex snakk. 

Syns hele nettdatinga er bare så skuffende. 

Er det ingen som vil bare bli kjent, finne en bestevenn man kan være sammen med og senere utvikle et sexliv? 

Nå har jeg også vært i et par forhold der mennene har sagt at alle menn bortsett fra de vil bare knulle leg og så forlate meg. Begynner å tro at det stemmer. 😥

Anonymkode: 79f9a...53c

• Liker 4
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Etter min erfaring så stemmer dette. Kan ikke huske sist jeg pratet med en mann uten at han skiftet alt over på det seksuelle og ville sende bilder osv.

Anonymkode: b2915...676

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Og da, må man jo igjen minne om at "vanlige menn" ikke er på datingapper, de har null sjans der. Nettdating er for sex-treff. Det burde vært allmennkunnskap nå. 

Jada, kom med incelbeskyldningene, de preller av.

Anonymkode: 90756...36a

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Er det ingen som vil bare bli kjent, finne en bestevenn man kan være sammen med og senere utvikle et sexliv?

Jo, det er det.

Men med tanke på hva jeg leser på KG så er det vel ikke så mange.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Og da, må man jo igjen minne om at "vanlige menn" ikke er på datingapper, de har null sjans der. Nettdating er for sex-treff. Det burde vært allmennkunnskap nå. 

Hvor i all verden skal en møte noen om ikke nettdating fungerer da? På byen??

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er et poeng som nevnes lenger opp her, de fleste menn har jo ingen sjans på datingapper. Er så drittlei av sutring over å "bare" få sex av de populære mennene på Tinder, hvordan skulle det være mulig at alle skulle få forhold med dem liksom? Da måtte det være snakk om polygami / harem i såfall.

Anonymkode: 88bbb...878

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei ikke tenk så negativt. Men husk på realiteten at nettdating er et hav av dårlige menn. Fordi de få gode mennene blir kapret fort, mens de dårlige blir igjen. Det er bra at de begynner å sexsnakke fort, for da kan du selektere de bort fortsatt også. 

I nettdating så handler det om å ikke miste tid, for å finne de få gode. 

Anonymkode: 0b330...bef

AnonymBruker
Skrevet
Lillikill skrev (3 minutter siden):

Du kan kun endre deg selv, ikke andre.

Nettdating er egentlig en gullgruve for damer som ønsker kjæreste. Men med mindre du selv er veldig pen så kan man ikke forvente å få forhold med de mest attraktive mennene der. For de som er villige til å møte menn med et utseende de realistisk kan ha sjans på så er det jo en overflod å velge blant. 

Så enkelt, men likevel så vanskelig tydeligvis 🙂

• Liker 2
Skrevet
Lillikill skrev (1 minutt siden):

Fritidsaktiviteter? Butikken? Jobb? Reise?

Det er ikke sånn at mennesker ikke traff hverandre før utesteder og datingapper ble oppfunnet.

Jeg har datingapper for en ting og det er sex. Det utelukker ikke at jeg treffer noen der jeg vil utvikle et vennskapsforhold til men det er altså hovedsaklig sex jeg er der for. Men jeg er og oppegående nok til å ikke skrive "Pule?" i første melding, eller sende nakenbilde.

Dersom man ikke er på datingapper for å få seg noe så er man på feil sted - eller må skille seg ekstremt positivt ut. Og selv da blir man en av flere tusen.

Nåværende samboer traff jeg på en frivillig aktivitet. Forrige ektefelle traff jeg på en fritidsaktivitet.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplever sjeldent at menn oppfører seg slikt... Etter årevis på datingapper har jeg aldri mottatt nakenbilder, ei heller bedt om å sende. 

Hvis jeg føler samtalen begynner dreie mot seksuelt, så vrir jeg over på noe hverdagslig. 

Anonymkode: 4512a...066

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Likevel påstår folk at de har truffet sin livets mann på nettdating. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Nettdating er egentlig en gullgruve for damer som ønsker kjæreste. Men med mindre du selv er veldig pen så kan man ikke forvente å få forhold med de mest attraktive mennene der. For de som er villige til å møte menn med et utseende de realistisk kan ha sjans på så er det jo en overflod å velge blant. 

Å så enkelt liksom? Hvor har de lest at det er sånn? 

Anonymkode: 0b330...bef

Skrevet

Jeg har "lært" at menn som er langt unna, og som ønsker avstandsforhold, de ser egentlig etter elskerinne/nettsex/telesex/ei de kan sende nakenbilder til.

De er som regel i et forhold, eller de vil ha muligheten til å ha flere damer, gjerne spredd litt utover i landet😉

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ok, så etter prat over flere uker med en mann som bor på en annen kant av landet og snakk om mulig treff. Begynner han å sex prate og jeg fikk et nakenbilde. 

Fyren virket hyggelig, men mistet helt lysten. Ble skuffet. Som nesten alltid vil de gå over på sex snakk. 

Nå har jeg også vært i et par forhold der mennene har sagt at alle menn bortsett fra de vil bare knulle leg og så forlate meg. Begynner å tro at det stemmer. 😥

Umodne fjortiser holder på slik. Gi klar beskjed innledningsvis hva du ikke aksepterer.

Gå ut i verden og finn deg noen å date på den gamle måten. 

Anonymkode: 28e1d...e3e

AnonymBruker
Skrevet
Lillikill skrev (52 minutter siden):

Ja....? På jobb, butikken, kirka, fotballkamp, publikum hos Nytt på Nytt. Der det er folk øker sannsynligheten....

Anonymkode: e3fe5...61e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Jeg går aldri for de mest attraktive, går for mellom sektor. De som er søte eller passe fine. Trenger noen som er intelligent kreativ og morsom. 

Men møter nesten 100% av gangene menn med gamle bilder. De ser mye eldre ut enn på bildene og eller har stor ølmage..

• Liker 1
Skrevet

Det er bare tull. Jeg er en "vanlig mann" og er på forskjellige datingapper og jeg har ingen interesse i å snakke om sex med en dame hvem jeg ikke kjenner. Jeg er på datingapper for finner meg en kjæreste, ikke for sex. Jeg bruker datingapper på grunn det er ikke alltid enkelt å kommer i kontakt med andre når den fleste av min alder bare sitte hjemme på sofa.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Snakker aldri om sex jeg heller. Er jo ute etter kjærligheten da. Har ingen interesse av å sende nakenbilder til en kvinne. Hun har ikke en dritt med hvordan jeg ser ut naken! 😉

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror du det er så veldig forskjellig fra damer? Eller lever du i den fantasiverden at ingen damer utveksler intime bilder? 

Anonymkode: 89b63...9c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...